.i.KALI.i. Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Słuchajcie, mam spory i niezrozumiały problem w eSce. Po sobotnim montowaniu Turbo Timera przestały działać kierunki (ale na wyłączonym zapłonie jak się macha manetkami to postojówki lewa-prawa się świecą i awaryjne działają i na włączonym i na wyłączonym) wycieraczki przód i tył, spryskiwacze przód, tył plus te na światła przednie, światła przeciwmgłowe przód i tył i dmuchawa nawiewu (ale sam klimatronik działa bo można zmieniać temperaturę, kierunek nawiewu itd. za to kreski od siły nawiewu robią dziwne ruchy, tzn. same zwiększają moc do max i za chwile spadają do min, aby za chwile powtarzać czynność ale nie słychać działającej dmuchawy i powietrze nie leci w ogóle.) TT był wpinany pod kabel od ręcznego, masa przykręcona do śrubki, stały plus do bezpiecznika nr. 17 (ogrzewanie bębenka zamka), plus po stacyjce (chyba tak to się nazywa) do bezpiecznika nr. 5 (zespół wskaźników, oświetlenie elementów sterowania). Od razu zaznacze, że to nie ja montowałem TT bo się na tym kompletnie nie znam także nie wiem czy tak to powinno być podłączone ale sądząc po stratach domyślam się, że jednak nie. Wymieniłem wczoraj kostkę stacyjki bo wyczytałem, że to może mieć związek ale nic to nie dało. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki (i te pod klapką przy drzwiach kierowcy i te pod kierownicą takie duże) i wydaje się być wszystko ok a jednak cos jest nie tak. Macie jakieś pomysły co to może być? Czy np. moduł komfortu może mieć jakiś związek z tym? Czy moduł znajduje się w bagażniku z prawej strony pod klapką (avant)? Proszę pomóżcie bo walczymy z tym od soboty i wiele ludzi myślało co się mogło skrzaczyć ale bez skutecznie. Wytężcie swoje główki i może razem dojdziemy do rozwiązania.
BeataK Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Dokladnie ten sam problem ( A4, 1999r, 1.8 avant). Trafilam tu szukajac odpowiedzi na to samo pytanie i niestety jestem w tym samym miejscu. Mechanik z RAC stwierdzil ze jest zero napiecia pod bezpiecznikami ( tymi malymi), przegladajac manual znalazlam ze wszystkie te funkcje ida z przekaznika oznaczego R1. Zabawa w kotka i myszke ktory to, rowniez wygrzebalam opis tego samego problemu i rozwiazanie czyli wymiane przekaznika oznaczego 213 lub 370. Zamowilam ten przekaznik i dzis okaze sie czy mialo to sens. http://www.audiworld.com/tech/elec130.shtml Tylko czy wedlug manualu R1 to jest ten 213?? [br]Dopisany: 19 Listopad 2010, 10:58_________________________________________________I wymiana przekaznika na nowy pomogla. Wszystko dziala jak nalezy Jesli traficie na przekazik R1 to bedzie oznaczony nr: 213 lub 270, i ten przekaznik odpowiada za nie dzialanie w/w
Golem1 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 mam ten sam problem z kier.,wycieraczkami i przeciwmgielnymi , w ktorym miejscu jest ten przekazik, u mnie sa dwa 370 jeden na glownej plytce przekaznikow drugi na dodatkowej.
BEpower07 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam. Posiadam ten sam problem, rozwiązał ktoś ta zagadkę ?????? Problem z głowy padł przekaźnik 370 na głównej płytce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się