Gość lightfighter87 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witam, drodzy koledzy i koleżanki nie mogę znaleźć wiadomości w tej sprawie toteż zwracam się o pomoc. Ostatnio jak byłem w warsztacie mechanik wypatrzył pękniętą osłonę przegubu zewnętrznego z lewej strony. Prawo ironii losu działa, dwa dni później zaczęło skrzypieć jak wieko od trumny. Głupota jest taka że teraz skrzypieć przestało... Pytanie czy przegub jest do wymiany czy można to jakoś uratować - słyszałem informację o jakimś smarze, który trzeba nałożyć na nowo i wystarczy nowa osłona (jakie jest wasze zdanie na ten temat ?? ) Czy po takiej operacji trzeba regulować zbieżność, czy jest ona tylko i wyłącznie regulowana na drążku kierowniczym ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 nic nie trzeba regulowac ale zawsze mozna sprawdzic :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris.lkr 2 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 można spróbować wyjąć przegub, dokładnie go umyć (wyczyścić), przesmarować nowym smarem, założyć nową osłonę i może będzie wszystko w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Zalezy jak bardzo była uszkodzona osłona i jaki czas przegób był narażony na warunki zewnętrzne [piasek, woda] jesli uszkodzenie osłony nie bylo duże i smar wychodził na zewnątrz to wszystko powinno byc ok, mechanik przy zmianie oslony powinien od razu zajrzyć trzeba czy nie tzreba wystarczy go umyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lightfighter87 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dziękuję za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zadymiacz 0 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 tak jak koledzy mówią jak ci nie stuka przy skręcie to tylko go wyjmij nasmaruj dobrym smarem i załóż najlepiej oryginalną gumę bo zamienniki to szit . a zbieżności nie trzeba ustawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s 0 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wiem, że temat trochę stary ale może komuś się przyda. Kupiłem ori osłonę na przegub i jestem zaskoczony tym, że w pudełku było jeszcze kilka dodatkowych części. Był smar, ta główna śruba z łbem sześciokątnym, sprężyna krążkowa, pierścień sprężynujący i oczywiście opaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się