Skocz do zawartości

Swicheroo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Swicheroo

Informacje

  • Imię
    Igor
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Swicheroo

0

Reputacja

  1. Widzę kolega z Miechowic. Pojaw się kiedyś na strefie w Zabrzu, mało tam audi.
  2. Interesuje Cię kupno 16" z mojego wątku?
  3. Wiem, na jednej oryginalnej było prawie tak jasno jak na dwóch chińskich :grin: Po kilku miesiącach nadszedł czas na up - w aucie wymieniłem wszystkie filtry, olej. Kupiłem nową uszczelkę anteny GSM (cholerstwa NIE DA SIĘ DOSTAĆ!), "ożywiłem" turbo - jeden dziurawy wężyk pod maską powodował, że hamulce działały jak same chciały i silnik miał jakieś 100KM. 12,5s do setki bez turba to leci Ponadto urwałem drążki kierownicze i śruby przy zwrotnicach Czujniki ABS poustawiane, ciśnienie w układzie jest. Rozrywanie węży powodował... zatkany korek. W układzie mam takie ciśnienie, jakby ktoś go betonem zalał. Ma ktoś do sprzedania korek? :grin: Fotele zacząłem ogarniać szpachlówką do skóry - nie miałem pojęcia, że aż tak dobrze można zainwestować 20zł. Kogoś interesuje jak wygląda/zachowuje się taka SZPACHLA DO SKÓRY? We wnętrzu posprzątałem gruntownie, naprawiłem guzik radia . Macie pojęcie skąd może dochodzić skarpetkowo-gnilny zapach? Nie chce mi się rozbierać całego środka, a jest to dość irytujące. Mam wrażenie, że z nawiewów, ale dlaczego? Apropos chińskich ksenonów - już jeden umiera, raz się zapala raz nie. Ale jak na razie żadnych strat w ludziach i bezpiecznikach.
  4. Motorpol Sp. z o.o., 50-505 Wrocław, ul. Piękna 21, mają 70 sztuk na zamówienie po 25pln brutto.
  5. Swicheroo

