Lampy Led a Neon to są dwie rożne bajki .....
za chwile będzie rozmowa się tyczyła , mam zablokowany sterownik co robić , albo kontrolka od kierunkowskazów szybko mruga albo po włączeniu kierunku prawego mruga lewy a po włączeniu lewego prawy , itd
Witam, jeśli po zmianie lamp i kodowaniu wyskakuje błąd niewiarygodny zestaw danych a kontrolka kierunkowskazów na zegarach mruga szybciej to zablokowany został sterownik a na kanale 199 zamiast zera pewnie pojawiła się jakaś inna wartość, trzeba sterownik przywrucić do oryginalnych ustawień wgrywając odpowiednie pliki
Przy zamianie z żarówek na led przedlift żeby lampy świeciły prawidłowo jak w oryginale TRZEBA dokładać kable , musi być 5 kabli w lampach w błotnikach i 4 kable w lampach w klapie bagażnika
te z ali są na uniwersalnych układach elektronicznch dlatego w jednych autach działają a w innych nie i nie chodzi tu też o same wtyczki ale i ułozenie pinów . druga sprawa chodzi o potencjometr do regulacji na nich przez który cały ukła nie jest szczelny przeciw wilgoci i wodzie podczas deszczu lub mycia aut
Kontrolka kierunkowskazów na zegarach mruga pewnie szybko ?
Musisz przywrócić ustawienia lam do oryginału najlepiej wgrać nowe z pliku , następnie poprawnie podłączyć lampy i ponownie zakodować
Nie baw się w żadne przerobione lampy , zakładaj ori bixenon z led , podłączenie tego to żaden problem , da się je zaadaptować bez poziomowania potem w przyszłości jak będziesz chciał to możesz dołożyć i poziomowanie