Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


CoLo

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke :decayed:

Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T :decayed:

Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw chce do ECU bo jest szansa na cytrynowke :decayed:

Życzę Ci z całego serca 430KM 500Nm z 1.8T :decayed:

Dzwoń jak będziesz jechał to zabiorę butelkę i zaczniemy spożywać już w trakcie pomiaru :kox:

Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil :naughty:

A czym wroce ? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym wroce ? :gwizdanie:

Wolniej pojedziesz :kox:

:polew: chyba to kiedys przerabialem :>

tylko pozniej papierku nie widzialem 2lata :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż w końcu Twoją :wink4:

Jak trochę ogarnę ten burdel to założę temat, ale auto trochę już znane, a wiele zmian nie przewiduję.

Na razie ogarniam B5, trzeba się jej pozbyć, a zima trochę zniechęca.

Tez bym chcial zeby wynik sie potwierdzil :naughty:

A czym wroce ?

Myślę, że jak potwierdzisz wynik to Poziu nawet taxi opłaci :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie Michaś wyprzedzil :polew:[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 16:59_________________________________________________Jedno z fajniejszych turbo do streetowego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło nie odpadło jak jechałeś? :decayed:

Podokrecalem skurwiale...dwa byly tak sobie dokrecone...musialy sie poluzowac, teraz cisza :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru w ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru [wedlug stacji meteorologicznej w tym dniu bylo 1036 hPa] na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... :wink4:

oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet ;) , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spankejowska dópohamownia oszukuje ???

W sumie pokazuje zblizone wartosci.

Tylko teraz 12st roznicy, wiecej powietrza na drodze auto dostaje i jakies male dziury/hopki na drodze gdzie dla dynometa to wazne.

Przy tych samych warunkach roznice pewnie ok 5KM by byly.

Z reszta Dominik z ECU sam stwierdzil, ze dynomet przy poprawnych wpisanych wartosciach pokazuje roznice ok 5km.

Wiec za 50zl mozna smialo jechac :)

nie ,no spoko , ja tylko pytałem. było wiadomo ze nie bedzie identycznie :naughty: graty wyniku

to ja tylko dodam dla ciekawosci , ze po uzwglednieniu cisnienia atmosferycznego takie jak podczas pomiaru ECU czyli 1028 hpa, zamiast 999 hpa jakie bylo odczytane ze sterownika w dniu pomiaru na Dynomecie wykres pokazuje wartosci 423 PS i 492 Nm ... :wink4:

oczywiscie w dalszym ciagu mam swiadomosc że to tylko Dynomet ;) , ale wartosci maksymalne to polowa sukcesu , przebieg krzywych pokazuje jak auto jezdzi i tutaj wykresy sa niemal identyczne ...

Dokladnie :good:

Roznice kosmetyczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...