Skocz do zawartości

sH3ep

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sH3ep

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    ARE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

891 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sH3ep

1

Reputacja

  1. Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale, jeśli nie to proszę o przeniesienie. Więc sprawa wygląda następująco: Posiadam pas przedni z a4b6 3.0 ASN manual i mam jeden wentylator duży oraz kratkę z drugiej strony chłodnicy. Chciałbym jednak zamiast tej kratki wsadzić drugi wentylator(ten mniejszy). Znalazłem na allegro wentylatory z 2.0 ALT i nie potrafię na internecie znaleźć informacji czy będą one pasowały do mojego pasa przedniego. Czy ktoś z was jest w stanie udzielić mi takiej informacji ? Wrzucę link do aukcji z wentylatorami w razie wątpliwości o co mi dokładnie chodzi : http://allegro.pl/show_item.php?item=6921013496#thumb/1 Może ktoś ma 2 wentylatory z 3.0 ASN to byłbym zainteresowany. Z góry dzięki za wszelką pomoc.
  2. Gdybyś szukał sprawdzonych nastawników do ASN to odezwij się priv
  3. Przegrzanie często prowadziło do pękania bloków, w ostatnim czasie dość popularna usterka niestety. W moim przypadku jakoś bardzo nie dymiło przy walniętym bloku. Mocne dymienie może wskazywać na uszczelkę pod głowicą (co w porównaniu do pękniętego bloku byłoby dobrą wiadomością). Ale bez otwarcia silnika to nadal jest wróżenie ;/
  4. Ja akurat w moim przypadku postanowiłem zrobić swap na 2,7 ale użytkownik djjary naprawiał swój blok, możesz do niego napisać może udzieli Ci jakiś konkretnych informacji.
  5. Jak to ostatnio często się dzieje może też być blok pęknięty ;/ Na forum jest kilka tematów w ostatnim czasie o podobnych objawach.
  6. sH3ep

    Ślizg napinacza rozrządu

    Witam. Okazało się ze mam pęknięty(A nawet uszczerbiony) jeden ślizg napinacza w związku z czym chciałbym go wymienić(U mnie w 2.7 ale z tego co czytałem pasuje również z 1.8t dlatego tu pisze). Znalazłem na allegro aukcje z takimi ślizgami : http://allegro.pl/nowe-sl...73.html#thumb/3 Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z tymi ślizgami ? Może ktoś posiada jakieś sprawdzone źródło takich ślizgów lub jakieś używki w dobrym stanie?
  7. sH3ep

    Ślizg napinacza rozrządu

    Wysłany: Wczoraj 22:50 Ślizgi napinacza rozrządu. Witam. Okazało się ze mam pęknięty(A nawet uszczerbiony) jeden ślizg napinacza w związku z czym chciałbym go wymienić. Znalazłem na allegro aukcje z takimi ślizgami : http://allegro.pl/nowe-sl...73.html#thumb/3 Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z tymi ślizgami ? Moze ktoś posiada jakieś sprawdzone źródło takich slizgaczy ? Czy one podejdą pod 2.7 Biturbo (ARE) ?
  8. Specjalistą nie jestem ale trochę tak to wygląda. Jak masz dostęp do vcds, poszukałbym w nim gdzieś wartości przepływu powietrza(czyli pomiarów przepływomierza) i może uda się w ten sposób potwierdzić uszkodzenie przepływomierza.
  9. Chciałem wysłać bezpośredniego linka ale się nie da niestety ;/ https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 klikasz carProg2 następnie szukasz twojego auta. Potem wchodzisz w układ paliwowy i masz tam dokładnie rozrysowany bak i jego wszystkie elementy.
  10. sH3ep

    Problem z silnikiem 1.8T BFB

    Jak nie robiłeś jeszcze cewek w ASO to można zadzwonić i uzyskać informacje czy twój samochód się na nią załapie.
  11. Możesz spróbować odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy problem ustąpił, jeśli nie to można przynajmniej wykluczyć już jeden element.
  12. Daj jakieś konkretne info co do samochodu.
  13. sH3ep

    Intercooler

    Na internecie można wyczytać ze ten z allegro jest trochę niższy(ok 6mm) i minimalnie(2mm) grubszy. Wiec wymiarowo ok, tylko pytanie jak uchwyty.
  14. sH3ep

    Jaki olej do 1.8T?

    Dokładnie. Tylko dobrze zrobisz silnikowi w ten sposób.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...