MALIN-PL 0 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 witam mam pytanie czy przez naderwana gume tloczka prawego przedniego, przy hamowaniu samochod moze sciagac na prawo?? najczesciej po deszczu,, ma to jakis zwiazek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Syf może się zbierać i coś blokować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 rozbiórka, czyszczenie i montaz nowej osłony i oringu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN-PL 0 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 wiem ze musze to wymienic, ciekawe czy to cos da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 jak zrobisz wszystko tak jak nalezy to bedzie gralo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN-PL 0 Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 oki dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawian 0 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Jak jedna strona nie trzyma to lżej hamuje ... druga natomiast hamuje tak jak powinna ... Stąd efekt ściągania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN-PL 0 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 mhm a zerwana gumę mam z prawej strony a ściąga tez na prawo czyli tłoczek musi jakoś mocniej wychodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo 2 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 tak tyle że przez ten cały syf który Ci się tam dostaje tłoczki mogą pracować nierówno gdyż może np nieco później dociskać czy też odbijać a to ze akurat jest to zazwyczaj po deszczu to normalne że na mokrym asfalcie będzie to bardziej odczuwalne niż na suchym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALIN-PL 0 Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 mhm, dzięki za odp, zobaczymy jak to zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się