Attis3 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Wiem, że dużo już było na forum o tym ale siedziałem przy szukajce kilka godzin i nic nie znalazłem - przynajmniej takich objawów jak u mnie... Kierownica powietrza nie reaguje na gwałtowne wciśnięcie pedału gazu. Wąż podciśnieniowy zdejmowany z króćca zaworu wydaje z siebie charakterystyczny dźwięk. Zawór podłączony do aku zamyka się i otwiera więc wnioskuję że jest sprawny. Dźwignia kierownicy cała, membrana cała. Ma ktoś może jakiś pomysł?? Czy efektem tego może być zmulone auto??[br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 12:11_________________________________________________PS. I czy wie ktoś może jaka jest cena kompletnej kierownicy (jakby co)??
Jajo! Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Oczywiście, że padła jeśli auto jest zamulone. Ja też miałem całe ramię, ale auto tak muliło, że kazałem to sprawdzić w ASO. Okazało się, że kierownica nie praży i trzeba było wymienić. Cena to około 500-550 PLN, a numer katalogowy to 06B133619C (pozycja "Napęd").
Attis3 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Dzięki wielkie!! Kurde ale drogo...
mati91lv Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Może nim wydasz kupe kasy na nówke podłącz bezpośrednio podciśnienie na membrane i zobacz czy przełączy...Bo jeżeli ona jest szczelna a dźwignia cała,to nie wiem co tam może być uszkodzone...
Attis3 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Okej ale jak to zrobić?? Mogę uruchomić silnik na zdjętej kierownicy?? I pod który wąż to podpiąć??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się