tomektomek1986 0 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam mam audi a4 b6 combi wczoraj przepalił mi sie prawy xenon i nie wiem jaka jest tego przyczyna . Niektórzy mówią ze przepustnica ? Chciałbym sie dowiedziec jak to jest z wymianą co musze wyjąc z elementów silnika by dojść do tej lampy.? Proszę o odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Wszystko zależy czy sama żarówka sie spaliła czy przetwornica, do wymiany żarówki wystarczy wyjac dolot do filtra powietrza i bedzie dostep do lampy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektomek1986 0 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Własnie nie za bardzo wiem jaka jest przyczyna , na razie musze jeździc bez xenona , jutroi najwyzej podjade do serwisu , w sumie wolałbym to sam zrobic tylko czy sam zakup nowej zarówki wystarczy czy sie okaże że to przetwornica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Zakup żarnik jest o wiele tańszy niż przetwornicy, dlatego myślę że najpierw kup żarnik. Najlepiej by było jak byś miał od kogoś podmienić na próbę, wtedy bez kosztów wstępnych miał byś zdiagnozowana usterkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 tomektomek1986 przeloz pierwsze zarnik z lewej lampy do prawej i wtedy bedzie wiadomo czy zarnik czy przetwonica padlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektomek1986 0 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Dobra ok sprobuje zobaczymy co to bedzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjar 0 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Stawiam na przetwornica, u mnie bylo tak samo ale nie kupowalem przetwornicy w ASO Podobno trwałosc przetwornic to jakies 2000h, potem sie kończą :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 dlatego warto sobie zrobic swiatla do jazdy dziennej ja mam taki modul z b7 i oszczedzam xenona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 al dlatego warto sobie zrobic swiatla do jazdy dziennej ja mam taki modul z b7 i oszczedzam xenona albo włączyć wersję skandynawską...mniej robotyzamień palniki, oszczędzi ci kosztów, a będziesz pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi