Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknąca maglownica brak płynu w zbiorniczku- jaka przekladnia


hektor1990dzn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam jeden problem z autem Audi a4 b5 polift 1.8 125km 2000 chodzi o to ze nagle przestało mi dzialac wspomaganie przy skrecie auto wydawalo zgrzytajace dzwieki auto obecnie jest u mechanika stwierdzil ze to przekladnia ja tez w sumie tak uwazalem gdyż strona pasazera byla sucha a strona kierowcy lecialo przy skrecie i guma od przekladni tez byla mokra.... oraz wahacz moje pytanie brzmi jaka maglownica podejdzie do mojego auta ?? oraz czy to burzenie plynu po dolaniu to jest efekt zapowietrzenia ? po odkryciu tej usterki miałem taka przypadlosc ze olej caly zlecial... ale przy odpaleniu bardzo bulgotal jak wrzatek na herbate po dolaniu plynu dalo sie skrecac ale doslownie chwilke... a potem znow zgrzyt... pisze troszke zagmatwanie ale nie chcialbym kupic zle czesci gdyż nie jest to tania czesc regeneracja raczej odpada gdyz nawet mechanik mowil mi ze sie nie oplaca bo po roku czasu siada taka maglownica.... juz w swoim pierwszym aucie przechodzilem przez ten problem i.... po zalozeniu uzywki wszystko bylo idealnie jednak opaski ktore byly zalozone to szczyt wszystkiego.... tytyrytki.... na gumach to nie wytrzymalo proby uderzenia z wyzszym podlozem i spadlo ale to juz przeszlosc jedno mnie jeszcze trapi czy we wszystkich audi... sa oleje zielone jak na to wskazuje korek? czy jednak zielony jest bardziej szkodliwy dla magla niz czerwony prosze o pomoc na co mam zwrocic uwage przy kupnie tej owej czesci dziekuje Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj, ja mam ten sam problem, zaczęło cieknąć z maglownicy. ale wydaje mi sie ze regeneracja bedzie lepsza opcją, bo nie wiadomo w jakim stanie bedzie ta uzywana, ja sie zastanawiam nad regeneracją, tylko szukam jakiejs dobrej firmy z okolic stalowej. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w częstochowie jest polecany zakład z regeneracją maglownic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie u mnie poszedł wężyk od sekcji bodajże prawej i też ciekło jak sie skręciło w prawo aż ubyło płynu w całym zbiorniczku w lewo było ok i płynu nie wyrzucał w zbiorniku też bąblowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci zleciał cały płyn to się nie dziw że po dolaniu się pieniło, zapowietrzony układ... Płyn zielony mineralny, najlepiej ori... Najlepiej jest zregenerować, jest gwarancja, trzeba szukać dobrego zakładu z polecenia...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie co mam zrobic teraz bo okazalo sie ze mechanik zalal uklad czerwonym jakims plynem brat juz mial kilka audikow i sam naprawia samochody tez mieszka w uk i mowi zeby nigdy w zyciu nie lac czerwonego co teraz mam zrobic zeby bylo okej ? cos mi sie wydaje ze cos jest nie tak... autko wszystko skreca nie ma problemow chcialbym tylko zeby bylo oryginalnie.... ale jak co to nie wiem oddac to mechanika do poprawki? i powiedziec mu by zalal uklad febi zielonym

---------- Post dopisany at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany at 23:55 ----------

dodam ze maglownica zf z tdi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj mu niech wymieni, co za ludzie... Z tego co się orientuję to czerwony do mercedesa jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he a on mi dzisiaj powiedzial ze czerwony pasuje do mojego i ze gdzie bym sie nie obrocil to kazdy jezdzi na czerwonym...;/ ale juz sie nie chcialem sprzeczac z nim moj brat mial juz tez kilka audi sam naprawia auta i mowi ze to jest nie dopuszczalne by do audi zalac czerwony plyn.... a co jesli on mi poiwie ze nie mozna teraz zielonego wlac? a jeszcze jedno te opilki w oleju jesli by byly np to latwo je rozpoznac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krąży opinia że czerwony płyn rozpuszcza uszczelnienia. Zresztą po co przekonywać się na sobie czy faktycznie tak jest? Kup zielony Febi i wymień sam albo pojedź do innego mechanika, ja też znam takich którzy zawsze najmądrzejsi a potem są problemy...

A ta przekładnia w końcu Ci cieknie czy nie? Bo jeżeli cieknie to ten płyn i tak zaraz spłynie, wtedy i tak nie ma już sensu lać zielonego bo jest droższy a i tak wycieknie. Jeśli masz w planach wymianę/regenerację przekładni to zostaw już ten płyn co jest, a po wymianie wszystko przepłucz, wyczyść zbiorniczek, zalej zielonym i wsio.

Ja osobiście zamówiłem regenerowaną przekładnię od tej firmy: MAGLOWNICA , PRZEKŁADNIA AUDI A4 , VW PASSAT B5 (4379140767) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Tylko żeby dostać przekładnię od razu trzeba zapłacić 300zł kaucji.

U mnie to wyszło 400 za przekładnię + 200 wymiana. W trójmieście ceny zaczynają się od 700zł za samą regenerację a liczą sobie jeszcze 400zł za wymianę także jest różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fenir juz nic nie cieknie wymienilem maglownice na uzywana z tdi a wymienic samemu to widzialem ze nie wcale taka ciezka sprawa ja wiem jedno ze czytalem nawet symbol w ksiazce sam naprawiam i symbol wskazuje na zielony olej

---------- Post dopisany at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ----------

jedyne co pozostalo to kwestia plynu a raczej jego kolor.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% zielony jest prawidłowy. Możesz nawet iść do ASO i poprosić o oryginalny płyn, wtedy już nie będziesz miał żadnych wątpliwości. I pamiętaj że mechanik to nie żaden guru, lepiej samemu mieć świadomość co powinno być a nie ślepo wierzyć mechanikom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mysle ze lepiej samemu robic

---------- Post dopisany 15-07-2014 at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2014 at 10:32 ----------

Witam ktos mi wytlumaczy jak zmienic ten plyn wspomagania z czerwonego na zielony ? Na chlopski rozum odkrecilbym dolne weze od chlodnicy tego oleju zlalbym plyn do butelki potem odkrecil opaske zbiorniczka zeby ten zlecial a pozniej wlal zielony tzn taki jak powinien byc prosze pomozcie spokojnie krok po kroku jakos wytlumaczyc poniewaz jest to dla mnie dziwne ze mechanik leje czerwony plyn do auta gdzie wymagany jest zielony u mojej mamy ten olej jest juz zolaty z racji czasu i kierownica wydaje mi sie ze lzej chodzi a w moim seacie ktorego juz nie mam tez byl olej zielony gdzie potem po wymianie wlal mi mechanik czerwony co wyjasnil ze czerwony jest lepszy bo zielony jest za mocny do tego auta i wymywa wszystko czyzby mechanicy dzialali na szkode klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...