rafcik5 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 witam wszystkich panowie, wywalilo mi check bledy od katow, ale po jakims czasie w trasie check zaczal migac, nastepnie swieci dalej. ktos spotkal sie z takim zjawiskiem?? pozdrawiam
Rafal-L Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 W pierwszym rzedzie sprawdz akumulator jakie ma ladowanie i czy nie jest slaby, moze dawac za slaby prad na cewki, u mnie tak bylo. Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 po jakims czasie w trasie check zaczal migac, nastepnie swieci dalej. ktos spotkal sie z takim zjawiskiem?? pozdrawiam u mnie check migał-stało się to po tym,jak holowałem inną A4,w terenie o sporych podjazdach-2 i 3 bieg prawie cały czas max gaz-potencjalne przyczyny to świece(u mnie po ich wymianie problem nie powrócił),dalej opisane wcześniej cewki,kolejnym powodem może być za wysoki EGT-temperatura spalin w katalizatorze,przytkany kat et cetera-podepnij vaga raz jeszcze i wrzuć jakie błędy Ci wywali
rafcik5 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 ok, na dniach podepne vaga i dam znac co sie dzieje. co do akumulatora wywalal mi blad, ze za niskie napiecie, ale autko pali bez problemu. czy moze masa na kompie sterowniku jest zasniedziala i takie odczyty?? aha audi od jakiegos czasu jest taka jakby przymulona, to nie 220KM.
ghost1717 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 kolego a jak rozrząd ? Jaki przebieg ma auto ? Jak tam cewki ? Kiedy były wymieniane swiece ?Jeśli migał Ci check to sygnalizował CI pojawienie sie błedu w sterowniku silnika... ODCZYT BŁĘDÓW a potem pomożemy ) pozdro ps. wstepna diagnoza- cewka/swieca ale jak odczytasz błędy to będziemy wiedziec na 100% EDIT. AKKU ma bardzo duży wpływ na auto... Mogą również konczyc się szczotki w alternatorze i raz moze byc ok a czasem nie sprawdz miernikiem jak mają sie napięcia na akku podczas odpalania i pod obciazeniem. Słaba bateria ma wpływ na adaptacje silnika!!! EDIT 2 : przypomniało mi sie ,że silniki 3.0 miały bardzo czesto problemy z szczelnościa kolektora dolotowego, u mnie wysąpiła własnie identyczna usterka ( migajacy check , auto nie ma mocy szczególnie na wysokich obrotach) po odkreceniu kolektora dolotowego widac odrazu gdzie "podwineła" sie uszczelka, spowodowane jest to "siadaniem" od temperatury uszczelki , czasami pomaga dokrecenie kolektora dolotowego. SPRAWDZ KLAPY W KOLEKTORZE CZY DZIAŁAJĄ PRAWIDŁOWO.
rafcik5 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 na domiar wszystkiego, autko przy przyspieszaniu dziwnie gwizdze, kaby mialo turbine.
ghost1717 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a5c2c9af4488d1a.html
rafcik5 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 jestem po diagnozie, dzieki koledze AndyN, za co wielkie dzieki. 00779 czujnik temperatury zewnetrznej G17, czesto wystepuje zwarcie + - : czy ten czujnik ma wplyw na silnik,tj. mieszanke itd.?? 00778 czujnik kata sterowania G85 01119 sygnał transmisji połozenia biegow 016685,016686,016687 cylinder 1,2,3 wykryto przerwe zapłonu - miganie; miga check 016805,016815 warm up catalyst bank 1, 2:efficiency below threshold 01317 sterownik deski wskaznikow panowie co dalej??
domjenick Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 00779 czujnik temperatury zewnetrznej -nie ma związku z mieszanką 00778 czujnik kata sterowania G85-może mieć wpływ na zapalanie się kontrolki 01119 sygnał transmisji połozenia biegow-nie ma powiązania z checkiem 016685,016686,016687 cylinder 1,2,3 wykryto przerwe zapłonu - miganie; miga check-wyjaśnione 016805,016815 warm up catalyst bank 1, 2:efficiency below threshold-nagrzewanie,lub prz\egrzewanie kata-może mieć wpływ 01317 sterownik deski wskaznikow-nie ma wpływu na check
rafcik5 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 dzieki serdeczne co dalej, czy mam do wymiany cewki i dlaczego padly wszystkie po jednej stronie( autko nierowno pracuje, tak jakby na nie wszystkich garach) co z katalizatorami, czy to wina sond-zepsute grzałki w sondach?? pzdr
ghost1717 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Czesc ! pisalem Ci juz ,ze w tych silnikach problemem byl niedokrecony kolektor dolotowy , nieszczelnosc nawet mala moze nieznacznie wplywac na prace silnika , ale przy wiekszym przebiegu uwali Ci cewki dlatego pisalem SPRAWDZIC USZCZELKI POD KOLEKTOREM DOLOTOWYM! Przeczytaj artykul ktory masz w linku wyzej... U mnie byly te same bledy a w dodatku piszesz ,ze auto chodzi jak by mialo turbo... dla mnie to sygnal ,ze ewidentnie masz nieszczenlosc na dolocie! jesli dzieje sie to tylko na jednej stronie silnika to bez sprawdzenia tego ani rusz.... pozdro
rafcik5 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 witam wyglada to na zatkany uklad wydechowy, najprawdopodobniej katy. niedlugo diagnoza.[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 20:41_________________________________________________zapchany katalizator, cofajace sie spaliny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się