Skocz do zawartości

dawid93

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dawid93

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wielkopolska,PKN

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1414 wyświetleń profilu
  1. Powymienialem co było możliwe w zawieszeniu, zbieżność ustawiana kilka razy. Do tego maglownica nowa. Opony były założone na 17 cali 205/55 orinjest 235/75 to każdy wie. Ale myślę że szerokość nie miała takiego wpływu co te tanie chinole.
  2. dawid93

    Dobrzy chiptunerzy

    Kogo polecacie z Wlkp na chip? Lub kogoś w promieniu do 150km od Konina.
  3. Jak coś problem leżał po stronie opon....
  4. Wymieniłem zawieszenie z przod, maglownica nówka i chu*.... Ściąga jak ściągało tylko 3 tysiące mniej w kieszeni.. .
  5. Zobaczymy bo dopiero drugi dzień po montażu. Czasem coś jeszcze jakbym wyczuwal. Trudno pojezdze i zobacze. Następnym razem uszczelniacze zaatakuje.
  6. Nowa na allegro z podkładką 700pln. Robotę sam zrobiłem.
  7. Cześć. Wymieniłem pompe vacum jako pierwszy zabieg. Wymieniłem wezyki podciśnienia przy okazji dla pewności. Auto dużo lepiej odpala. Ustąpiły drgawki na biegu jałowym - bardzo ładna kultura pracy jest teraz. Dodam że pompe vacum założyłem nowa z firmy Bosch.
  8. Oni tylko stroją. Nie zajmują się mechanika niestety
  9. Kolor elegancki - mam ten sam i też zaczynam dzialac już trzecia b6 ?
  10. Ja spróbuje na pewno z pinami a później uszczelniacze. Mam zamiar wymienić też pompe vacum. Za półtora tyg dopiero będę miał auto pod ręką bo narazie jestem w trasie to zobaczymy. Ps co do 1 opcji mechanika Arek to chyba lepiej piec byłoby wymienić hehe
  11. Biorę do serca ?
  12. Jakieś objawy?
  13. Dzieki! Właśnie myślałem żeby EGR usunac - co zrobić z tym fantem?
  14. Dziekuje za odpowiedzi. Dodam że silnik na biegu jałowym "rzuci" co jakiś czas, z tego co się doczytałem pada na uszczelniacze pompek, nie wykluczone też że wystarczy podoginac piny jednak w to mniej wierzę. Właśnie tak jak george napisał, też sprawdzę jak wyglądają gniazda i podkładki pod pompkami. Nie wiem jak tutaj ale np w a6 c6 3.0 tdi lubi wydmuchnac te podkładki.
  15. Czołem wszystkim. Mam u siebie przebieg 530 000, wszystko w serii. Chciałbym się dowiedzieć od Was porad jak wydłużyć żywotność silnika? Jakie zabiegi przeprowadzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...