SowaBezOka 0 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Przeszukalem cale forum i nigdzie nie ma szczegolowego opisu. Bylby ktos pomocny kto juz to robil i opisal mniej wiecej cala procedure wymiany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 po co w ogóle chcesz wymontowac blok ABS ?????? na Twoim miejscy nie ruszałbym go nie odpowietrzysz potem dziadostwa ale mozna zdemontowac spokojnie sterownik który jest zamontowany na 4 śrubach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 W 95 żeby zdemontować sterownik trzeba rozlutować chyba taśmę a pomiędzy taśmą a pokrywą siedzą przekaźniki. W nowszych wystarczy odkręcić 5 czy 6 śrub i schodzi sterownik który ma takie bolce których w modelu 95 nie ma. A sterownik w nich znajduję się pod tylnią kanapą chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 @devastation - ABS nie dziala, swieci sie ikonka (!) na FISie i daje 3 sygnaly dzwiekowe. Sterownik raczej dobry bo VAG laczy sie z ze sterownikiem, ale zadnych bledow nie znajduje... @Duch^ - a caly ABS (agregat oraz sterownik) ciezko zdemontowac? Moge zastapic stary agregat nowszym typem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 nie możesz zamienic na nowszy typ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Nie przejdzie zmiana na nowszy trzeba szukać tych samych części. Ale jak nie masz błędów to bardzo dziwne.. a wybierasz w vagu "zakładkę" ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi 0 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 W 95 żeby zdemontować sterownik trzeba rozlutować chyba taśmę a pomiędzy taśmą a pokrywą siedzą przekaźniki. W nowszych wystarczy odkręcić 5 czy 6 śrub i schodzi sterownik który ma takie bolce których w modelu 95 nie ma. A sterownik w nich znajduję się pod tylnią kanapą chyba w 95r sterownik abs jest pod kanapą, pod maska jest sama pompa ---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ---------- @devastation - ABS nie dziala, swieci sie ikonka (!) na FISie i daje 3 sygnaly dzwiekowe. Sterownik raczej dobry bo VAG laczy sie z ze sterownikiem, ale zadnych bledow nie znajduje...@Duch^ - a caly ABS (agregat oraz sterownik) ciezko zdemontowac? Moge zastapic stary agregat nowszym typem? sprawdz jeszcze raz a raczej kilka razy czy nie ma błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Sterownik spod tylnej kanapy mam drugi i podmienialem go. Nic sie nie zmienia. Kilka miesiecy temu gdy sprawdzalem auto programem Polski VAG 4.9 znajdowalo blad 00302 (problem caly czas ten sam i nie rozwiazany od kilku miesiecy)... Duch^ - jak najbardziej ABS'a sprawdzam wchodzac w zakladke ABS, i klikam fault codes. A jeszcze gdy auto nie odpalone, a diagnozuje je za pomoca VAGa to gdy wchodze w zakladke ABS rowniez pojawia sie wykrzyknik, trzy beepniecia oraz kontrolka ABS sie swieci, po chwili wszystko znika. Dodam, ze gdy auta nie diagnozuje i po 10sekundach od odpalenia auta pojawia sie wykrzyknik, trzy beepniecia ale kontrolka ABS sie nie swieci, moze tu gdzie indziej jednak lezy wina... Dodam, ze akumulator mam nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 00302 To świadczy o uszkodzeniu zaworu abs lub któregoś z przewodu. Zawór się znajduję w pompie abs pod czarną pokrywą. Samemu ciężko coś tam zdziałać. Możesz ewentualnie sprawdzić przekaźniki które tam siedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Przekazniki niby sprawne. Elektryk sprawdzal Przewody ktore? Z tej calej instalacji ktore sie podlacza do urzadzenia przyleglego do agregatu ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Od pompy ABS do sterownika włącznie ;P Ale coś mi się wydaje że to w pompie jest problem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 A wlasnie. Sterownik spod kanapy, gdy go wymieniam to musze nowy sterownik w jakis sposob adaptowac czy cokolwiek z nim robic?? Gdy wymienialem go, sprawdzilem na VAGu czy sie laczy i czy sa bledy - laczyl sie i bledow nie bylo. Tyle wystarczy? ---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ---------- ---------- Post dopisany 25-10-2012 at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2012 at 13:49 ---------- Widze, ze pompy nie sa drogie. Sprawdzona i sprawna do 100zl kupie. Prosze o informacje jak wymienic ta pompe. Wystarczy odkrecic przewody metalowe i mocowania? Nowa pompe zalac plynem hamulcowym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się