chudy2275 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 ponieważ nie mam drugiej osoby żeby mi pomogła zrobić mi logi więc pytanie czy dałoby rade zrobić poprawne logi na postoju lub czy jest ktoś z okolic malborka żeby to ogarnąć i spojrzeć na nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ale w czym problem ? Nie chce namawiać do złego, ale ja robię sobie sam i nie widzę jakiegoś problemu. Lap na fotel pasażera, przypinam go pasami, ustawiam grupę która mnie interesuje, nastawiam wszystko do logowania że wystarczy nacisnąć przycisk start, i ruszam powoli, rozpędzam się do trzeciego biegu i około 1300 obrotów, prędkość wtedy nie jest duża, jak droga wolna naciskam start i już nie patrzę na lapa tylko cisnę do 4500, po czym zwalniam i szukam miejsca do zatrzymania się, i logi zatrzymuję dopiero na postoju. Przed wrzuceniem na forum zostawiam tylko interesujący zakres obrotów i finito. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy2275 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 a które grupy odpowiadają za turbawke przepływke i jak je zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darev 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 a które grupy odpowiadają za turbawke przepływke i jak je zrobić? poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ale w czym problem ? Nie chce namawiać do złego, ale ja robię sobie sam i nie widzę jakiegoś problemu. Lap na fotel pasażera, przypinam go pasami, ustawiam grupę która mnie interesuje, nastawiam wszystko do logowania że wystarczy nacisnąć przycisk start, i ruszam powoli, rozpędzam się do trzeciego biegu i około 1300 obrotów, prędkość wtedy nie jest duża, jak droga wolna naciskam start i już nie patrzę na lapa tylko cisnę do 4500, po czym zwalniam i szukam miejsca do zatrzymania się, i logi zatrzymuję dopiero na postoju... :oklaski: :oklaski: :oklaski: Ja robię tak samo tylko nie przypinam go pasami, bo prawo nie nakazuje zapinać pasów przedmiotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Dba o sprzęt podczas gwałtownego hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Temat uwazam za wyczerpany. Logi dynamiczne jak sama nazwa wskazuje wykonujemy jak samochód jedzie. Bezpieczenstwo przede wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi