Skocz do zawartości

PTER84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PTER84

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    SZCZECIN

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PTER84

0

Reputacja

  1. PTER84

    Grzanie sie po zgaszeniu

    sprawdż termostat, może nie przepuszczać i się grzeje.
  2. Panowie dolacze sie do tematu, bo juz sam naprawde nie wiem. Mam taki problem. Po dluzszej jezdzie, np, jechalem autostrada po 300 km zjechalem na cpn aby zatankowac, zgasilem pojazd i juz nie moglem odpalic, tzn zalapal dopiero po jakims czasie. Tak dzialo sie czesto nawet po miescie jak jezdzilem tez mial ten sam problem. Wymienilem swiece i przewody na NGK, Po przekreceniu zaplonu nie slyszalem jak pompa paliwowa podtlacza paliwo by wytworzyc cisnienie. Wymienilem pompe paliwa razem z przekaznikiem pod kierownica. I problem nadal jest ten sam. Czy ktos z Was mial podobny problem z odpalaniem nie tylko na cieplo ale i na zimno? Jak ktos moze niech odpisze co jeszcze moglbym sprawdzic.
  3. Panowie dolacze sie do tematu, bo juz sam naprawde nie wiem. Mam taki problem. Po dluzszej jezdzie, np, jechalem autostrada po 300 km zjechalem na cpn aby zatankowac, zgasilem pojazd i juz nie moglem odpalic, tzn zalapal dopiero po jakims czasie. Tak dzialo sie czesto nawet po miescie jak jezdzilem tez mial ten sam problem. Wymienilem swiece i przewody na NGK, Po przekreceniu zaplonu nie slyszalem jak pompa paliwowa podtlacza paliwo by wytworzyc cisnienie. Wymienilem pompe paliwa razem z przekaznikiem pod kierownica. I problem nadal jest ten sam. Czy ktos z Was mial podobny problem z odpalaniem nie tylko na cieplo ale i na zimno? Jak ktos moze niech odpisze co jeszcze moglbym sprawdzic.
  4. PTER84

    Problem z porannym odpalaniem

    jezeli masz zainstalowany gaz, to błąd mieszanki bedzie wyskakiwal, możesz usuwac a on nadal sie pojawi za jakis czas, a problem z odpalaniem to sparwdz kiedy była wymiana swiec i przewodów.
  5. miałem podobny problem, na rozgrzanym musiałem troche krecić, tak było na początku pózniej to i na zimnym kręciłem, przy odpalaniu nie palił na wszystkie gary, wymieniłem filtr paliwa, powietrza i swiece i przewody z NGK teraz odpala bez problemu, i jest wielka roznica.
  6. PTER84

    Problem z autem

    miałem cos podobnego, szarpało szczególnie na biegach 2-3, przy odpalaniu mial problem a jak odpalił to rzucało silnikiem, jak się okazało swiece i przewody nie były wymieniane, co stało sie u mnie powodem tej awarii. Tak to jest jak sprzedający robi coś i nie wie co :(:( sprawdz swiece i przewody, polecam NGK troche drogie bo same przewody 150zł a swiece 18 zł za sztukę. Może pomoże.
  7. u mnie było to samo w kombi, powód ten sam, zatkane kanaliki odpływowe, tu pod komputerem i pod akumulatorem. Woda zawsze znajdzie sobie ujscie ktoredy przedostanie sie do środka. kanaliki przeczyszczone i te gumy opłukane i wielka róznica juz nie po jednej ulewie mam sucho.
  8. PTER84

    ciezko odpala B5 LPG

    a może czujnik polożenia walu, juz sam nie wiem
  9. dzięki neoxpl. sprawa załatwiona
  10. NIE WIEM CZY JUZ ZROBIŁEŚ CZY JESZCZE SIE trudzisz ale wymień czujnik temperatury i sprawdz jak będzie z temperaturą.
  11. szyberdachu nie mam, ale zlokalizowałem problem, pod akumulatorem sie zbiera wiec zacieka do środka, odpływy zapchane. a mam kolejna sprawę, czy macie jakąś stronę gdzie mozna sobie na spokojnie poczytać ? chodzi mi o instrukcję obsługi. Audi A4 B5 KOMBI Nadmieniam że musze wymienić czyjnik temperatury i nie mogę go zlokalizować. jak by ktoś mógł niech wklei zdjęcie z zaznaczonym czujnikiem albo opisze w której częśći on sie znajduje. Czujnik musze wymienić bo pokazuje na tablicy 100 stopni po rozgrzaniu, podłaczyłem kompa i okazało sie ze na kompie mam normalnie 86-89. Co następuje, czujnik temperatury przesyła informacje do komputera pokładowego że silnik jest przegrzany i odcina zapłon. Nie odpalał mi np: jak przejechałem 150km, zajechałem na stacje tylko zatankować i już nie mogłem odpalić. dopiero po 5-10 minut jak silnik troche ostygł było normalnie i odpalił bez problemów. Jak by ktoś mógł to prosiłbym o szybką odpowiedż.
  12. co do tych falujących obrotów to sprawdż, przewody koło przepustnicy bardzo mozliwe ze ci sie zsunął..
  13. woda nachodzi nawet jak samochod stoi. wczoraj wieczorem wyciagnałem wszystko co było a dzis rano znowu to samo bo w nocy padało.
  14. chodzi mi o audi A4 w kombi z 2001 roku.
  15. Witam , Mam taka sprawę, otóż od kilku dni zbiera mi się woda za kierowca na podłodze. wiem że pod akumulatorem sa rowki odprowadzające wodę moga być zapchane ok sprawdzę jak sie pogoda uspokoi bo garażu nie mam. ale samo to jak ona sie dostała na tylną część ? u kierowcy w nogach mam sucho, zadnych przecieków, tylko z tyłu za kierowcą. miał ktoś coś podobnego ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...