Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Zalałem paliwem świece


mojeA4

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy proszę o odpowiedź, bo jestem laikiem w tym temacie a nie wiem czy się martwić i szukać mechanika...

Wczoraj do wieczora jeździłem autem, dziś rano otwieram audi-wsiadam-"odblokowuje" alarm-kręcę ... i nic nie chce odpalić,

myślę, że coś z alarmem i powtarzam operacje zamykam auto, otwieram, odblokowuje, i znów kręci i nic

trochę w sumie kręciłem nim aż akumulator trochę osłabł aż w końcu wziąłem go na hol i zaprowadziłem do gościa od alarmów.

Powiedział, że świece były zalane benzyną, przeczyścili przy okazji chciałem i wymontowali to odblokowywanie alarmu i wszystko gra.

Mogłem zalać świece przez to kręcenie czy może być inny powód? Chciałbym wiedzieć, bo wyjeżdżam a jak naprawiać samochód to tu w Polsce.

Z góry dzięki za odpowiedzi kogoś kto zna się na rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli alarm blokował iskre to jak najbardziej mogłes zalac świece, ja bym sie tym nie przejmował chyba ze sytuacja sie powtórzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej pory za każdym razem kiedy tylko wsiadłem do auta odpalałem nawet w największe mrozy, mam nadzieję, że masz rację i już będzie dobrze

dzięki i pozdrawiam[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 10:20_________________________________________________Odebrałem samochód wczoraj, odłączyli mi to dodatkowe zabezpieczenie, więc został tylko alarm. Czyli otwieram, wsiadam, odpalam i ruszam... wszystko pisałem w pierwszym poście.

Dziś wsiadam i kręcę, i kręcę i nic nie odpala problem powrócił. Nie mam klucza do świec sprawdzę czy są zalane w poniedziałek. Gdzie szukać przyczyny? Znacie kogoś kto zna się na rzeczy? Już nie wiem czy to kwestia mechaniczna czy raczej elektryka

pomóżcie koledzy klubowicze ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach