Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Program 143,7 Km & 321,1 Nm , wykres i c.d. modów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A4 B6 2003r. 186tyś przebiegu.

Silnik 1.9Tdi AVB 101Km

Wykres:

9666ab1c498f5cffmed.jpg

143,7 Km & 321,1 Nm Program wykonała firma CompSport w Krakowie.

Jeździ o niebo lepiej niż seria , ale ciągle mało :chytry:

W planach mam dalsze mody(turbo,ic,wtryski) i chciałem tutaj prosić bardziej doswiadczonych kolegów o szczególy i porady od czego zacząc :hi:

Opublikowano

poczytaj od czego zaczac,bo jest ze 100stron juz o tym i kazdy sie pyta o to samo...

seria jaka byla?

Opublikowano

W pierwszej kolejności zaczni teraz od poprawy wydajności hamulców bo seryjne to tragedia. Potem usztywnij zawias a jak już to zrobisz to zacznij modzieć dalej silnik.

Opublikowano

W pierwszej kolejności zaczni teraz od poprawy wydajności hamulców bo seryjne to tragedia. Potem usztywnij zawias a jak już to zrobisz to zacznij modzieć dalej silnik.

Na hamulce juz mam pomysl, bo faktycznie fabryczne są masakra- od 3.0tdi pasują plug&play prawda?.

zawias jaki polecisz ? bo jest tego mnóstwo.

Opublikowano
zawias jaki polecisz ? bo jest tego mnóstwo.

chociaz s-line albo amorki s-line i sprezyny H&R...

Opublikowano

W pierwszej kolejności zaczni teraz od poprawy wydajności hamulców bo seryjne to tragedia. Potem usztywnij zawias a jak już to zrobisz to zacznij modzieć dalej silnik.

Na hamulce juz mam pomysl, bo faktycznie fabryczne są masakra- od 3.0tdi pasują plug&play prawda?.

zawias jaki polecisz ? bo jest tego mnóstwo.

Tak hamulce mozesz zapodać na przód i tył z B7 3,0TDi lub 2,0TFSI są dokładnie takie same.

Co do zawieszenia to s-line już wystarczy jak chcesz mieć auto jeszcze niżej to fają opcją są amory z zawiesznia 1BE + sprężyny Eibach -30mm.

Opublikowano

Przyznam szczerze że kwestia hamulców mnie nigdy nie interesowała... i te ciągłe namawiania Jarol'a... ale coraz bardziej mnie to denerwuje... jeśli miałbym modzić (a nie mam programu) to chyba nie dałbym rady bez hamulców... te spowalniacze na serii (którą oceniam na jakieś 140/330) nawet nie dają rady... więc warto o tym pomyśleć...

wsadzisz turbo BRD, jakiegoś chińskiego centralnego IC, wtryski AL, wywalisz kata i będzie pod 190KM :naughty: ale wtedy juz zbliżasz się do granic sprzęgła, dwumasu i skrzyni z momentem (400Nm) więc lepiej nie przesadzić... sprzęgło zawsze możesz dać do Radzikowskiego na wzmocnienie (najlepiej nowe) ale skrzyni nie zmienisz... choć jak będziesz normalnie jeździł to wytrzyma...

Opublikowano

wsadzisz turbo BRD, jakiegoś chińskiego centralnego IC, wtryski AL, wywalisz kata i będzie pod 190KM :naughty: ale wtedy juz zbliżasz się do granic sprzęgła, dwumasu i skrzyni z momentem (400Nm) więc lepiej nie przesadzić... sprzęgło zawsze możesz dać do Radzikowskiego na wzmocnienie (najlepiej nowe) ale skrzyni nie zmienisz... choć jak będziesz normalnie jeździł to wytrzyma...

O skrzynie nie ma się co martwić 400Nm to dla niej żaden problem. Wiekszy problem jest ze sprzęgłem które przy takim momencie obrotowym ledwo daje rade. Można tak jak piszesz wzmocnić sprzęgło zamienić dwumas na jednomas i wtedy bedzie to jakoś jeździć. Ja jednak bym wolał zmienić skrzynie na 6 biegów i sprzęgło na większe i mocniejsze.

Ja obecnie mam ponad 400Nm i od pół roku sprzęgło jakoś daje rade, ale jak się rozleci to będzie 240mm i skrzynia 6 :tongue4:

Opublikowano

co do skrzyni sa jakies problemy z doborem ? duzo przeróbek ? jaki koszt +/- ?

moglby mi ktos et podac do amorków s-line ?

Opublikowano

co do skrzyni sa jakies problemy z doborem ? duzo przeróbek ? jaki koszt +/- ?

Nie ma zadnego problemu kupujesz skrzynie 6 z 1,9 lub 2,0 TDI do tego sprzęgło, rozrusznik i pare innych rzeczy. Koszt takiej zabawy to wszystko zależy jak wyrwiesz graty ale mysle że gdzieś od 4 do 5 tyś zł. Samo nowe sprzegło 240mm z dwumasem to juz spory wydatek.

Opublikowano

poszukaj na necie ... opinie o Karambolu sa rozne ... :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...