Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Darek_G

Rekomendowane odpowiedzi

coś z przepływką nie tak za dużo powietrza daje, masz chipa może ??

a grupa 13 pokazuje tylko 3 cyl[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2008, 22:37 _________________________________________________w dynamicznej próbie też logujemy osobno wszystkie grupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic zlego w tym ze zlogujemy na raz kilka grup a nawet lepiej,pozniej mozna ukryc e excelu i wstawic pojedynczo,zeby lepiej sie czytalo.

Przeplywka wydaje sie kaput ale dawki w normie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic zlego w tym ze zlogujemy na raz kilka grup a nawet lepiej,pozniej mozna ukryc e excelu i wstawic pojedynczo,zeby lepiej sie czytalo.

ale osobno mierzy bardziej szczegołowo i więcej danych :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem trochę i też mi wychodzi, że przepływka nie radzi :wallbash:

Muszę też chyba wyczyścić EGR, no i z N75 też nie jest do końca idealnie...

A co z korekcjami w grupie 013, chyba sa ok??

Może jeszcze jakieś sugestie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka do czyszczenia lub wymiany bo tnie dawke paliwa. Zrób jeszcze raz logi dynamiczne kanału 4,8,10,11 tylko osobno i na biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura - OK

Statyczny kąt wtrysku - OK

Dawka paliwa - OK

Turbo - OK

EGR - totalnie zasyfiony lub zaslepiony

Mechanizm wyznaczania dynamiczego kąta wtrysku -OK

Dawki korekcyjne - w normie

Dzwine rzeczy dzieją sie z LMM - na moje oko wyglada OK ale dawka paliwa jest przycinana, bardzo minimalnie ale jest. Zaloguj oddzielnie grupy 010 i 003, 008 oraz 000 w tescie dynamicznym.

Tyle odemnie :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw przeczyszczę EGR i przepływkę i wtedy powtórzę logowanie i zobaczymy czy coś się poprawiło.

Btw dzięki za wszystkie odpowiedzi! :notworthy:

Jeśli ktoś jeszcze miałby jakieś sugetie lub nie zgadzał się z wcześniejszymi diagnozami, to proszę o dalsze komentarze!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, faktycznie ciąg jest Ok. Porównałem do mojego i u ciebie nawet ciut lepiej się wkręca na obroty. Zasugerowałem sie długością loga :embarrassed: Zresztą ja się dopiero uczę, korzystając z fachowej wiedzy kolegów przeglądając ten dział i obserwujac swój motor :> Bardziej chciałem zwórcić uwagę, że trochę turbawka chyba przeładowuje. Ale poczekaj może się jednak ktoś z fachwoców wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2500 - 3000 minimalnie przeładowuje, pomasuj pare razy pedał gazu nogą i rozruszaj kierownice w turbawce, jak nie pomoże to WD 40 i ręcznie smarować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...