arek329 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witajcie.Całkowicie z ,,zasadzki" moje 2,5 TDI straciło z 20% mocy bez żadnych innych objawów( pali ,,z pierwszego" , nie dymi, wolne obroty idealne.Od tankowania przejechałem juz pół kotła wiec to chyba nie paliwo.Niby wkręca się do 4500obr. ale się sie,,ociąga" poprzednio od 2000 obr szedł jak przeciąg , a teraz nie. Jaka może być przyczyna (przepływka , katalizator ?)
clinque Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 logi kolego drogi vaga podpinaj, sprawdzaj bledy i zrob jakies logi. Turabawka raczej nie, przeszedl by w awaryjny i w ogole nie jechal;)
Flyer Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Musisz podpiac auto pod vaga... moze to byc wiele rzeczy, np. N75 :gwizdanie:
arek329 Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 Podpowiedzcie gdzie podpiąć VAG-a w Łodzi ?[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 07:12_________________________________________________Witam.Byłem dziś u mechanika i diagnoza zapieczone kierownice w turbinie.Mechanik stwierdził ,że może je rozrusza.Ale jeżeli do tego wystarczy WD40 to może sam dam radę.Tylko powiedzcie jak?
Flyer Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Dżizas... Zadnego WD40 (!) - co to za kretynski pomysl? Jak niby mechanik stwierdzil, ze to zapieczone kierownice? [swoja droga rzadko sie to zdarza w 2.5TDI]. Zmien mechanika - tyle Ci radze. O pomoc mozesz poprosic meszrum'a.
arek329 Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 Stwierdził pod tym jak zdjął z zaworu (chyba EGR) wężyk i po dmuchnęciu i ssaniu nie podniosło sie takie cięgno przy turbinie.
clinque Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 No to mozesz psiuknac w gruszke wdkiem, albo sprobowac ja kombinerkami ruszyc moze akurat tylko grucha sie zapiekla i pomoze, a jesli to kierowniczki to nie da rady bez turbawki na stole
wojkrusz Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 witam . miałem to samo zacinała się kierownica turbiny. dwukrotne czyszczenie nic nie dawało.dopiero regeneracja turbiny.teraz jakby ręką odjął,powróciła moc i przyspieszenie
arek329 Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 Dzięki ,,wojkrusz " .Czyli radzisz od razu regenerować a nie tylko czyścić.Jutro umówiłem sie w AS-MOT w Łodzi na uruchomienie kierownic.Powiedzieli ,że regeneracjia zbędna i uruchomią wszystko.
wojkrusz Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 robiłem to dwa razy w ciągu trzech miesięcy,teraz po regeneracji całkiem inne auto, choć kosztowało mnie to 1000 zł.pozdrawiam
arek329 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Opublikowano 3 Września 2010 Dzieki wszystkim.Odebrałem moja A4 od TuboDoktora.Zawór N75 wymieniony i turbina po uruchomieniu kierownic oraz wyprostowaniu dwóch łopatek wirnika.Autko śmiga lepiej niż przed awarią.Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się