mxzibi Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Skasowałem wymianę oleju na panelu mmi, skasowałem inspekcje serwisową wg twojego opisu . Przy odpalaniu auta i gaszeniu wyskakuje napis SERVIS DUE - czy coś źle zrobiłem? Pozdrawiam Zibi
wrclaguna Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2012 Skasowałem wymianę oleju na panelu mmi, skasowałem inspekcje serwisową wg twojego opisu . Przy odpalaniu auta i gaszeniu wyskakuje napis SERVIS DUE - czy coś źle zrobiłem? Pozdrawiam Zibi Wciskałeś w VCDS-ie przycisk SRI reset czy zmieniałes cos w kanałach ?
mxzibi Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Na początku zrobiłem tylko inspekcje serwisową i z panela mmi skasowałem olej i tak miałem ten napis. Później zrobiłem tak jak piszesz SRI reset. Jak wejdę w 17 Instruments pozniej 10 Adaptation i kanał 2 to u mnie jest Service DUE.
wrclaguna Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 Na początku zrobiłem tylko inspekcje serwisową i z panela mmi skasowałem olej i tak miałem ten napis. Później zrobiłem tak jak piszesz SRI reset. Jak wejdę w 17 Instruments pozniej 10 Adaptation i kanał 2 to u mnie jest Service DUE. Pojezdzij jeszcze trochę ( z 500 Km wg. instrukcji ) powinien komunikat zniknąć
wrclaguna Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jakiego oleju używasz ?? Od zakupu auta jeszcze nie wymiaiaiłem oleju Dopiero za 3 tys. km wg wskazań na MMI :)Autko tylko przeszło tzw. inspekcje serwisową . A tak był lany LongLife w Niemcowni .Jak kupiłem auto był swiezo po przegładzie Filtr paliwa , powietrza wymienia sie co 60 tys. km w 2.0 CR a rozrząd po 180 tys. km
mxzibi Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Wymienili mi olej i pokazuje mi za wysoki stan oleju . Musze upuścić trochę ale jak to zrobię to znowu przez jakiś czas nie będę miał informacji o poziomi oleju- trochę mnie to irytuje . Czy jest jakiś bagnet do oleju który by pasował do B8 bo wiem ,że nie ma bagnetów do B8, Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 Nie masz bagnetu ? Mozna dokupić w ASO 03L 115 611 E 1
Patrox Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Service due informuje cie o koniecznosci skasowania serwisu technicznego ---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 19:58 ---------- Na kanale 02 mogą pojawić się takie wartości: 01 - konieczny przegląd olejowy 10 - konieczny przegląd techniczny 11 - konieczny przegląd olejowy i techniczny Inspekcję można kasować też selektywnie, tzn. zapisując na kanale 02 jako nową wartość: 00 - kasujemy inspekcję olejową i techniczną 10 - kasujemy inspekcję olejową 01 - kasujemy inspekcję techniczną tu masz jak to skasowac
byciu Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Moj przebieg to 140tys w informacjach o przegladzie mam "Planowany przedglad techniczny 28 dni temu" mam klopot ze skasowaniem inspekcji mianowicie: a) zrobile w VCDS-ie przycisk SRI reset Channel Description Unit Current val. New val. 02 Service Reminder Status 0 --- 40 Distance since Service km x100 0 --- 41 Time since Service Days 0 --- 42 Minimum Distance to Service km x100 150 --- 43 Maximum Distance to Service km x100 300 --- 44 Maximum Time to Service Days 730 --- 45 Oil Quality 1 --- 47 Soot Quantity DIST x100 0 --- 48 Thermal Load DIST x100 0 --- 49 Minimum Time to Service Days 730 --- 50 Basic Distance Value for Oil Change km x100 150 --- 51 Basic Time Value for Oil Change Days 365 --- 52 Basic Distance Value for Inspection km x100 300 --- 53 Distance since Inspection km x100 212 --- 54 Basic Time Value for Inspection Days 1095 --- 55 Time since Inspection Days 1123 --- 56 Day Counter Days 1170 --- po rozwinieciu mam do wyboru Nie wiedzialem jaki wybrac wiec.... w kanale 02 zmienilem wartosc 1 na wartos 0 ale nic to nie pomoglo:( Ktos moze pomoc co mam wybrac?
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 w kanale 2 wpisz wartość 01 test/zapisz.
byciu Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 a tak teoretycznie jak bym nic nie robil po kanalach to co powinienem wybrac w reset SRI
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 mileage based service reset ( Rest of World) ---> Perform SRI 1
byciu Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 wiec ustawilem 01 test - save po tym dalej bylo service due wiec kolejna opcja przez SRI tak jak napisales ale dalej jest service due z tego co widze to skasowala sie tylko nastepna zmiana olej 15000km/365dni:kwasny:
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Musisz posprawdzać w poszczególnych kanałach bo nie wiem jak tam miałes ustawione .
mxzibi Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 wiec ustawilem 01 test - save po tym dalej bylo service due wiec kolejna opcja przez SRI tak jak napisales ale dalej jest service due z tego co widze to skasowala sie tylko nastepna zmiana olej 15000km/365dni:kwasny: Mam taki sam problem bo po różnych zabiegach i tak wyświetla mi się komunikat service due i nie iem jak mam to ugryźć zeby zniknęło . pozdrawiam
byciu Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 przejedz jakies 100km następnie podłacz VCDS kliknij Reset SRI poczekaj chwile jak wyswietli sie okno rozwin i wybierz Time based service reset (Rest of World & Great Britan) ---> Perform SRI
pajda Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 świeci mi service due po kliknieciu przez sri - Time based service reset (Rest of World & Great Britan), i w kanale 02 zmiana z 1 na 0 - dalej jest service due
jedrekx Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 a zauważyłeś, że temat tyczy się B8?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się