Skocz do zawartości

MrRadian

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MrRadian

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MrRadian

0

Reputacja

  1. Nie doprecyzowałem, chodzi mi o nakrętkę skręcającą przegub z piastą. W tym miejscu użyto nakrętki z drobnym gwintem która nie powinna się odkręcić ale się jakimś cudem odkręciła, nie ma innego zabezpieczenia i to raczej był powód. Rezultatem było zapalenie kontrolek ABS i ESP, załączanie się ABS na suchej nawierzchni przy 10-20km/h, brak prędkościomierza oraz tempomat nie działał. U mnie kontrolki też czasem gasły zapewne w momencie kiedy piasta wskakiwała na miejsce i czujnik ABS miał zwarty obwód. Poniżej wrzucam zdjęcie śruby o którą mi chodzi, na innym aucie ale u nas niczym się to prawie nie różni.
  2. Miałem taki sam przypadek, VAG pokazywał problem z czujnikiem ABS ale przyczyna była inna okazało się że zgubiłem nakrętkę koła. Podepnij VAG i sprawdź błędy ewentualnie ściągaj felgi i sprawdź czy ta nakrętka z drobnym gwintem się nie odkręciła. Zrób to od razu bo to bardzo niebezpieczna sytuacja, możesz zgubić koło.
  3. Udało mi się rozwiązać problem. Przyczyna była błaha, chodziło o pęknięty wężyk podciśnienia. Ściągnijcie wężyk z gruszki turbiny i dmuchnijcie w niego, jeżeli usłyszycie syczenie to gdzieś jest nieszczelność, u mnie był pęknięty wężyk idący od pompy vacum przy samym rozgałęzieniu. Możecie też przeprowadzić test ściągnąć wężyk z gruszki i założyć długi wężyk tak aby starczył do kabiny przejechać się i w momencie przyspieszania na niskich obrotach zassać powietrze czy to ustami czy np. strzykawką. Samochód od razu zacznie przyspieszać żwawiej. Sam tak dzisiaj zrobiłem i wiedziałem że turbo przynajmniej jest w porządku. Potem przy dmuchaniu usłyszałem syczenie na wężach i powoli sprawdzałem dłonią po wężach gdzie uchodzi powietrze.
  4. Podłączam się od paru dni mam podobny problem zero mocy dopiero powyżej 2 tyś. obrotów coś się dzieję. Wczoraj nie mogłem z 80 km do 100 km na 6 biegu przyspieszyć. Do pewności wymieniłem filtry powietrza. paliwa i olej z filtrem ale nie pomogło. Mam kabel i VAG com do dyspozycji ale nie wiem jak mam się zabrać za jakąkolwiek diagnozę. Komputer nie pokazuje błędów. Turbina sprawdzana może 4 miesiące temu tak samo wtryski. Niepokoi mnie tylko kopcenie spod korka i bagnetu niby miał tak od początku ale teraz jakby więcej kopcił.
  5. Panowie kupiłem i użyłem zestaw do polerowania i musze przyznać że małe rysy znikają całkiem ładnie. Gorzej z głębokimi ale i tak szyba wygląda o niebo lepiej. Co do zniekształceń to nie zauważyłem ale robiłem może za delikatnie i dlatego głębokie rysy nie zeszły. Maźnięte z SGS II.
  6. Ja słyszałem o Boll czarny mat ale nie wiem czy będzie pasować. Sam się przymierzam do regeneracji i też nad tym się zastanawiam. Mam jeszcze małe pytanie, czy ktoś nie posiada przypadkiem szablonu pod ikony grzanych foteli, z treścią AUDI Concert oraz awaryjki? Brakuje tylko tych do kompletu i mogę brać się do roboty. Jeszcze jedno pytanie w którym momencie należy odkleić naklejki z szablonu? Co do szablonów to kupiłem z tego ogłoszenia http://olx.pl/oferta/szablony-do-regeneracji-wlacznika-wlacznik-klimatronic-a4-b6-b7-CID5-ID3fTDZ.html Lepiej wcześniej zadzwonić Pan podaje kilka wg mnie kilka ważnych porad.
