oncik67 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 witam mam taki problem w moim A4 2.5tdi 98r wymieniłem w skrzyni biegów olej filtr uszczelke ustawił mi niby wszystko..byłem bardzo zadowolony jednak juz podczas powrotu od mechanika ten sam problem powrócił podczas jazdy zapalaja sie jakies błedy na dole kompa[takie na czerwono zamazane cos] przed tym tak jakby szrpneło autem jakby gwałtownie zmieniło bieg i wyskakuje ten bład i silnik wchodzi na obroty ale słabo ciagnie obroty rosna silnik słychac coraz bardziej a nie ma przełozenia na predkosc i wydaje mi sie jak by był taki dziwny ciepły spalony zapach oleju czy spalin cos w tym rodzaju...mówili mi ze to niby jakis zawór cisnieniowy-bład wykasowany ale jak sie troche przejade znowu wskakuje,,co o tym myslicie co powinienem zrobic....z góry bardzo dziekuje u mnie słabo z dobrymi fachowcami jedynie tylko naciagacze kasy...
majkel_majki Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Dobrze byłoby podłączyć VAG i zobaczyć jaki błąd wypluło. Podejrzewam skończone sprzęgło, ale to jest diagnoza tak na pół albo 3/4 ślepo.
oncik67 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 WITAM dodam jeszcze ze wczesniej mi mechanik odme wymieniał a moze zle załozył jakies przewody podcisnieniowe od turbiny lub czegos innego..czy to ma wpływ na prace skrzyni?
majkel_majki Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Trzeba przyjrzeć się silnikowi, usterki w osprzęcie silnika mają wpływ na pracę skrzyni.
oncik67 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Czy jest mozliwe aby Vagiem namierzył co go boli?czy to moze byc np.zawór o którym pisano na forum N75??
majkel_majki Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Co do zaworu N75 to nie wiem, ale VAG wskaże błąd jeżeli jakieś są i po numerze błędu można już dojść co padło. W każdym razie ograniczyłbym jeżdżenie autem w tym stanie do minimum, wprawdzie bez naprawy się nie obejdzie, ale robić zepsutą skrzynię czy silnik, a zajechaną skrzynie to zupełni inne koszty.
oncik67 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 czy to tylko musi bycz VAG innym kompem raczej będzie trudno namierzyć usterkę,,myślę także ze to mocze w dużej mierze bycz wina ze strony silnika jakiś zawór lub cos jest nie tak w konfiguracji współpracy ....[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 14:53_________________________________________________Dzis jadę do fachowca podłączymy pod kompa i opisze jakie błędy pokazał po podłączeniu, moze wtedy cos uda sie namierzyć..dzis jadac do pracy ponownie po przejechaniu ok 1.5 km na kompie zrobiło sie wszystko na czerwono i auto po zatrzymaniu z oporami ruszało obroty rosły lecz prędkości nie było za bardzo..[br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 14:17_________________________________________________własnie wróciłem i jestem po podłaczeniu auta z kompem i wykrył niby dwa błedy 1,poduszka-czujnik pod samochodem[silnikiem[ 2,BŁEDY W KOMUNIKACJI MIEDZY SILNIKIEM A SKRZYNIA BIEGÓW... szpec nie miał dzis czasu i ochoty mówił ze moze gdzies na przewodach lub cos co powoduje zakłócenia i wystepuje bład dlatego moze skrzynia nie pracowac jak powinna,,jak myslicie co to moze byc -gdzie szukac ewntualnie w co uderzyc.. niby ten bład skasował ale po chwili podczas jazdy powrócił,,,[br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 21:26_________________________________________________Prosze o rade..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się