Natanael Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Od niedawna pilot centralnego zamka odmawia posłuszeństwa. Czasem nie da się zamknąć/otworzyć auta pilotem, tylko trzeba przekręcić kluczyk. Kilka razy już się tak zdarzyło, ale po uzyciu kluczyka, pilot znow dzialal. Dzis jednak pilot wzial sobie dzien wolny od pracy (moze dlatego ze jest niedziela) i przez dluzszy czas nie dzialal. Postanowilem zrobic VAG-a i ku mojemu zdziwieniu VAG-COM nie wykryl kontrolera centralnego zamka. Zrobilem diagnostyke jeszcze kilkukrotnie i nic. Odlaczylem fejs, zamknalem drzwi i odruchowo nacisnalem przycisk zamykania na pilocie. Auto sie zamknelo. Od tego momentu pilot znow dzialal. Znow zrobilem VAG-a i znow nie wykryl kontrolera. Czy ktos ma jakis pomysl co sie dzieje? Czy to moze byc wina slabej baterii w pilocie? Dlaczego VAG-COM nie wykryl kontrolera centralnego zamka? pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 W B6/B7 nie ma osobnego sterownika centralnego zamka - steruje tym moduł komfortu (46) więc tam powinieneś zajrzeć. Aby sprawdzić czy centralka widzi pilota wchodzisz w bloki wartości mierzonych (08) sterownika komfortu, dokładnie grupa 007. Gdy naciśniesz dowolny przycisk na pilocie, wartości w dwóch pierwszych indeksach powinny się zmienić. Pierwsze pole pokazuje nr pilota zapisanego w systemie (max. 4). Drugie pole pokazuje, który przycisk na pilocie został wciśnięty (1, 2 lub 3). W ten sposób sprawdzisz czy centralka reaguje na "bodźce" ze scyzoryka... W trzecim polu masz info ile pilotów jest przypisanych do centralki - są cztery wolne bity dla 4-ech kluczy. Jeśli pod danym bitem jest zapisany pilot - znajdziesz tam wartość 1 (dla przykładu kod 1000 oznacza, że w systemie zapisany jest tylko jeden kluczyk, na pozycji pierwszej). Działaj
Natanael Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Dzieki, wyprobuje jak tylko bede mial chwilke. (akurat jutro oddaje auto na wymiane rozrzadu)[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 22:28_________________________________________________Mialem mnostwo innej roboty przy aucie (olej, filtry itp) i jeszcze musze uzerac sie po "zle" wymienionym rozrzadzie. Nie mialem czasu przyjrzec sie dokladnie problemowi zamka. Udalo mi sie zrobic VAG-a tak jak napisales Bart-S, no i bloki wartosci mierzonych wygladaja dobrze. Wywalil za to 4 bledy w module komfortu. Jutro z samego rana jade dalej uzerac sie z mechanikami, a potem od razu jade na urlop. Jak tylko wroce, to przysiada do tego zamka, wkleje kody bledow itd.
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 OK, czekamy na listę błędów. Udanych wakacji
Natanael Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Juz po urlopie. Od ostatniego posta tylko raz zdarzylo mi sie ze centralny zamek nie zaskoczyl z pilota, ale po przekreceniu stacyjki opamietal sie. Takie sa bledy z VAG-a VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 959 433 AR Component and/or Version: Komfortgerát T85 1310 Software Coding: 06976 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 0002 Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 0002 3 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 61-00 - Please Register/Activate 00955 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-10 - Please Register/Activate – Intermittent Bloki wartosci mierzonych (grupa 007) Key from adapted position Remote control command Przycisk otwierania 1 1 Przycisk zamykania 1 2 Przycisk bagaznika 1 3 Podalem takze bloki wartosci mierzonych. Przy czym zaznaczam, ze otwieranie i zamykanie drzwi dziala, a bagaznika nie (mimo prawidlowego zapisu powyzej) Kluczyk mam niestety tylko jeden. Jesli potrzebne sa jeszcze jakies informacje, to w kazdej chwili moge cos jeszcze sprawdzic/dodac.
Bart-S Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Wcześniej nie mogłeś otworzyć wszystkich drzwi czy tylko lewy tył - błędy 1561 dot. właśnie tych jednych drzwi (nie może otworzyć zamka i safe). Z kolei 955 to coś nie tak z pilotem - centalka zgubiła go z wykazu lub bawiłeś się przyciskami poza zasięgiem auta (ponad 200 kliknięć) i zgubił adaptację...
MARCIN607 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Bartek a jak póżniej zaprogramować pilot jak się rozprogramuje?! 1
Bart-S Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Tutaj opis: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_zaprogramowanie_kluczyka_po_wymianice_modulu_komfortu-t95014.0.html A tutaj film domjenicka:
Natanael Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 No wlasnie to jest ciekawe, ze te drzwi otwieraja sie i zamykaja dobrze, zgodnie z reszta. Jesli pilot dziala to wszystkie drzwi dzialaja poprawnie. Jesli otworze drzwi z kluczyka (normalnie wkladajac do zamka) to rowniez wszystkie drzwi bez problemu sie otwieraja/zamykaja. Nie mam w zwyczaju bawic sie pilotem i uzywam go tylko do otwierania/zamykania auta kiedy jestem w poblizu. Moze byc inna przyczyna zgubienia adaptacji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się