Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Logi 003,008, 001 adadura


pre_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Na zlocie udało się zrobić logi dynamiczne AJMa adadura, co prawda za pierwszym razem dziwnym trafem zamiast 007 zlogowałem 008 :P Ale przynajmniej widać jak ładnie termostat trzyma u Adama, błędów żadnych.

pierwsza próba

003

007

011

003cr2.th.png

007kh4.th.png

011mm6.th.png

druga próba :

003

008

011

003oe6.th.png

008pl5.th.jpg

011ga6.th.png

trzecia próba :

003

008

011

003nq6.th.png

008fm9.th.png

011bp1.th.png

ostatnia próba :

003

008

011

003vi8.th.png

008bk9.th.png

011er3.th.png

a ja idę sobie teraz na kawkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według pierwszej i drugiej próby wszystko wyglada OK ... :th:

respekt za krecenie autka do odciecia .... ;)

p.s nie chcialo mi sie przegladac wszystkich ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie troszeeeczkę jakby przepływka zaczynała dawać znać o sobie.

Drugi przebieg, od 3500 już zaczyna słabnąć. Adadur mówił, ze kiedyś mu się jeszcze lepiej wkręcało auto (hyhyhy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie troszeeeczkę jakby przepływka zaczynała dawać znać o sobie.

Drugi przebieg, od 3500 już zaczyna słabnąć. Adadur mówił, ze kiedyś mu się jeszcze lepiej wkręcało auto (hyhyhy).

niby racja ...

niech zmieni filtr powietrza jak nie pomoze to przemyje a jak to nie pomoze to bym to narazie olal .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie podejrzewałbym, że Adaś zasuwa na brudnym filtrze :)

Ja tam bym zarzucił Knechta i zobaczył jak wtedy będzie mierzyło (tak z ciekawości) - bo z tego co pamiętam adadur miałeś Boscha ?

aaa. u adadura również się udało sprawdzić przebieg vag-comem, a spanky nie był ciekaw fejsika :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a spanky nie był ciekaw fejsika :P

kompletnie o tym zapomnialem .... :wallbash:

p.s szkoda ze nie przypomniales ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdałem stare logi auto faktycznie chyba max RPM ma przy ok. 5000

Filterek - poraz drugi BOSCHa i nie narzekm - świerzynka z lipca wiec raczej OK. Generalnie chciałem spróbować Mann'a ale trudniej dostać. Przy wymianie odkurzona wewnątrz oslona filtra ;) a przepływka jak ktoś tu napisał - czysta jakby ja z pudełka wyjął. Dobra przyjrze się logom bliżej.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 10:30 _________________________________________________Faktycznie przepływka słabnie od ok. 3500. Ale czy zerkaliście na turbo - wydaje mi się że chodzi ładnie tylko jedna rzecz zwraca uwagę przy obr 2000-2200 pompuje w okolicach 2,5 bar !!! przed wywaleniem kata było to 2,35 bar.

Jak patrze na logi niby wzorcowe AJMa (seria) to pompuje w szczycie niecałe 2,2 bar. Czy jaka dobra sztuka a może doszukiwać sie dłubnięcia w aucie?

ps. Dzieki Przemas za wrzutkę logów no i brawa za przejrzystość - trza podwiesić dla przykładu!

[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 11:27 _________________________________________________Patrze sobie z niedawno zapodamym wątkiem przez lukas1607:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,16248.0.html

Również AJM i pompowanie w okolicach 2,5 bara ale mu wywaliło błąd przeladowania - jak Pre napisał możliwe że od zapieczenia kierownic na turbo czyżby u mnie też one troszkę niedomagały i turbo pompuje ponad normę (przydały by się pewne logi pełnosprawnej serii AJMa) - teraz wyczekiwać tylko przeładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie to znacznie krócej trwa i od razu jest reakcja w układzie - ciśnienie zostaje zbite do zadanego. No a zobacz właśnie u lukasa1607 :

http://img160.imageshack.us/my.php?image=011dynamicznegm7.jpg

Za dużo pompuje od 1800 do prawie 2200, u Ciebie jest tylko peak i tyle...

Adadur, mówiłeś że masz katalizator ?? A powyżej napisałeś: "przed wywaleniem kata było to 2,35 bar" :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki pik to też nie jest bo przy 1827 max 2,4 bar a lukas1607 2,5 ale faktycznie u mnie to krócej trwa.

Wywaliłem kata przy okazji robienia plecionki - namowa tłumikarza (ponad 215 tyś przebiegu nie wiadomo ile siedział i jak zipie i czy za pół roku bym nie musiał jeszcze raz podobną robote zlecać to sie zgodziłem) - ale rewelacji po tym nie czuje, a do tego turbinka śwista jakby nowego ducha dostała. Jakbym mógł cofnąć czas to bym kata zostawił ale nie znaczy to że każdy tak powinien robić bo czasem faktycznie może on przypychać spaliny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w excelu obrobić (najpierw import z csv), żeby to jakoś wyglądało (pomniejszyć lekko czcionkę, poprzesuwać kolumny żeby proporcje były i odpowiednie "światło" w nich....). Następnie PrtScr i w jakimś programie graficznym obrobić (crop w tym przypadku za pomocą irfanview albo gimpa był )

:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...