Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy to kolektor AWX? Czy podejdzie pod AFN?


Kubica86

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pytanko, czy może taki kolektor podejdzie pod AFN? Myśle o założeniu kolektora od AWX ale cholery dość drogie sa bo po jakieś 200 zł :wallbash:. A ten to raczej nie jest a AWX...? Czy może ma ktoś na zbyciu kolektorek z AWX :gwizdanie:??? Pozdrawiam.

PdmXr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki spetsnaz :decayed: kolektor już zamówiony :> Jeszcze raz dzięki :good:

U siebie też mam kolektor z AUY, więc nie powinieneś mieć żadnych problemów. Skąd bierzesz flanszę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad flanszą jeszcze nie myślałem ale znajomy jest tokarzem, więc z nim zagadam. Ale nie mam pewności czy da rade, jak coś to będę szukał na forum ;) Ostatecznie mój starszy mi coś takiego zrobi :decayed: A co masz może jakąś propozycję??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad flanszą jeszcze nie myślałem ale znajomy jest tokarzem, więc z nim zagadam. Ale nie mam pewności czy da rade, jak coś to będę szukał na forum ;) Ostatecznie mój starszy mi coś takiego zrobi :decayed: A co masz może jakąś propozycję??

Propozycji nie mam, tylko małą radę. Zrób sobie frez we flanszy na oring/uszczelkę pomiędzy flanszę a kolektor.

Tak jak tu:

dirty_EGR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy po zmianie samego kolektora jest odczuwalna zmiana mocy??

generalnie kolektor AWX zapewnia lepsze napelnianie cylindrow ...

jak masz w planach jakis chiptuning,zmiane turbosprezarki to i kolektor AWX nie zaszkodzi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za rady :wink4: Kolektor przed chwilką odebrałem i będę w weekend rezać :naughty:

śruby nowe zapodaj i uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycji nie mam, tylko małą radę. Zrób sobie frez we flanszy na oring/uszczelkę pomiędzy flanszę a kolektor.

Tak jak tu:

dirty_EGR.jpg

dobry pomysł :good:

jest też inne rozwiązanie, możesz wyciąć uszczelkę na całą powierzchnię styku flanszy z kolektorem

np z takiego materiału: http://www.plastcar.com.pl/plastcar_oil.html

po montażu:

dscn0540a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz ... ale wtedy zrob podwojna uszczelke ... jedna moze byc za malo ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz ... ale wtedy zrob podwojna uszczelke ... jedna moze byc za malo ... :wink4:

przy seryjnym doładowaniu wystarcza pojedyncza :wink4:

ciekawe jak będzie przy 1,5 bara i więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie panowie ja w tej chwili mam 1,5 bara :tongue4: hehe co doradzacie w takim przypadku??? Dodam tylko że motorownia legitymuje się już mocą 160 KM :decayed:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale tak z nie orientacji zapytam a po co jakas flansza ?? bo ogolnie zaslaby juz mi sie zrobil standard AFN ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

flansza potrzebna żeby połączyć rure dolotową od intercoolera do kolektora. ja pomiedzy flansze a kolektor pacnąłem silikonem do uszczelniania kolektorow i jak narazie wczorajsze 200km przeżyło. jak chcesz to wieczorem moge podrzucic namiar na gościa z forum chyba passata ktory robił mi flansze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...