offsiq Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 A4 B6 2003r. 186tyś przebiegu. Silnik 1.9Tdi AVB 101Km Wykres: 143,7 Km & 321,1 Nm Program wykonała firma CompSport w Krakowie. Jeździ o niebo lepiej niż seria , ale ciągle mało W planach mam dalsze mody(turbo,ic,wtryski) i chciałem tutaj prosić bardziej doswiadczonych kolegów o szczególy i porady od czego zacząc
Piotrek98igo Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 poczytaj od czego zaczac,bo jest ze 100stron juz o tym i kazdy sie pyta o to samo... seria jaka byla?
wrclaguna Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 wynik mialem kiedys podobny male zmianki i wyszlo tak jak wyszlo http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123138.30
Jarol Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 W pierwszej kolejności zaczni teraz od poprawy wydajności hamulców bo seryjne to tragedia. Potem usztywnij zawias a jak już to zrobisz to zacznij modzieć dalej silnik.
offsiq Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 W pierwszej kolejności zaczni teraz od poprawy wydajności hamulców bo seryjne to tragedia. Potem usztywnij zawias a jak już to zrobisz to zacznij modzieć dalej silnik. Na hamulce juz mam pomysl, bo faktycznie fabryczne są masakra- od 3.0tdi pasują plug&play prawda?. zawias jaki polecisz ? bo jest tego mnóstwo.
MAGIC87 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 zawias jaki polecisz ? bo jest tego mnóstwo. chociaz s-line albo amorki s-line i sprezyny H&R...
Jarol Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 W pierwszej kolejności zaczni teraz od poprawy wydajności hamulców bo seryjne to tragedia. Potem usztywnij zawias a jak już to zrobisz to zacznij modzieć dalej silnik. Na hamulce juz mam pomysl, bo faktycznie fabryczne są masakra- od 3.0tdi pasują plug&play prawda?. zawias jaki polecisz ? bo jest tego mnóstwo. Tak hamulce mozesz zapodać na przód i tył z B7 3,0TDi lub 2,0TFSI są dokładnie takie same. Co do zawieszenia to s-line już wystarczy jak chcesz mieć auto jeszcze niżej to fają opcją są amory z zawiesznia 1BE + sprężyny Eibach -30mm.
GRazny Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Przyznam szczerze że kwestia hamulców mnie nigdy nie interesowała... i te ciągłe namawiania Jarol'a... ale coraz bardziej mnie to denerwuje... jeśli miałbym modzić (a nie mam programu) to chyba nie dałbym rady bez hamulców... te spowalniacze na serii (którą oceniam na jakieś 140/330) nawet nie dają rady... więc warto o tym pomyśleć... wsadzisz turbo BRD, jakiegoś chińskiego centralnego IC, wtryski AL, wywalisz kata i będzie pod 190KM ale wtedy juz zbliżasz się do granic sprzęgła, dwumasu i skrzyni z momentem (400Nm) więc lepiej nie przesadzić... sprzęgło zawsze możesz dać do Radzikowskiego na wzmocnienie (najlepiej nowe) ale skrzyni nie zmienisz... choć jak będziesz normalnie jeździł to wytrzyma...
Jarol Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 wsadzisz turbo BRD, jakiegoś chińskiego centralnego IC, wtryski AL, wywalisz kata i będzie pod 190KM ale wtedy juz zbliżasz się do granic sprzęgła, dwumasu i skrzyni z momentem (400Nm) więc lepiej nie przesadzić... sprzęgło zawsze możesz dać do Radzikowskiego na wzmocnienie (najlepiej nowe) ale skrzyni nie zmienisz... choć jak będziesz normalnie jeździł to wytrzyma... O skrzynie nie ma się co martwić 400Nm to dla niej żaden problem. Wiekszy problem jest ze sprzęgłem które przy takim momencie obrotowym ledwo daje rade. Można tak jak piszesz wzmocnić sprzęgło zamienić dwumas na jednomas i wtedy bedzie to jakoś jeździć. Ja jednak bym wolał zmienić skrzynie na 6 biegów i sprzęgło na większe i mocniejsze. Ja obecnie mam ponad 400Nm i od pół roku sprzęgło jakoś daje rade, ale jak się rozleci to będzie 240mm i skrzynia 6
offsiq Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 co do skrzyni sa jakies problemy z doborem ? duzo przeróbek ? jaki koszt +/- ? moglby mi ktos et podac do amorków s-line ?
Jarol Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 co do skrzyni sa jakies problemy z doborem ? duzo przeróbek ? jaki koszt +/- ? Nie ma zadnego problemu kupujesz skrzynie 6 z 1,9 lub 2,0 TDI do tego sprzęgło, rozrusznik i pare innych rzeczy. Koszt takiej zabawy to wszystko zależy jak wyrwiesz graty ale mysle że gdzieś od 4 do 5 tyś zł. Samo nowe sprzegło 240mm z dwumasem to juz spory wydatek.
offsiq Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 warte to coś ?? http://allegro.pl/item1185831140_turbina_hybryda_golf_seat_1_9tdi_garrett_gt18na22.html
spanky Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 poszukaj na necie ... opinie o Karambolu sa rozne ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się