Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Kilka błędów na komputerze i nie można ich skasować


Largo79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam kilka błędów na komputerze które odczytałem VAG-iem i nie mogę ich w żaden sposób skasować gdyż po skasowaniu pojawiają się od nowa, pierwszy to z tego co kojarzę to jest związany z czujnikiem wysokiego ciśnienia w klimatyzacji i tu też moje pytanie gdzie ten czujnik się znajduje i czy ten błąd oznacza że jest on walnięty czy też przyczyną tego błędu mogą być inne czynniki (jeśli tak to jakie i co sprawdzać). A co do reszty to proszę o jakąś pomoc co jest nie tak że mnie te błędy się cały czas pokazują dodam jeszcze że mam problem taki że drzwi pasażera odmykają się tylko po wciśnięciu przycisku na pilocie a w przypadku jak naciskam przycisk otwarcia drzwi lub wyciągam kluczyk ze stacyjki to drzwi pasażera nadal są zamknięte.

1) VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8E0 820 043

Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0711

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 63351

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

29-00 - Short to Ground

2) VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8E0 951 177

Component and/or Version: Innenraumueberw. 0503

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System

43-00 - Closed

3) VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8E0 959 433 AL

Component and/or Version: Komfortgerát T9F 0514

Software Coding: 06762

Work Shop Code: WSC 00011

Additional Info: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 4.11

Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 4.11

5 Faults Found:

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01561 - Left Rear Door

60-10 - Won't Safe - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01560 - Passenger Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) błąd jest wynikiem uruchomienia alarmu poprzez ten czujnik-błędy takiego rodzaju,będą się pojawiaćza każdym razem po uruchomieniu alarmu

3) błędy związane z napięciem w zamku/zamkach usterka przeważnie tkwi w załamanych kablach pomiędzy drzwiami a karoserią auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...