Skocz do zawartości

StrusLbn

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O StrusLbn

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia StrusLbn

0

Reputacja

  1. StrusLbn

    Dobrzy chiptunerzy

    Panowie do kogo na chiptuning 1.8t AWT woj. lubelskie?
  2. StrusLbn

    CHIP LUBELSKIE

    Cześć, podepne się do tematu. Jakieś sugestie odnośnie chipa w woj. Lubelskim? Lublin i okolice. Pacjent to A4 B5 1.8t 150KM Awt ośka
  3. Już wiem gdzie tkwi problem. Mianowicie, w gruszce i w upuście (grucha jest szczelna, trzyma). Musze wyregulować WG tz. wydłużyć ruch cięgła ale nie bardzo wiem jak się zabrać do tego. Czy da radę bez rozbierania wyregulować WG? Czy trzeba odkręcać kolektor? I tak naprawdę jak wyregulować gruchę? Metodą prób i błędów czy jest na to sposób?
  4. StrusLbn

    Zawór DV

    Ale czy czuć coś podczas jazdy?
  5. StrusLbn

    Zawór DV

    Aha? a czy odpięciu wezka podciśnienia od DV powinna być jakaś różnica w jeździe? Spadek mocy czy coś?
  6. StrusLbn

    Zawór DV

    Koledzy czy powinno być słychać zawór DV w 1.8t?
  7. OK, dzięki za podpowiedz. Dziś mi się nie uda niestety zrobić logów ale jutro zrobię i wrzucę. Na wszelki wypadek mam na podmiankę DV oraz drugi sprawny przepływomierz A z tych kanałów czego się dowiemy?Hej, co prawda nie zrobiłem logów ale : podmienilem przeplywe i moja jest sprawna. Tak samo z n75. Założyłem nowa ori DV i żadnej różnicy. Dalej wyskakuje mi błąd przeladowania. Na próbę odlaczylem wąż podciśnienia od Dv i też żadnej różnicy. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale problem moim zdaniem leży właśnie w podcisnieniu które ma dochodzic z kolektora do DV. Który zawór odpowiada za dostarczenie podciśnienia do DV? Gdzie go szukac i jak sprawdzić?
  8. Witam. Ostatnio zauważyłem błąd związany z przeładowaniem turbiny. Zrobiłem logi dynamiczne i proszę oceńcie je i podpowiedzcie w czym może tkwić problem. Dzięki z góry!!! Tuesday 27 September 2016 20:10:02 8E0 906 018 B 1,8L R4/5VT 0004 Group A: '115 Group B: RPM Load Absolute Pres, Absolute Pres, TIME TIME MARKER STAMP /min % mbar mbar STAMP 0,01 1320 57,1 1340 1000 0,27 1480 64,7 1390 1090 0,58 1640 67,7 1410 1140 0,88 1760 72,2 1420 1200 1,18 1920 77,4 1400 1270 1,48 2080 83,5 1390 1380 1,78 2280 89,5 1400 1500 2,08 2440 99,2 1380 1650 2,39 2640 100 1370 1590 2,69 2840 94 1360 1470 3 3040 89,5 1330 1460 3,4 3280 87,2 1280 1460 3,7 3440 86,5 1240 1440 4 3640 85,7 1200 1450 4,31 3800 85 1170 1460 4,61 3960 85 1150 1460 4,91 4120 82 1160 1480 5,21 4280 80,5 1170 1490 5,51 4440 80,5 1170 1500 5,82 4600 79,7 1170 1510 6,12 4760 79,7 1140 1540 6,42 4920 76,7 1140 1560 6,72 5080 76,7 1140 1580 7,02 5200 78,9 1140 1610 7,32 5360 80,5 1140 1660 7,63 5520 79,7 1140 1710 7,93 5680 78,9 1140 1730 8,33 5880 78,2 1140 1750 8,63 6000 78,2 1140 1760 8,93 6160 78,2 1140 1780 9,23 6320 78,9 1140 1790
  9. Witam, wszystkich, właśnie zabieram się za drobne modyfikacje swojego auta. Mam zamiar założyć turbinę k04, wgrać nową mapę silnika na ok 200KM, wyłączyć drugą sondę za katalizatorem (już go nie ma), oraz wymienić zawór DV. Zarówno turbo i zawór DV które mam obecnie są uszkodzone i muszę je wymienić (przy okazji na mocniejsze), to z wtryskami zupełnie nić się nie dzieje. Proszę doradzcie mi, czy jest sens zmieniać wtryski przy tak stosunkowo nie wielkim modzie a jeżeli tak to na jakie. Dziękuję za pomoc i sorry za podpięcie się tak oo pod temat:)
  10. Nie kupowałem bo tak dokładnie sprawdziłem ze luz jest na tyle nie wielki ze nie ma sensu. Ja turbo mam ori standard K03 i nabyta chwilę opuściłem zmianę. Trzeba trochę gotówki odłożyć i wtedy może będę coś myślał.
  11. Dzięki za odp teraz mogę na spokojnie zająć się delikatnymi, kosmetycznymi ulepszeniami :-)
  12. Dzięki Kolego, i sorry za spam :-)
  13. Na zimnym silniku Koledzy i jak z tym ciśnieniem:-) ponawiam zapytanie :-) Koledzy i jak z tym ciśnieniem:-) ponawiam zapytanie :-) Koledzy i jak z tym ciśnieniem:-) ponawiam zapytanie :-)
  14. StrusLbn

    Bierze olej

    Możesz gubić olej w czterech przypadkach. Pierwszy pierścienie olejowe mogą być zagarowane, drugi uszczelniacze zaworowe mogą być zużyte, trzeci turbina może przepuszczac olej w wydech no i czwarty to co było u mnie, dolot zasysal olej z odmy. Zaslepilem wyście odmy z odlotu iszczelnie a na odme założyłem filtr i po sprawie. Ale podstawa jest sprawdzenie ciśnienia na cylindrach.
  15. A jest jakaś górna granica? Tz ze jest za duże ciśnienie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...