Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Płyn do wspomagania.Jaki?


prostacz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Muszę kupic płyn do wspomagania do swojej b6.Silnik 2.0 ALT.Zrobiłem fotke i aktualnie plyn ma taki kolor i troche sie pieni.Wczesniej wszystko bylo ok a od wczoraj cos zaczelo mi buczec jak ruszam kierownica.Zagladam do zbiorniczka a tam ponizej MIN.Co radzicie?Kupic 2l plynu w ASO,spuscic stary,przeplukac,zalac nowy i odpowietrzyc?powinno byc ok?Tylko jaka jest specyfika lub numer plynu ?Kolor zielony?Prosze o pomoc

zdj281cie002.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaak właśnie zrób, wymień przepłucz odpowietrz, ale najpierw zobacz skąd i czy masz wyciek

pompa ----- przewody------ magiel do spr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale czy ten plyn bedzie dobry?bo na korku mam co innego napisane ale wiem ze tamten nie jest juz produkowany.Zamiennikiem jest teraz ten plyn z linku?z tego co mi wiadomo to on jest syntetyczny a nie mineralny.

http://moto.allegro.pl/item1179744119_olej_do_ukladu_wspomagania_skoda_vw_audi_seat.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja używam febi zielony minerał, oznaczenia nie znam, nie wiem czy ten z linku jest dobry ale chyba tak, i to raczej też jest minerał ale mogę się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja używam febi zielony minerał, oznaczenia nie znam, nie wiem czy ten z linku jest dobry ale chyba tak, i to raczej też jest minerał ale mogę się mylić

ja tez tego uzywam, FEBI M 6162, dokladnie cos takiego http://allegro.pl/item1163205288_olej_plyn_do_wspomagania_zielony_febi_orginal_vw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na forum była nie raz długa dyskusja na temat na temat płynów, ich oznaczeń itp. wpisz w szukajkę w dziale układ kierowniczy: "jaki płyn" i na pewno rozjaśnisz sobie o co chodzi, jaki jest oryginalny płyn, jaki jest febi, jaki jest w serwisie itd

na pewno musisz gruntownie przepłukać kilkukrotnie układ zielonym płynem i na koniec taki właśnie zalać i odpowietrzyć, jak to zrobić również znajdziesz na forum,

ale najpierw znajdź źródło wycieku, wejdź pod auto niech ktoś kręci kierą i dodaje gazu, patrz na maglownice i przewody czy gdzieś nie cieknie, albo patrz z góry na pompę i również przewody i może zlokalizujesz co się poci,

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam czerwony płyn do wspomagania,czy mogę wziąć na dolewki ten płyn Elf Matic G3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie. dzisiaj bylem u mechanika sprawdzic plyn i mowi ze jest tam zalany czerwony. a w aydi ponoic jest zielony bo taka jest nakretka. wymienic go na zielony czy czerwony ma byc? i jaki najlepiej by wlac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie. dzisiaj bylem u mechanika sprawdzic plyn i mowi ze jest tam zalany czerwony. a w aydi ponoic jest zielony bo taka jest nakretka. wymienic go na zielony czy czerwony ma byc? i jaki najlepiej by wlac

powinien byc zielony mineralny ori z ASO albo Febi 6162

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jednak płyn febi 6162 minerał . Wymieniłem jakieś pół roku temu i wszystko gra .

Dla wszystkich z okolicy Wrocka ,info udało mi się dostać oryginalny niemiecki w sklepie z częściami do WV i AUDI "AUTOPLUS" ul. Strachowskiego 27 zaraz obok serwisu Wojtanowicza koszt jak pamietam 21 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano.Czytałem na innym forum,że płyn ten już nie produkowany zielony mineral poprostu zmieniał barwę z biegiem czasu na kolor "bursztynowy".Ja sam też miałem wątpliwości,bo był taki brązowo-czerwony.Dla własnego spokoju zalałem(wypłukałem) ori mineralny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie odnośnie płynu:

Ostatnio zmieniałem pompę wspomagania na używkę od skody superb z 2008r. Czy nie powinienem zalać układu nowym płynem ori (czerwony) ? Bo pompa jest w miarę nowa (wtedy już chyba zielonego nie zalewali), natomiast cała reszta to chyba oryginał z 2002 roku ?

Czy zielony nie zaszkodzi nowszej pompie, a z kolei czy czerwony nie zaszkodzi całej reszcie układu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...