prostacz Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam.Wiem ze temat odnosnie czujnika g-62 byl juz wielokrotnie poruszany ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi.Gdzie jest on konkretnie umieszczony w silniku 2.0 ALT ?
karol11 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 konkretnie jest z tylu silnika taki czarny trojnik przymocowany do bloku i od gory siedzi sobie czujnik sam mozesz wymienic bardzo prosta sprawa
prostacz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Wlasnie najlepiej prosilobym jakas fotke bo naprawde nie moge zlokalizowac go...
gregorypeck Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 dlaczego chcesz wymieniac? masz jakies bledy na VAGu ?
prostacz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Tak,mam blad wlasnie tego czujnika i widze ze wskazowka od temperatury np.dojdzie do 90 (co zreszta trwa dlugo )pozniej spada na 70 itd. gdzie jest ten czujnik,poprosze o fotke jakas ?
M_ILES Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 http://www.google.co.uk/imgres?imgurl=http://www.a4mods.com/pics/coolanttempsensor/IMG_0772.JPG&imgrefurl=http://www.a4mods.com/index.php%3Fpage%3Dwebcontent/pages/ECTsensor.html&usg=__FyoeiOShI4deQKvsSORs8tyd7-s=&h=562&w=750&sz=96&hl=en&start=2&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=evly70xctybybM:&tbnh=106&tbnw=141&prev=/images%3Fq%3Daudi%2Bg62%2Bsensor%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1
prostacz Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 To akurat 1.8T ale chyba bedzie w tym samym miejscu,dzieki
gregorypeck Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 czy jest mozliwe zeby ponizszy blad byl spowodowany wadliwym czujnikiem G62? Czujnik G83 wymienilem a blad dalej powraca. 1 Fault Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
risones Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 ja też miałem ten błąd po wymianie czujnika nic się nie zmieniło jak się pózniej okazało TERMOSTAT DO WYMIANY nikomu nie życze w ALT
prostacz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 risones masz racje,ja rowniez mialem blad tego czujnika ,nie uszalem go a zaufalem mechanikowi i wymienilem termostat.Wszystko juz jest ok.p.s. ile cie wyniosla wymiana?tzn. koszt termostatu jaki i usluga?
gregorypeck Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 ma ktos numer seryjny tego termostatu ?
risones Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 nie pamiętam dokładnie ile termostat coś ok 460zł wymiana 80zł
prostacz Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 460? to bardzo duzo...ja w aso 360 zaplacilem.Ale po wymianie wszystko ok
gregorypeck Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 460? to bardzo duzo...ja w aso 360 zaplacilem.Ale po wymianie wszystko ok na fakturze z ASO masz numer seryjny termostatu, czy moglbys go podac?
gregorypeck Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 06B 121 111K dzieki - u gajosa w katalogu wystapuje pod nazwą regulator i kosztuje 345 zł. Zastanawiam sie teraz jak to mozna lepiej zdiagnozowac - u mnie oprocz tych bledow na VAGu wszystko z temperaturą jest OK, wskazowka caly czas na 90 stopni.
prostacz Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Tak to regulator,hmm...termostat mozna zdiagnozowac ale trzeba go wyjac.Jesli nic sie nie dzieje z temp. to ja bym nic nie robil.U mmie bylo tak ze temp. rzadko kiedy gdochodzila do 90 a jak juz doszla to odrazu spadala na 70.Teraz po przejechaniu 1km juz mam na 90
gregorypeck Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Dzisiaj zauwazylem ze w okolicy jednego z wyjsc termostatu nagromadzil sie czerwony osad z plynu chlodzacego: Nie mam dobrego dojscia wiec posluże sie zdjęciem zamieszczonym przez kolege M_ILES. Czerwony nalot jest u mnie tam gdzie zakreslony na żółto wlot: o ile dobrze pamietam ten osad jest juz tam z pół roku, jak juz mowilem wczesniej z temperaturą mam OK. Nie zauwazylem tez zeby mi ubywalo plynu chlodzacego. Nie wiem teraz co robic, czekac az sie gorzej zepsuje czy naprawiac? A waszym zdaniem bardzo zle to wyglada? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się