  7. Soolek czego się spodziewałeś na forum . Podział zawsze taki był jedni wolą BMW i będą za BMW obstawać i nie przekonasz ich że Q jest bezpieczniejsze bo RWD daje im radoche. Tak samo z Audi nie przekonasz ze komfort znaczy mniej niż uczucie drapieżności i odczuwanie każdej nierówności na drodze ale co za tym idzie lepsze wyczucie samochodu i pewniejsze prowadzenie. Obecnie 80% moich znajomych ma BMW i żyjemy jak łyse konie Zawsze sobie dogryzamy, ale wszyscy zgodnie twierdzą z jak nie BMW to byłoby AUDI, jak nie AUDI to BMW. Tylko tym w fiatach żal d*pę ściska i twierdzą że wolą rower. Przechodząc do meritum 90% użytkowników tego forum włącznie ze mną będzie twierdzić że Audi wygrywa w tym przypadku. A ja nie przejechałem tylko 10 km samochodami marki BMW. PS. A4 B6 też potrafi być drapieżne http://a4-klub.pl/index.php?/topic/294855-b6-awx-czarny-sedan-by-animal-bixy18h-rfotele-a6-c6/
  8. Zaciekawiły mnie wasze komentarze. Poszło ode mnie również. Śmiesznie będzie jak 80% będzie o audi
  9. Uuu to sporo moj znajomy ma w kombi i pali mu 9 litrów albo sciemnia.[emoji3] Wysłane przy pomocy S2. Sorry za błedy, na kalkulatorze ciężko pisać poprawnie.
  10. Soolek może to wina kierowców ale próbowałem szans z dwoma E46 i dawałem rade ale fakt o ile pamiętam nie były to po lifty. A rodzaj napędu to już kwestia indywidualna czy Q czy RWD obydwa potrafią być zgubne dla niedoświadczonych kierowców choć RWD w BMW częściej pada ich ofiarą. Osobiście BMW zawsze kojarzyło się z młodzieńczym niewyżyciem (w dobrym znaczeniu tego słowa), natomiast Audi utożsamiam ze stylem, pewnością siebie. I tak samo w trasie BMW lubi zakręty i przyspieszanie aż samo prowokuje kierowce żeby zaszaleć, Audi reprezentuje kierowce, nie koniecznie daje tyle radości z jazdy ale za to jedziesz wygodnie i skutecznie. I tutaj Audi nawet bez Q bije BMW.
  11. Witam z racji ze wiosna już zawitała na dobre, przyszła pora zabrać się za moją "czarną strzałę". Chciałbym dowiedzieć się jaka farba najlepiej nadawałaby się do renowacji wnętrza tj. panelu radia, panelu klimatronika, popielniczki, ramki wokół biegów i oczywiście boczków? Wiem ze jest temat o renowacji przycisków ale nie podana jest tam żadna konkretna farba. Nie musi być to spray mam kolegę, który pomaluje mi części pistoletem. Interesuje mnie otrzymanie koloru jak najbardziej wiernemu oryginałowi. Z góry dzięki za sugestię.
  12. Do opli czy fiatów to nie ma co porównywać. Z reszta jak samochód kosztował 150tyś+ zł to musiał oferować lepsze spasowanie niż auta za 70-80 tyś. Czasami to uważam że w mojej już 27 letniej audi 80 jest ciszej niż w Astrach czy fiatach a wiadomo że chciał czy nie chciał lata robią swoje.
  13. Zależy od gustu. Z zewnątrz BMW wg mnie bardziej drapieżne, we wnętrzu zadbane audi wygrywa. Jeździłem kilkoma BMW i na pewno dają rade no i frajdę najfajniej jeździło mi się E46 330d porządny i mocny silnik no i oszczędny. Z racji charakterystyki auta, jest łatwy dostęp do części to wyposażenie można dorezać nie wiem czy nie jest to nawet bardziej przyjazne niż w b6. Dużo moich znajomych ma E46 i nie narzekają ale z racji mojej fascynacji Audi to zawsze powiem że nasze samochody są lepsze i może 1.9 TDI AVF z 3.0d nie ma szans ale 2.0d łykałem bez problemu.
  14. Co do plastików to rzeczywiście szybko się rysują/ścierają ale spasowanie jest bardzo dobre. Swoją drogą to dziwie się że na allegro jeszcze nie ma jakiś chińskich paneli do montażu na klimatroniku czy radiu.
  15. Też tak mam ale wydaje mi się że to z powodu zmęczonego głośnika który tak sobie brzęczy ewentualnie na osłonie tegoż właśnie głośnika pojawił się luz. Drzwi kierowcy są najczęściej używane i przez to pojawiają się luzy na różnych elementach z lewej strony. Czy to brzęczenie ma miejsce w czasie grania radia? Zakres obrotów mówi tylko o tym kiedy elementy wpadną w rezonans, pewne jest jedno samo raczej nie przejdzie i trzeba rozbierać i sprawdzić spasowanie. Najlepiej na postoju dopasować obroty do momentu aż plastiki będą brzęczeć i palcami dociskać i sprawdzić co jest źródłem hałasu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...