Skocz do zawartości

Audi sline

Pasjonat
  • Postów

    256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Audi sline

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Inne

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2988 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Audi sline

1

Reputacja

  1. Cześć, czy ktoś z forumowiczy wymieniał tylko tuleje wahaczy i problem ustał? Po zakupie samochodu mam dokładnie opisywane objawy.... drgania odczywalne na kierownicy przy prędkościach --> 120 km/h +. Z historii serwisowej wynika, że w ASO przy przebiegu 110 tys wymienione były tuleje wahaczy ( 8K0407515) + łączniki stabilizatorów (4M0411317), aktualnie samochód ma przebieg 127 tys km. Czy możliwym jest, żeby po takim przebiegu części się już wypracowały. Mi pomysły też już się kończą, felgi proste + opony nowe, 2x dynamicznie wyważane koła... Dzięki za wskazówki!
  2. https://a4-klub.pl/topic/458095-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-pr%C4%99dko%C5%9Bci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/page/6/ Znalazłem taki wątek, widać że "żyje" i nie są to pojedyncze przypadki... może to będzie rozwiązaniem problemów.
  3. Cześć, u mnie pojawia się podobny problem przy predkościach od 120 km/h --> 150 km/h drży kierownica. Felgi sprawdzone- są proste, nowe opony. Wyważane dynamicznie 2x. Szukam również przyczyny bo z komfortem jazdy to nie ma nic wspólnego... miałem iść w kierunku tarcz, bądź piast że to one mogą wpływać na drgania, ale z tego co czytam to ty już wymieniałeś te podzespoły? Czy ktoś jeszcze boryka się z tematem drgania kierownicy?
  4. Edit. Dodaje video ze starymi siłownikami, zamontowałem je z powrotem tamte wysyłam do sprzedawcy. Widać różnice w zamknięciu, przy ostatnim suwie siłownika. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Czy jest konieczna jakaś adaptacja poprzez vcds? IMG_6155.mov
  5. Cześć Panowie, mam następujący problem, wymieniłem siłowniki klapy z uwagi na to że w górnym położeniu lekko opadały. Pomyślałem że już są wypracowane. Zamówiłem dedykowane firmy FEBI, na podstawie numeru katalogowego. Ta sama siła wyrzutu etc etc. 8K9 827 552A. ( paradoksalnie FEBI produkuje te siłowniki dla części z ASO). Do problemu… klapa otwiera się ładnie, płynnie. Jednak przy zamykaniu w ostatniej fazie spada i uderza, nawet dociągi odbija. W czym może być problem. Czy jakaś adaptacja jest potrzebna, dodam ze na starych siłownikach klapa schodziła spokojnie i nie uderzała tak jak na filmiku. Proszę was o poradę! Dzieki IMG_6154.mov
  6. Wczoraj wracałem z trasy, ok. 100km. Po odpaleniu standardowo dym (zakładam że taka pogoda). Dojeżdżamy do domu, nic zero białego dymu. Zostawiłem samochód na 20 min, w celu rozpakowania walizek. Odpalam ponownie samochód i dym! Wody w końcówkach tłumików dużo. Czy jest możliwym żeby po takiej trasie, w momencie rozgrzanego całego układu wydechowego, tak szybko ponownie pojawiły się skroplony? Ręce mi już powoli opadają… zamówiłem tester szczelności głowicy, bo już nie mam pomysłu… obym nie miał racji 😕 Jakieś pomysły, sugestie?
  7. Audi sline

    B8 TrOOOOp

    Jasne, kierunkowo są tez inne możliwości. Niemniej czy jest ktoś kto dysponuje powyższymi? Gdzieś w okolicach Ustronia-Wisły?
  8. Audi sline

    B8 TrOOOOp

    Cześć! Czy jest jakaś dobra dusza w okolicach Ustronia, która by mogła pomóc z VCDS’em? Chciałem wejść w Greenmenu, niestety mam zablokowane. Wyczytałem że odblokowanie tylko przy pomocy vcds’a. Dziekiii!
  9. Cześć, nie umiałem znaleźć nigdzie, jeżeli taka oczywiście by była manuala dla demontażu osłony bocznej fotela przedniego kierowcy. Nie wiem czy była to jakaś wada plastiku ( widziałem już kilkukrotnie w innych samochodach pęknięte obudowy) ale muszę wymienić osłonę, bo mam ją popękaną. Czy jestem w stanie zrobić to sam, czy ktoś przerabiał już taki temat? Dzięki za podpowiedzi!
  10. Dzięki za podpowiedź! W praktyce to te same silniki, więc widzę tutaj dobry kierunek! Jest jedynie jedna rzecz, która mnie martwi... To że mamy teraz taką pogodę, zimno wilgotno, to okej i jest to naturalny objaw. Ale w lato zauważyłem że również pojawiła się woda w tłumiku i też samochód po opaleniu dymił, po przejechaniu i rozgrzaniu wydechu efekt dymienia ustawał. Zgasiłem samochód, po ponownym odpaleniu ponownie woda w tłumikach... 😐. Nie jestem techniczny, jeżeli byłaby to uszczelka i płyn dostawałby się do układu? jakie inne objawy towarzyszyłyby temu ( tzn. masła na korku nie mam, zbiorniczek wyrównawczy jest czysty, tzn płyn się z olejem nie miesza...) Co myślicie??🤔
  11. Teraz objaw się nasilił. Ale nie jest to moje pierwsze audi ale pierwszy raz się z takim parowozem spotykam… inaczej skąd tyle wody w tłumikach?
  12. Dzięki za odpowiedz. Ciężko to określić, po odpaleniu jest biało, potem jakby się rozrzedza… jest to strasznie frustrujace jechać jak parowóz z tylu. Wrzucam filmik. Silnik nie bierze oleju, przejechałem +2000km, cały czas jest na max.
  13. Cześć, od niedawna jestem posiadaczem powyższego modelu, silnik o oznaczeniu CABB, początek prod. '08. Mam następujący problem, samochód po odpaleniu na postoju dymi na biało a w tłumikach końcowych jest bardzo dużo skroplin paliwa tj. wody. Jestem świadom czynników atmosferycznych i okresu zimy/ jesieni więc powyższa sytuacja nie byłaby dla mnie niczym dziwnym, bo co rusz widzimy dym wydobywający się z samochodów. Zauważyłem, jednak że po rozgrzaniu samochodu ( np. szybszy przejazd autostradą) efekt ten zanika kompletnie i z tłumików nie widać wydobywający się żadnych oparów czy to dymu....jednak po wyłączeniu samochodu, postoju +/- 5 min i ponownym odpaleniu, w tłumikach ponownie zaczyna gromadzić się woda i znowu samochód dymi. Kierunkując moje pytanie, co może być powodem skraplających się spalin i pozostałości ich w tłumikach? Leją wtryski, turbo puszcza... ? Informacyjnie- samochód jest żwawy, aktualnie przejechałem nim 2000km, nie zauważyłem poboru oleju, samochód regularnie serwisowany w ASO, aktualny przebieg 125 tysięcy km. Proszę o wskazówki i dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...