DESPERADOS 0 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam,czytałem wiele postów i nie znalazłem. Podpiełem vaga wyskoczyły błędy,skasowałem i jeden uparty nie chce sie skasować czujnik kąta skrętu G 85 uszkodzony, czy trzeba go zaadoptować czy wymienić.Miałem problem z licznikiem padl procesor teraz wszystko ok tylko te ABS i ESP sie świeci przez ten czujnik,co radzicie? POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 a na vagu pokazuje, jak zmieniają się wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 trzeba zrobic adaptacje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DESPERADOS 0 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Koledzy podajcie jak to sie robi tą adaptacje bo ja jeszcze zielony w tych sprawach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Koledzy podajcie jak to sie robi tą adaptacje bo ja jeszcze zielony w tych sprawach Steering Angle Sensor (G85) Calibration Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] zrób kalibrację-jeśli nie da rady to według mnie czujnik do wymiany, ale mogę sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 podłączę się pod temat, bo wydaje się że mam podobny problem: Jadę prosto dłuższy czas i wyskakuje błąd, zapala się kontrolka ESP, ABS oraz czerwony wykrzyknik na fisie. Zbieżność jest ustawiona, koło kierownicy na prosto, a u mechanika na kompie pokazało w sterowniku że kąt skrętu kół wynosi dla prosto ustawionej kierownicy +13 stopni. Co należy zrobić, żeby ta wartość wynosiła zero, czy też adaptację tak jak opisał to "domjenick"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 podłączę się pod temat, bo wydaje się że mam podobny problem:Jadę prosto dłuższy czas i wyskakuje błąd, zapala się kontrolka ESP, ABS oraz czerwony wykrzyknik na fisie. Zbieżność jest ustawiona, koło kierownicy na prosto, a u mechanika na kompie pokazało w sterowniku że kąt skrętu kół wynosi dla prosto ustawionej kierownicy +13 stopni. Co należy zrobić, żeby ta wartość wynosiła zero, czy też adaptację tak jak opisał to "domjenick"? zrób adaptację tak jak opisał to "domjenick" z tym,że podczas jej robienia jest tolerancja + - 5 st ,to tu pozostaw te +13st to po adaptacji będzie około 0.0st przy kierownicy na wprost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się