Skocz do zawartości

DawidShelby

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O DawidShelby

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Czersk

Auto

  • Model
    A6 C6 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Zmieniłem w swoim A4 B6 manetki, zrobiłem kodowanko z aktywacją tempomatu i odblokowaniem FIS ale nurtuje mnie jedna rzecz, chwilowe spalanie paliwa. Podczas jazdy zmieniają się wartości po około 4 sekundach. Trochę wolno na moje, czy ktoś już spotkał taki problem czy one po prostu tak mają ? Silnik to 1.8T BFB. Czy to może zależy od licznika i trzeba by było w kolorowy zainwestować ? PS. Nigdy nie zwróciłem na to uwagi jak w innych jest, ale wydaje mi się że trochę za wolno to działa. Może zapomniałem o jakiejś adaptacji ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc
  2. To zaznaczone, po lewej stronie jest ten czujnik. Świst jak najbardziej. Czy turbo się kończy ... hm .... ciężko stwierdzić, zazwyczaj przeładowuje. Ale wszystko jest możliwe. Żeby stwierdzić czy turbo to trzeba ,,zobaczyć". Przy wyższych obrotach może też świstać tyle że nie słychać tego aż tak bardzo przez dźwięk silnika.
  3. Słuchaj Marcina.... zgadzam się z nim w 100%. Marcin, mam ten sam problem tylko że w A6 ale ten sam silnik i również mam takie niedoładowanie i klekot. Ostatnio robiłem małą trasę 100km (to moje autko akurat) więc miałem czas żeby się pobawić i znaleźć w końcu przyczynę. Pisałem Ci to Dawid na AKP że kupiłem IC-ka ale mniejsza. Co zauważyłem: -1200-2100 obr/min może nawet i 2200 obr/min niedoładowanie, im mniejsze tym mniejszy klekot - jak ładuje klekot ustaje - niedoładowanie około 0.4-0.5 bar ( bardzo duże ! ) przy około 1500-1600obr/min - klekocze tylko na rozgrzanym (wiadomo inna dawka paliwa) chociaż zauważyłem podwyższony dźwięk silnika ale bez klekotu Dawid co do Twoich obiekcji - jeśli będę miał czas to pokażę Ci w mapach od MAF-u że różnica przepływu 30mg/suw nie powoduje dużej zmiany dawki paliwa, jeśli nie trafi się na granicy przejścia taka różnica. Różnica między dawkami to może 0.5mg/suw ze względu na linearyzację MAF-a. Więc wydaje mi się po Twoich logach że nic to nie zmieniło jeśli chodzi o moc i dźwięk - znaczy wydaje, mam pewność, chyba że pomiar nie zarejestrował tego że w pośrednich czasach między 0.3 a 0.6 sekundy coś się wydarzyło czego pomiar nie był w stanie zarejestrować. Teraz odpowiedź na pytanie dlaczego u mnie IC-ek? - bo mam w nim dziurę i dokładnie o tym wiedziałem. Co do Twoich Dawid uwag dodam że u Ciebie również może być problem z nieszczelnością, a nawet po Twoich logach to widać... Tak nawiasem ktoś tam pisał o Motulach i innych olejach - tak, to jedna rozlewownia. Słyszałem że Valvoline jest w miarę dobrym olejem i w ogóle najlepszymi olejami są te, które dopiero wchodzą na rynek ... Pozdrawiam
  4. Jak wyglada stan filtra czastek stalych ? Daj odczyt bledow
  5. Witam. Mam pewien problem, chodzi o to że mam a4 b8 no i na moje jest to oryginał s -line. I zastanawiają mnie dwie rzeczy - po pierwsze dlaczego nie mam znaczka na kierownicy s-line i na fotelach. Wszędzie indziej znaczek jest, spojler z tyłu do trzeciego światła stop również jest, czarna podsufitka, dyfuzor na wydech (ta atrapa dolna) też jest. Nagłośnienie bang&olufsen i takie tam pierdoły, nawet panoramę dach ma. Jeszcze co mnie zastanawia to to - dlaczego on ma taki środek ( praktycznie nie spotykany) w dodatku kierownica szyta jest nicią pod kolor foteli tak samo jak wajcha zmiany biegów. Nigdy nie zamawiałem auta z salonu ale czy możliwe że wyszedł z taką konfiguracją ? Poniżej przedstawiam zdjęcia jak to wygląda. Wypowiadać się, co o tym sądzicie
  6. DawidShelby

