Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AMX] Po wymianie przegubu zewnętrznego strzelił wewnętrzny.


lukasz

Rekomendowane odpowiedzi

juz szalu dostaje, wymienilem przegub zewnetrzny i od razu alternator bo tez padl. wczoraj cofałem autem ktory nawet nie był odpalony i nagle uslyszalem tak strzal a ze maska byla otwarta to silnik sie od tego strzalu poruszyl. i efekt jest taki ze jak sie kola skreca to widac na gumie ze przegub wewnetrzny lewy przeskakuje i czasami jest taki odglos strzelenia. jak to moglo sie stac ze wymiana zewnetrzengo uszkodzila w jakis sposob wewnetrzny :wallbash: ile to dziadostwo kosztuje??[br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 10:09_________________________________________________ok wiec przegub zewnetrzy sciagniety a z wewnetrzego wysylapy sie kulki i teraz pytanie jak sie sciaga przegub wewnetrzny, bo te sruby nie daja sie wykrecic :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby zdjąć przegub wewnetrzny musisz odkręcic te śruby inaczej go nie zdejmiesz bo od strony wewnetrznej jest zabezpieczony segerem :no: Wiec musisz kupić dobry lucz najlepiej nasadkę i powinno puścić :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posadz kogoś za kiere niech trzyma nogą hamulec a ty odkręcaj. Przykręć tylko z 2 szpilki od koła żeby tarcza hamulcowa się nie obracała. Blokując skrzynią możesz rozwalić mechanizm różnicowy albo coś w skrzyni.

[br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 19:36_________________________________________________Dodam jeszcze ze przegub najlepiej odkręcać kluczem pneumatycznym, dodatkowo przegub przykręcony jest 6 srubami typu SPLINE (12-sto kątna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to lipa bo juz mam sciagniety przegub zewnetrzny, wiec hamulec ni mi nie da, chyba ze zaloze zewnetrzy i wowczas postaram sie odkrecic wewnetrzny. sruby mam ale pneumatycznego nie mam wiec bedzie znowu zabawa :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne metody. Ja bez problemu odkręcam 50cm kluczem dynamometrycznym/grzechotką bez udaru. Te śruby wcale mocno nie są dokręcone...Trzeba tylko uważać, żeby nie przekosić klucza, bo jak zepsujesz gniazdo to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągałeś zewnętrzny z półosi to pewnie mocno poociągnołeś i wyrwałeś wewnętrzny, on jest łatwy do ponownego zmontowania o ile wszystko wyczyścisz i nałożysz nowego smaru. Śróby można spokojnie odkęcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...