Skocz do zawartości

abrazab

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O abrazab

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia abrazab

0

Reputacja

  1. Tak wiec przyszedł czas i na mnie... WITAM panowie i proszę o pomoc w zestawie tarcze + klocki przód. Do wydania mam max 700zł, koła to 16' 225 nie ukrywam przyjdzie pare takich dni w roku że daje czadu wiec przydadzą się lepsze o ile w tej cenie można takie mieć. Auto to a4 b7 avant wiec prawie 1800kg myśle że do takiej masy nie można włożyć pierwszych lepszych. pytanie czy zamawiać z allegro czy z iparts ? boje się że wdepne w jakas mine na allegro. Fajnie jakby ktoś podał linka lub chodz konkretną pełną nazwe bo w ogóle się na tym nie znam.
  2. Uratował mnie ten temat, wymieniłem tą odmę i falowanie obrotów wraz z morderczym śniącym mi się po nocach piskiem znikło. Dziękuje kolego.
  3. Cześć mam problem z pracą silnika "żyje własnym życiem" obroty na postoju skaczą do 2000 itp.mechanik sprawdził i stwierdza że to pompa niskiego ciśnienia. Szukam i na tą chwilę dostępną znalazłem tylko w iParts: VDO 228-235-039-006Z lecz ma przypisany kod silnika BWE, czy może ktoś podtrzyma moje nadzieje i napisze że pompa ta bez problemu pasuje i działa w BGB ? auto jak w opisie: a4 b7 2004 avant 2.0 tfsi 200km quattro
  4. abrazab

    pompa wacum

    Witam. Musze wymienić pompe wacum i mam pytanie czy podane przezemnie będą pasować ? auto i silnik takie jak w opisie Pompe wymieniam nie z tradycyjnych powodów (twardy pedał hamulca lub brak mocy) lecz przez piszenie, może się to komuś przyda, mechanicy trochę się na męczyli ale znaleźli, PISZCZAŁA tak że się wystać przy aucie nie dało, dokładnie tak jak piszczą hamulce tylko z 10x gośniej. przepraszam ale mogę podać tylko numery aukcji bo najzwyczajniej nie czaje tego wrzucania linków... 5614606458 5094636793 ta jest od golfa jednak ma taki sam NR jak ta pierwsza Czytałem o jej wymianie w silnikach disla starszych modeli a mój to silnik benzynowy no i wzdłużny. Czy dam rade wymienić to sam na parkingu posiadając tylko walize narzędziową (powiedzmy z większą amunicją ) ? czy nie ryzykować ? Przepraszam za te liniki jeszcze raz ale nic tu ani nie mogę skopiować ani wkleić odnośnika. A w instrukcji forum jest tylko jak dodać zdjecie. Zależy mi na szybkiej odpowiedzi, z góry dziękuję !!!
  5. Potwierdzam, bierze mało oleju
  6. Witam samochód to a4 b7 Avant 2.0tfsi Quattro 200km 2004r ale czy to BGB ? szukałem pewnego razu filtr oleju i kategorie nakierowały mnie właśnie na BGB, książki niemam, gdzie to sprawdzic ? a więc, samochód ma 149 000km i problem jest taki że pewnego razu sprzęgło jak to nazwałem "wypadło" po prostu po pół godzinnej jeździe zatrzymałem sie na chwile na parkingu, wrzucam jedynke, puszczam sprzegło a tu sie śliiiiizgło, obroty na 5000 a nie jedzie. wrzucam na luz, jeszcze raz wysprzęglam a tu dodatkowo w pedale zero oporu, docisnąłem go jeszcze 2-3 razy i jakby coś załapało, wrócił opór i normalnie ruszyłem. samochód kupiłem co dopiero i to mój pierwszy dwumas, przyznam że przy spokojnej jeździe używałem go przez te 2 tygodnie nie tak jak trzeba, wrzucałem za duże biegi przy małych obrotach, co przy tym przebiegu zapewne "dobiło" dwumas (tak gdzies tu na forum czytałem że to zabójcze dla niego). Do tego świeci się żółta kontrolka silnika. Byłem u mechanika z całkiem sporym warsztatem jak na moją wioche, a jednak na wejściu był strasznie zdziwiony "jak benzyna może chodzić jak diesel" , podłączył pod komputer i pokazało nie równe obroty, wachania miedzy 800-1000, skasował i po przejechaniu (hmm nie dokładnie ale około 100-200km) zaświeciła się znów. wiec CZY.... ślizganie sie sprzęgła powoduje falowanie obrotów i kontrolka może swiecic sie wlasnie przez to ? jeśli nie to czeka mnie jeszcze regulacja obrotów...(?) Jeśli bede wymieniać to dokładnie co? Tarcze, docisk ? bez śmiechów prosze, nie znam sie. i jeszcze jedno: kola mam cholernie wielkie (na poczatku odrazu powiedziałem że sprzedam, ale jak pojeździłem to zmieniłem zdanie choć pali w trasie 12 a tych 200koni nawet nie czuć, ale wrażenia.... ehh ) 19cali i 225mm o ile nie przekreciłem. I tak myśle że przez nie cały układ przeniesienia napedu jest za***iście obciążony i warto było by w każdą nastepną jego część troszke zainwestować a zeby wieceł sobie pożyła dlatego pytam, w jakim budżecie wymiany tego sprzęgła (powiedzmy jakiegoś konkretniejszego) z robocizną bym się wyrobił ? 3000 ? 4000 ? tylko nie 5000 ! Pozdrawiam !
  7. Nazywam sie Rafał i jestem z mazur ale aktualnie mieszkam w warszawie. W życiu miałem doczynienia z passatem b4 GT! 1.8 i aktualnie z polówką 1.6 ale nadchodzi czas na coś nowego i to wlasnie bedzie audi dlatego też Witam wszystkich serdecznie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...