Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Zachowanie kontrolek na desce zegarów


leoncjo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie kontrolek jakie zapalają się w momencie włączenia zapłonu na środku zegarów (te kwadratowe nad wyświetlaczem od termometru są 4 szt.). U mnie wygląda to tak:

- rezerwa od paliwa - świeci światłem ciągłym

- poziom płynu hamulcowego, alternator i poziom płynu chłodzącego - wszystkie trzy miarowo mrygają.

W momencie rozruchu wszystkie cztery rownocześnie gasną. Czy to normalne działanie, czy ktoś coś kręcił ??

Jak odpiąłem wtyczkę czujnika ciśnienia oleju (tą koło filtra oleju) i wtyczkę poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy i odpaliłem autko rzadna kontroka się nie zaświeciła.

Opiszcie jak jest u was z tymi kontrolkami i czy tak samo mrygają po włączeniu zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim wózku wszystkie kontrolki podczas odpalania auta zachowują się dokładnie tak samo jak

u Ciebie ; wydaje się że jest to rzecz normalna i tematu nie drążyłem . Doświadczeń z rozłączaniem

czujników nie robiłem tak więc nie wiem jak się zachowuje kokpit kontrolny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem i ani jednej z tysiąca odpowiedzi nie namierzyłem, ale być może wpisywałem inne hasła i stad ten post, to nie wynika z lenistwa :). A jak najprościej sprawdzić działanie czujnika poziomu płynu chłodzącego, czy to jest czujnik typu zwarty styk - rozwarty styk ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wybaczenie widać mam jeszcze małe doświadczenie w używaniu opcji szukaj :confused4: Kolego schiller orientujesz się co do działania kontrolki poziomu płynu tzn. jest tam tylko styk ?? Tzn mogę sprawdzić działanie robiąć zworkę we wtyczce ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie sąsiedzie :). Nic nie robiłem z mryganiem kontrolek tak po prostu jest w tym :audi:. Sprawdziłem natomiast dzialanie kontrolki poziomu plynu chlodniczego (jak kupilem autko wtyczka byla odłaczona) i ciśnienia oleju. Po zdjęciu wtyczki poziomu płynu robisz zworkę we wtyczce i czekasz chwilke n apracujacym silniku.

Kontrolka oleju: sdejmujesz wtyczke i czekasz chyba z pol minuty lampka powinna sie zaswiecic :dance: . W razie problemów pisz na priv. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...