Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWM] Zapala się check i traci moc [ tryb awaryjny] -pomocy


Gość otfwebd

Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie

wziąłem pod uwagę wasze rady wcześniejsze ale jednak były bez podstawne-chip zrobiony dobrze bo auto testowałem na Pb po kilku dniach zero błędów moc spora

problemy z gazem były od początku z winy mechaniki-padła przepływka i pękł wąż od doładowania-to już zrobione.

i teraz tak na gazie chodzi mega super do póki nie zapali się check.czasem zdarza się że auto słabnie tak jak by przechodził w tryb awaryjny a dopiero potem zapala się check czasem od razu.Po podpięciu kompa pokazuje co najmniej 7 błędów;

- wypadanie zapłonu

- coś tam z grzałką sondy albo dwóch-zależy

- zły skład mieszanki

- coś tam na cylindrach zazwyczaj 1 i 2 a dziś 1 i 4

Ogólnie chodzi o sondy lambdy i wypadanie zapłonu

Czy ktoś ma pomysł co to może być??

jeśli chodzi o regulacje to mapy pb i lpg prawie się pokrywają

mam porządne wtryski i parownik na ponad 300ps centralka to stag

czy to tylko regulacja??

czasem check zapala się od razu a czasem trzeba troche pojeździć a zauważyłem że im mocniej wciskam gaz tym szybciej sie pali

czekam na jakieś sugestie pozdrawiam

[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 14:55_________________________________________________.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz porzadne wtryski tzn jakie, parownik tzn jaki, stag tzn jaki zapewne 300 ale plus czy premium bez tych danych to mozna sobie powróżyć. Podstawa to plik oscyloskopu przy max bucie i bedzie wiadomo co sie dzieje, do tego zrzuty z ustawieniami i mapami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to plik oscyloskopu przy max bucie i bedzie wiadomo co sie dzieje, do tego zrzuty z ustawieniami i mapami.

co to jest????:)co do nazw nie pamiętam hmm bo zmieniał juz kilka razy i wtryski i parownik ale podam jutro

co to jest ten plik oscyloskopu?czy mam przejechac sie z komprem w środku o to chodzi i cos podać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W programie od instalacji tam gdzie masz mapy na dole jest oscyloskop, zaznaczasz zeby pokazywał cisnienie parownika, przebieg sondy oraz czasy PB i LPG wciskasz Start i na 3 od 2tys do odcinki cisniesz po tym Stop i zapisz. Do tego screeny z ustawieniami i mapami tylko podczas pracy na PB i LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha teraz kumam ale to ponoć jest ok

czas wtrysku jest bardzo dobry

co do mojego sprzętu to mam wtryski magic jet wcześniej matrix a parownik nie wiem bo było juz ciemno ale znalazłem na nim taki symbol cjw 1653[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2010, 21:42_________________________________________________reduktor gold:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parownik niby do 350KM ale praktycznie do 200KM styknie, co do wtryskiwaczy to sa szybkie ale maja kiepskie korekty po temp i na zimnym silniku potrafia przylewac bądz na goracym. U Ciebie jest wymagajaca elektronika i lepszym wyjsciem byłoby zastosowanie wtryskiwaczy Matrix HD lub XJ lub najlepszym Hany i wtedy skończyłyby sie kłopoty ze składem mieszanki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po błędach to raczej szykuj się na wymianę sondy (przy LPG to podstawa aby nie zabić silnika) oraz cewki. Myślę, że stąd check na gazie. Na Pb tego nie ma , ale do czasu. Przy gazie musi być w pełni sprawny układ zapłonowy, wynika to z procesu spalania gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz wypadanie zapłonu to wymień cewke. swiece kiedy wymieniane i zmien gazownika, tyle razy ci juz to wiele osob na forum mowilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki dobre świece platynowe:)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2010, 22:53_________________________________________________ploec gazownika w naszych oklicach i po kłopocie

witaj jest gościu seba z wrocka smignij do nirgo ... wie co robi jutro dam ci namiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz porzadne wtryski tzn jakie, parownik tzn jaki, stag tzn jaki zapewne 300 ale plus czy premium bez tych danych to mozna sobie powróżyć. Podstawa to plik oscyloskopu przy max bucie i bedzie wiadomo co sie dzieje, do tego zrzuty z ustawieniami i mapami.

wojtek to autko nie chodziłoby na premium tam chyba nie ma pentli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Tu masz namiary na dobrego gościa od instalacji LPG, ma na swoim koncie kilka mocno dłubniętych Audików. Nie wiem jak daleko masz do Gliwic ale warto:

GZW Odbudowa i Tuning

ul. Wolności 38

42-674 Zbrosławice

tel: 663 082 622 | 889 77 11 77

Namiary są z forum http://lpg-forum.pl/index.php

Nick SebastianS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,podepnę się pod ten wontek bo mam podobne problemy co kolega tzn spadek mocy i siecący się check , w sobotę auto podpiente było bod kompa i okazało się że jest błąd składu mieszanik "za uboga" , sonda działa poprawnie , przepływka też ,koleś stwierdził że muszę ustawić dobrze mapę od gazu i wtedy problem zniknie, a instalke ma :stag 4, wtrysk magic jet ,reduktor scorpion st

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

mam staga 300-4 plus:)

dziś włączył mi się check ale auto smigało jak bez niego

dziwne

i może to też powód auto słabo pali na gazie trzeba długo kręcić

i telepie na wolnych na lpg:)to tyle[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 00:22_________________________________________________no to klega ma to co ja:)hmmm

ale to nie wina mapy na lpg bo ja mam mape super sam widziałem

ja mam także dwie sondy może tu tkwi problem hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...