arkadius1708 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam. Mam problem z moją A4 . 2 tygodnie temu wymieniłem kostkę stacyjki i od tamtej pory samochód zaczął słabo zapalać, coraz więcej palić i kopcił na czarno. Byłem u mechanika, powiedział mi że to pompa wtryskowa lub wtryski. Dałem pompę do regeneracji, powiedzieli że głowica już jest do wymiany, zregenerowali pompę, wtryski sprawdzili i powiedzieli że dobre. Mechanik wstawił pompę i wtryski, wszystko ustawił, a samochód dalej słabo palił . Podpiąłem pod Vag-a i pokazał błąd: 542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza (czujnik uniesienia iglicy) - G80 - BŁĄD SPORADYCZNY, więc usunąłem błąd, na następny dzień podłączyłem ponownie Vag-a i pokazał znowu ten sam błąd. Mechanik powiedział że trzeba wymienić wtrysk sterujący, Kupiłem używkę, ciśnienie i numery te same. Vag pokazał na początku błąd, skasowałem go i już się nie pokazuje. A samochód dalej słabo kręci. Czy może to być spowodowane elektryką po wymianie kostki stacyjki? Jaka może być przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ja bym sprawdził kąt wtrysku u ciebie ma być 049-053 grupa BS pozycja 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius1708 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 VAG-iem da radę? mam wersję 4.9 PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ty masz polski vag czy vag-com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius1708 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Polski Vag 4.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 też go mam ale mało używam bo wydaje mi się że vag com jest 100 razy lepszy mam vag com 311.2 pełna wrsje to mogę ci mailem przesłać tylko dopiero na wieczór daj znać na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius1708 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 i tym Vag-com da radę to ustawić? a ta zmiana kostki stacyjki nie mogła na to wpłynąć? po tym mi zaczął słabo odpalać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 kąt wtrysku ustawiasz na pompie i może ci mechanik źle ustawił i dla tego tak ci słabo pali, jak wymieniałeść kostkę to nie powinno się nic stać miałeś pecha że to wtedy się stało a co do programu to możesz zrobić małe korekty dasz rade wszystko jest napisane na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius1708 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Vag pokazał mi takie coś czyli kąt jest pod pozycją 2 tak? dobrze jest ustawiony? czy muszę działać z ustawianiem pompy? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 kąt wtrysku do regulacji, powinien wynosić 049-051 a u Ciebie jest 27 http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zaraz zaraz najpierw rozgrzej samochód do temperatury 90 st. jeżeli będzie taki sam wynik to znalazłeś przyczynę dla czego ciężko pali u ciebie na razie widze 27 tam musi być 049 -053 może być ciut więcej lub nie ale napewno nie 27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zaraz zaraz najpierw rozgrzej samochód do temperatury 90 st. ale chyba nawet na zimnym nie powinien wynosić 27? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 właśnie na zimnym jest inny odczyt u mnie też tak jest koło 27 na zimnym jak rozgrzeje do 90 st to mam 46 - 50 lekko skacze ale zapala na dotyk [br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 14:35_________________________________________________później zobaczę jak jest u mnie na zimnym to ci powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius1708 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A czy Vag-iem da radę zmienić ten kąt wtrysku? czy trzeba mechanicznie to robić? Pompa chyba elektronicznie jest sterowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A czy Vag-iem da radę zmienić ten kąt wtrysku? czy trzeba mechanicznie to robić? Pompa chyba elektronicznie jest sterowana mechanicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A czy Vag-iem da radę zmienić ten kąt wtrysku? czy trzeba mechanicznie to robić? Pompa chyba elektronicznie jest sterowana przy jakiej temperaturze robiłeś ten wykres rozgrzej samochód do 90 st i wtedy zobacz ile ci pokazuje musisz zmienić mechanicznie proste jak drut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius1708 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 miał jakieś 80 st. jak robiłem odczyt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 to czyli jest źle jak by miał 90 to wskazenie było by około 30 musisz ustawić mechanicznie dasz radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius1708 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dzięki wielkie za pomoc. o 16 kończę pracę i będę działał. opiszę wynik po pracy, mam nadzieje że pomoże i to jest to[br]Dopisany: 17 Sierpień 2010, 12:46_________________________________________________Próbowałem ustawić pompę, ale nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Temp. 90 st. Zdjęcie z Vag-a na zapłonie i po uruchomieniu silnika Audi dalej słabo kręci i kopci na siwo. Już nie wiem co jest. Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 wygląda na idealnie teraz najwazniejsze jak samochód odpala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się