sebo| Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Dziś to ogarnąłem....prosta robota....tylko ja nie rozbierałem zacisku w mak i jestem niemal pewien ze gdy jest problem z trzpieniem, to nie ma takiej potrzeby..... Po pierwsze dlatego, że po usunięciu starego uszczelnienia i wyczyszczeniu całego brudu mechanizm chodzi swobodnie jak nowy, więc po co rozbebeszać resztę... Po drugie ważniejsze i jest wiele postów na forum....ten trzpień często posiada wżery naturalnie korozja...więc po rozebraniu, wyczyszczeniu i założeniu nowego o-ring'a często okazuje się ze zacisk cieknie....a prędzej było ok więc lepiej nie ruszać. Oczywiście jak mi się znowu zablokuje to się pochwalę i przeproszę za tego posta, ale szczerze w to wątpię ;-) Dzięki za pomoc. Pozdro!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się