mjkoto 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość.. Niedawno stałem się posiadaczem A4 1.8T Quattro 150hp... Ogólnie widac że w sprzęcik ktoś kiedyś sporo inwestował. To co mnie zdziwiło to to, że cały wydech, nie tylko końcówka jest z kwasówki i wygrawerowany napis ABT Sportsline, żeby tego było mało to dzisiaj wyjmując komputer zauważyłem że jest na nim nienaruszona plomba ABT Tuning. I teraz moje pytanie, bo wiem że ABT tuningowało do 193hp, a generalnie osiągi (9.0s do 100km/h) wskazują na bazowe 150hp. Co mogę zrobic żeby te dodatkowe koniki mi się pojawiły, czy auto może być w jakiś sposób skręcone, a może jest jakiś magiczny guzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 jedź na hamownię dobry hamulcowy zrobi RTG EKG ESG zajrzy do oka gardła zrobi lewatywę i będziesz wiedział co masz pod maską.[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 11:26_________________________________________________Nie zapomnij napisać co u ciewie ciekawego było pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitman 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Moja też jest po modach ABT tylko mam silnik APU.W papierach mam że moc wzrosła z seryjnych 150KM do 180KM i 311NM. Sprawdzałem się z kumpla GOLFEM IV GTI 150KM to lepiej się zbiera moja U mnie na klapce od wlewu paliwa jest naklejka o żeby stosować tylko 98 Widzę że masz LPG może przez gaz spadają ci osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Tak, masz program ABT. Sprawdź poprawność podpięcia N75 i DV, bo może masz coś namieszane. Ja miałem tak w mojej a4... Po kupnie chciałem założyć wskaźnik ciśnienia doładowania i zdjąłem w tym celu obudowę komputera, też miałem taką plombę, ale auto jeździło jak seria i turbo ładowało w granicach 0,4. Pogrzebałem w podciśnieniach i zaczęło ładować 1-1.1 w peaku. Po shamowaniu wyszło coś koło 175 i 295 na niesprawnym N75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 a co na to poprzedni właściciel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się