Skocz do zawartości

Photoopat19

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Photoopat19

Osiągnięcia Photoopat19

0

Reputacja

  1. Odgrzeję kotleta , doszedłeś co było przyczyną ? Najpierw fis pokazał błąd spalonej żarówki tylnej lewej pozycji , po sprawdzeniu okazało się że żarówka jest ok , po złożeniu do kupy okazało się że nie ma pozycji i tylnego stopu (ta sama żarówka) , sprawdziliśmy próbnikiem i okazało się że nie ma prądu w gnieździe żarówki (reszta żarówek działa , 2 pozycja , kierunek , wsteczne ) W złączce brak zasilania w pinie 6 (to nie masa) i słabo żarzył się próbnik na pinie nr 2. Proszę o jakieś sugestie bo inaczej chyba elektryk... Wszystkie żarówki wymienione na Boscha. Czy może to być wina jakiegoś przekaźnika , jeżeli tak to może ktoś podpowie który ? Pozdrawiam Ps. bezpieczniki sprawdzone (w kabinie kierowcy) nic nie zaśniedziałe - wyczyszczone vcds nie pokazuje żadnych błędów , może jakieś sugestie ?
  2. Vavoline 5W30 zalany tydzień temu - 1,9tdi pd 160000 mil . Polecam
  3. Witam , czy będzie pasował mechanizm z b5 do b6 ? i czy ramka okna też się różni ? (drzwi prawe przednie) Z góry dzięki i pozdrawiam Już wiem , jest różnica ... będzie używka ze szrotu.
  4. Witam , podłączę się do tematu . Od kiedy mam A4-kę z opisu cały czas mam obroty tak około 900 obr . Obroty nie falują samochód jeździ dobrze (żadnych problemów z przyspieszeniem, drgań itd) Brak błędów ( żadnych ) Mamy jeszcze passata b6 1,9 tdi BXE 105 PS i tam obroty to około 800 obr. Jest wyraźnie cichszy na luzie . I teraz pytanie , czy mogę sprawdzić i spróbować zmienić obroty w A4 na 882 (silnik wzdłużny) ? AVF 130 PS. Pozdrawiam Ps Cytat ''Ja po tych objawach co przeczytałem w waszych autkach to na 90% wywalone PD (pompowtryskiwacze) jeszcze jak się pojawi mocniejsze falowanie na wolnych obrotach to odrazu wyciągaj z auta i do sprawdzenia bo co tam pokazuje w tych grupach powiązanych z PD to niestety dużo za mało. Proponuje regeneracje bo w serwisie gdzieś tam kiedyś dzwoniłem krzyknęli ponad 12.000zł za same pompki Aha jak wyciągniecie z auta pompowtryski i zmieniacie lub zregenerujecie to niestety ale musicie po tym zabiegu zmienić olej bo ropa obficie poleje się do cylindrów i tamtędy przedostaje się do oleju rozrzedza olej i następna naprawa wałek rozrządu ze szklankami.'' W pasku też nie było żadnych błędów , obroty falowały i auto drgało na luzie, dopiero logi pokazały że jeden wtrysk leci . My kupiliśmy na ebay używkę , olej nie był wymieniany po podmianie wtrysku i od 3000k jest ok . Ale zawsze można wym dla spokoju ducha :-)
  5. Witam , potrzebuję wymienić kierownicę 4 ramienną (jest zniszczona) i zastanawiam się czy nie zamienić na multi też 4 ramienną. Mam tempomat i na fis wyświetlają się info z radia (audi kocert), czy muszę kupić kier z poduszką czy wystarczy że zamienię ze starej ? , jakieś dodatkowe zakupy potrzebne ? Z góry dzięki za info Ps. autko z opisu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...