    Stopery dywaników

    Musiałbym powiedzieć brzydkie słowa, bo wyszukałem w googlu tytuł tematu i znalazłem milion takich. Dopasuj sobie coś stąd, albo wyślij im zdjęcie. http://www.autodywaniki.pl/stopery-fixatory-c-857.html
  6. WTF z tym autem, poduchy wybite, kilogram pasty polerskiej na samochodzie, tył też na zdjęciach wygląda na lakierowany. Ale felgi genialne, nawet BBS nie skręca swoich plastikowymi śrubami. To musi być dopiero technologia.
  7. Bo zwykle ludzie zwalają na coś nieoryginalnego w aucie, a najlepiej jak jest chińskie. Poszło i na plus i na minus po 12V, a jak stopiła się pod kierą to po ludzku musiała się przetrzeć tam, dlatego takie straszne straty. Od czegoś chyba są bezpieczniki w reflektorach, nawet gdyby przetwornica zdechła, czyż nie? W sumie nie wiadomo, będę jeździł na tym i zobaczymy. Człowiek uczy się na błędach.
  8. Nie miałem pojęcia o tym. Gdzie się instalacja upaliła? I na pewno od przetwornic?
  9. Siemaneczko. Chciałbym przedstawić moje Audi, Które zakupiłem ponad rok temu. Zakupione było na prędce, bo nie mogłem znaleźć żadnego E46 Poszukiwania trwały jakieś trzy minuty, bo w tej części polski było wtedy jedno A4 B5 w sedanie z quattro i 1.8T. Po szybkim obejrzeniu, czy nie jest złożone z ośmiu wpłaciłem zaliczkę. Samochód pędzi się silnikiem 1.8T ANB, na razie seria. Od 2011r. ma założony gaz, a zrobione na nim do tej pory podobno 60tyś km. Auto ma najechane (podobno) 337tyś km; przy zakupie miał jakieś 308tyś. W sumie przebieg wygląda legitnie, więc za bardzo się nad tym nie zastanawiałem. Furka służy do toczenia się przed siebie - do dziewczyny i na uczelnię. U mnie wzbudza ból głowy, a u innych miejsca, w którym plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Za to ją kocham i nienawidzę jednocześnie Jakiś czas po zakupie pękła mi przekładnia kierownicza, co pociągnęło za sobą kompletny remont zawieszenia z przodu i wydłubanie kilku drobiazgów. Rachunek po tygodniu stania u mechanika opiewał na PÓŁ CENY SAMOCHODU, co już lekko mnie zniesmaczyło. Poza tym kilka dziurawych węży z chłodnicy w najmniej oczekiwanych momentach, urwany wąż od wspomagania (nie wymienili przy przekładce przekładni), zapieczenie zacisku hamulcowego i zoranie tarczy do zera. Nie mam też czasu na wymianę uszczelki pod klawiaturą, która zabiła już drugi komplet świec. Ostatnio doszła jeszcze wymiana tulei gumowych na całym tyle auta "bo coś stukało". Dodając do tego kilka pierdół auto zwiększyło swoją wartość o kolejną 1/5. Aktualnie zużyta jest jeszcze klimatyzacja (kompresor się zapalił) i źle ustawione czujniki ABS - raz mu się chce hamować, a raz nie. Poza tymi kilkoma szczegółami chyba już igła. Chyba, bo wystarczy mi wydatków. Jeżeli chodzi o historię blachy... Poprzedni właściciel zaatakował autobus przodem fury (dzięki czemu mam przedliftową maskę ), a ja dobiłem przód dzielnie przestawiając dostawczego Citroena na skrzyżowaniu, co skutkowało wymianą jednego błotnika i ślizgu zderzaka. Dzięki temu jednak Audisia dostała oryginalne ksenonki (z chińskimi przetwornicami ). Samopoziomowanie i miejsce na spryski już miałem. Jakie mam plany? Doprowadzić środek do stanu +4, może nawet -5. Na pewno opieram się na oryginalnych materiałach i technologii. Zewnętrznie ogarnąć odpryski, pomalować zderzaki i spolerować lakier. Mechanicznie potrzebuję jedynie wirusa. Tuning na tą chwilę: nowe amortyzatory -40mm, jakiś akcesoryjny wydech, xenon, grzana skóra w środku (wygląda jakby ktoś miał plecy z papieru ściernego ), radio 2din, klima (nie działa, ale ładnie wygląda ), roletka tylnej szyby, czarny cały tył szyb. Obok drugi szpej, który czeka na swoją kolej: A tutaj zbieżność przed robieniem zawiasu. Mnie w sumie rozśmieszyła
  10. Wrzuć zdjęcia. 1kpln można się pozbyć szybciutko przy tym samochodzie, więc zrób "zestaw startowy" a resztę odłóż "Świece wyścigowe" zostaw w spokoju, a zamontuj odpowiednie, KATALOGOWE, świece z odpowiednią ciepłotą dobraną do Twojego silnika. Czort wie, co Ty masz za świece. Według mnie najlepszy "tuning" po zakupie auta to doprowadzenie do 100% sprawności fabrycznej a później duuużo rezania. Ale to wszystko przed Tobą. Ładnie utrzymana seria też przyciągnie oko
  11. Czas rozepchać, nie ma innej opcji. Ale i tak jest sztos jak dla mnie. Dystanse trochę z przesadyzmem zrobione, gdybym miał się do czegokolwiek doczepić
  12. Swicheroo

    [a4 b5 1z]

    Niży go dej! Felga przynajmniej na zdjęciach jakoś mi nie wygląda...
  13. Blow off bez 500KM pod maską to śmiech na sali. Charcy, rycy a nie jedzie. Apropos tego ciśnienia oleju... ja bym na Twoim miejscu to kontrolował przez jakiś czas. Sama wymiana oleju nie naprawi auta, w którym nagle straciło się ciśnienie oleju.
  14. Mam pchnąć jedną oryginalną praktycznie nową i drugą spaloną przetwornicę. Chcesz zdjęcia na priv? Na jednej jeszcze jeżdżę, mogę Ci wysłać zdjęcia, filmiki że wszystko w porządku. Potrzebuję jak najszybciej kasy na sprzęgło, więc możesz coś utargować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...