Skocz do zawartości

walus81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O walus81

Informacje

  • Imię
    Waldek
  • Miasto
    Kolbuszowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia walus81

1

Reputacja

  1. Witam, też jestem ciekawy jak z twardością auta na tych amortyzatorach, bo sam zamierzam kupić SACHS 558 297, a to są amortyzatory do pojazdu o nacisku osi od 824 kg, u mnie fabryczny jest 8E0 413 031 BG - to był SACHS 558 299 wersja SUPER TOURING - nacisk osi do 823 kg, niestety tych już nie ma w sprzedaży. Natomiast sprężyny mam OJF czyli klasa wagowa 6, przy zawieszeniu 1BE jest to waga 824-860 kg , wiec patrząc na to, te amortyzatory Sachs 558 297 powinny jak najbardziej pasować do tego zawieszenia, jednak przód z pewnością będzie trochę sztywniejszy niż był w oryginale.
  2. Witam, tak jak kolega michcio1985 napisał wyżej - przy oryginalnych zawieszeniach tył w audi stoi niżej i u mnie też tak jest przy zawieszeniu 1BE przód 65,5 tył 63 oczywiście mierząc do nadkola, ale mierząc do podwozia a konkretnie do rantu na podnośnik przód i tył jest na identycznej wysokości. Czy nie jest tak, że to auto tak właśnie ma stać, a przednie nadkole jest po prostu trochę wyższe do skrętu koła?
  3. Czy ktos moze wie czy cewki o takim nr beda wymienione ( 06B905115L, BREMI 12496ESM, L2 589F 2 35/03 ) to nie sa cewki orginalne z mojego auta, a moje auto jest z 2002 roku. Z tego co sie orientuje to w a4 b5 nie wymieniali, a tam tez chyba byly zakladane m.in. 06B905115L
×
×
  • Dodaj nową pozycję...