    Dziwne tykanie

    z tyłu to moduł komfortu z przodu robiła to jakaś pompka ale nie pamiętam dokładnie od czego to było, pompka lub zaworek tak gdzieś z 20cm od pompy paliwa... nie mam teraz CR więc nie powiem zbytnio co to było a szczerze mówiąc zapomniałem...
  7. cząstki nie latają po tłumiku ? też jest właśnie podobny dźwięk wtedy
  8. Witam, mam mały problem z filtrem powietrza chodzi mi o tą część oznaczoną na zdjęciu: http://zapodaj.net/b19ce0ae9af3e.jpg.html Do czego ona służy i czy powinno to działać ?
  9. dobrze że to napisałeś bo już chciałem rozbierać... a tak serio - dlatego się tego nie podejmuję, brak czasu- blokady i ,,narzędzia" to raczej najmniejszy problem, większym problemem by było to że rozebrałbym w sobotę, a za 2 tyg dopiero składał Dlatego sobie daruję. Tylko moje pytanie... luz na wałku, czy może krzywy?
  10. Nie, nie naprawiona, ale najprawdopodobniej rozrząd tzn. Rozrząd niby jest dobrze ustawiony ale z tyłu coś jest nie tak. I teraz moje pytanie, co z tyłu można ustawić ? Pewien forumowicz miał ten sam problem i okazał się rozrząd. I mechanior mu coś tam tłumaczył, nie bardzo wiem o co chodzi, ale dam do kogoś kto się na tym zna. Co to może być ? luźny wałek? krzywy ? a może jakoś wyskoczył ? Niestety studiuję i nie mam czasu się w to zagłębiać... A raczej nie mam czasu rozbierać auta na dłużej, bo to na pewno nie jest trudną rzeczą, ale robiłbym to pierwszy raz więc trochę by mi to zajęło
  11. iron87- pierwsze co powinieneś wykonać to sprawdzić czujnik ,potem rozrząd.
  12. zaślep EGR i po krzyku, to jest ssssssstraaasszzzzne cholerstwo jak i DPF. Tylko po to żeby nabić pieniądze dla jakże wspaniałej Unii. Ogólnie to chodzi o to żeby auto sr*ło kwiatkami ... Samochód bez tego działa o wieele lepiej.
  13. DawidShelby

    Gasnący silnik

    Rozrząd do ustawienia, przeskoczył pewnie o kilka ząbków lub sam czujnik położenia wałka do wymiany, chociaż bardziej obstawiam to 1.
  14. można je wyłączyć u tunera i wyciągnąć klapki z kolektora. Gdzieś kiedyś było na forum Audi Klub Polska chyba, o zestawie naprawczym na cięgno.
  15. Zostały sprawdzone o tak: http://www.directupload.net/file/d/3747/x3vpmxb7_jpg.htm oraz http://www.directupload.net/file/d/3747/sl6polez_jpg.htm Dostałem tylko ten dane i odp. ,,te wtryski są sprawne". Druga sprawa jest taka że też obstawiałem regulator ciśnienia i czujnik ciśnienia. Stąd może byłby ten olej/paliwo na pokrywie. Ale sprawdzałem przy odpalaniu to ciśnienie było według czujnika około 310 kPa przy odpalaniu a według wartości jaka powinna być na szynie w sterowniku to 280000hPa. Po odpaleniu czujnik wskazywał 300kPa a wartość wymagana około 296000 hPa. Wiem że pompę też powinno się sprawdzić tak jak wtryski ale myślę że tu nie ona ma winę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...