grarmi 0 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jak się do tego zabrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 auto na kanał podeprzeć silnik i lekko unieść żeby nie spadł odkręcić poduchę włożyć nową i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 zmieniłem dzisiaj poduchy, miałem ząłaożone od beny, teraz mam od diesla, ale po zmianie czuje jak by sie geometria przemieniła, zmieniałem metoda odkręcenia od dołu podpór poduchy i silnika i podwieszeniu silnika na przedniej poduszce centralnej, poluzowąłem też do wymiany drażek stabilizatora, ale dokręciłem wszytsko tak jak było, czy ten drążek moze byc przyczyną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maraas 0 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 zbieżność reguluje się tutaj tylko i wyłącznie drążkiem kierowniczym więc jeżeli tego nie ruszałeś moim zdaniem nic nie powinno się zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 zbieżność reguluje się tutaj tylko i wyłącznie drążkiem kierowniczym więc jeżeli tego nie ruszałeś moim zdaniem nic nie powinno się zmienić no włsnie a auto po wymianie mi pływa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się