Luka3s 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Siema wszystkim. Mam mały problem, niedawno na imprezce zapomniałem wyłączyć świateł czego przyczyną jest rozładowany akumulator, niegdy nie zabieralem sie za ladowanie, poniewaz to moj pierwszy samochod. Chcialbym dokladna instrukcje jak to zrobic tym prostownikiem => co na ile ustawic i jak sie podlaczyc do aku. i ile najkrocej go mozna ladowac zeby samochod zaczal funkcjonowac ( nie jestem u siebie w domu a chcialbym wrocic dzisiaj ) Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Akumulator najlepiej ładować jak najmniejszym prądem. Zacisk plusowy do "+" i minusowy do "-", ale chyba to jest oczywiste. Myślę, że po 1- 2 h możesz spróbować odpalać. Gdy wrócisz do domu podłącz go na całą noc jeszcze pod prostownik. Pamiętaj odkręcić korki żeby wydzielający się gaz miał ujście i sprawdzić poziom elektrolitu, ewentualnie brak uzupełnić wodą desytlowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 ten prostownik chyba nie ma możliwości ustawienia prądu ładowania... wali z automatu jak masz akumulator bezobsługowy nie musisz odkręcać korków reszta jak kolega wyżej napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 ten prostownik chyba nie ma możliwości ustawienia prądu ładowania... wali z automatu jak masz akumulator bezobsługowy nie musisz odkręcać korków reszta jak kolega wyżej napisał To wystające coś po prawej stronie od zegara wygląda jak pokrętło bez gałki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Akumulaator mam taki - to jest obslugowy czy bez ? :> 55Ah , 12V [br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 14:12_________________________________________________i jak sprawdzić poziom tego elektrolitu ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Aku obsługowy. Jak odkręcisz korki (6 szt) będziesz widział czy cela jest sucha czy coś jeszcze "chlupie". Jak dobrze pamiętam poziom powinien być minimalnie pomiędzy 1- 1,5 cm powyżej górnej granicy elektrody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 przy ładowaniu to lekko poodkręcać tak ? Żeby "gazy" uchodzily ? te takie plastikowe srubki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Tak, z krzyżykiem na środku..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 nie bulwersuj sie stary. poprostu nie chcialbym zeby mi to wybuchlo czy cos w tym stylu. Dobra ide to podlaczyc, a ten prostownik co mam jest automatyczny to kolo zegarow to nie jest zadne pokretlo tylko jakis guzik co sie wsciska.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Nie bulwersuję się, grzecznie odpowiadam na pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Podłączyłem ten prostownik wskaznik wskazuje na ok 5A czyli jest ok? I ile godzin teraz go mam ładować do max ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurban6 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Nie masz w nim regulacji,wynika z tego że to automat.Podładuj z 2 godziny i zobacz czy pobór prądu zmniejsza się.Juz po kilku godzinach powinien być mniejszy.Prawidłowy prąd do ładowania to 10% wartości aku ,czyli jak aku 45Ah to prąd nie większy jak 4,5A.Czas ładowania to około 10 godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Fakt ładowanie zeszlo juz do 3A. Laduje go juz 4h, jeszcze ze 4h i musze nim odjechac bo zastawilem wjazd do domu dziewczyny a tu jest miejsce na 2kolejne samochody a do tego zastawilem jeden sluzbowy samochod ktory jutro z rana bedzie potrzebny. Mam nadzieje ze ok 8h wystarczy zeby samochod zaczal odpalac. I mam pytanko bo wlasnie zauwzylem dzisiaj ze plynu chlodniczego mam mniej niz minimum, musze go spuscic i nalac nowego czy wystarczy dodac jakiegos innego o tym samym kolorze ? ?[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 19:10_________________________________________________( nie wiem jaki jest aktualnie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurban6 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Musisz tylko dolać Ori to G12.A jaki masz kolor tego płynu i ile Ci brakuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 odświeże temat, bo właśnie świateł znów zapomniałem zgasić i mokra d*pa. Najpierw się odpina minus nie? a potem plus ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 odświeże temat, bo właśnie świateł znów zapomniałem zgasić i mokra pupa. Najpierw się odpina minus nie? a potem plus ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 a przy podpinaniu najpierw plus tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 a przy podpinaniu najpierw plus tak? Tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Jeżeli jesteś zapominalski to kóp sobie kable do odpalania tylko takie żeby miały z 350A i po podłączeniu chwile poczekaj dopiero potem odpalaj swój samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się