
Rafal-p
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Rafal-p

Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Polkowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Też raz na jakiś czas mi wyskakuje ta kontrolka mimo ze stan oleju mam w normie. W moim przypadku pomaga odłączenie akumulatora na kilka sekund i później mam długo spokój. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Też raz na jakiś czas mi wyskakuje ta kontrolka mimo ze stan oleju mam w normie. W moim przypadku pomaga odłączenie akumulatora na kilka sekund i później mam długo spokój. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Problem przed chwila rozwiązałem, pękła dźwignia od siłownika klapy gaszącej na egr i opadła klapa i był zduszony. Podwiązałem klapę tymczasowo opaska i wszystko jest ok. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Witam Mam taki problem, jadąc po mieście auto nagle straciło moc, jedzie tak jakbym miał zaciągnięty ręczny, na biegu jałowym jak dodam gazu to rozkręca się maks do 2tys. obrotów i zaczyna kopcić, nie za mocno ale kopci i do tego zauważyłem tez ze z plecionki od wydechu tez się kopci, wcześniej tego nie było, plecionka jest nowa. Turbina gwizda delikatnie tak jak wcześniej. Czy to w niej może być problem? Komputera nie podłączałem bo to stało mi się dzisiaj przed praca i nie zdążyłem już. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dodam jeszcze ze mój silnik to AWX
-
Nie doczytałem dokładnie, dzięki kolego za podpowiedz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
No w sumie prawda :-) a co w przypadku kiedy licznik jest uszkodzony i nie można się z nim połączyć ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Ja kiedyś wyciągałem pin w immo2, czy w immo3 się podobnie robi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Witam A czy jest możliwość zrobienia tego jeżeli nie mam PINu ani nowego ani swojego licznika ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Z MCE jest wszystko ok, tak teraz kojarzę, że zaczęło mi się to pojawiać po wymianie świec żarowych i przepływomierza. Musze jeszcze w tym kierunku posprawdzać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Sprawa się rozwiązała , dopóki miałem słabe świece było ok, założyłem nowe i pod obciążeniem akumulator jednak nie wytrzymał, pokazywał 12,6V ale przy załączeniu zapłonu spadało napięcie poniżej 11 V. Po wymianie na nowy wróciło do normy
-
Akumulator jest ok, a ksenonów i samopoziomowania nie mam w tym aucie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Witam Mam taki problem. Po zgaszeniu silnika i wyłączeniu zapłonu pokazuje mi się taki komunikat jak na zdjęciu, po tym napis brake i piszczy. Całość trwa może 2s. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Podpowiedzcie coś koledzy bo już nie wiem gdzie szukać. Podrawiam
-
Kolego w Zielonej Górze masz firmę Diesel Elektronik aleja Wojska Polskiego 118, chłopaki specjalizują się w Vag, robią silniki i wiedzą co robią. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
No właśnie tam patrzyłem i jest tylko do starszej wersji sterownika, do ESP8 nie ma Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Koledzy a wy nie macie możliwości wyliczenia kodu?? Siedzę już któryś dzień i szukam i nic nie mogę znaleźć. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
VCDS Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Witam Znajomy przyjechał do mnie Audi A4 B7 2004r. Jakiś magik wymieniał mu moduł kierownicy pod tempomat i namieszał z ABS i ESP. Zmienił kodowanie na takie jak jest w starszych wersjach ABS/ESP a on ma ESP8. Gdzie mogę znaleźć kody do tego modelu. ??