walus81
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O walus81
Informacje
-
Imię
Waldek
-
Miasto
Kolbuszowa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia walus81
1
Reputacja
-
Witam, też jestem ciekawy jak z twardością auta na tych amortyzatorach, bo sam zamierzam kupić SACHS 558 297, a to są amortyzatory do pojazdu o nacisku osi od 824 kg, u mnie fabryczny jest 8E0 413 031 BG - to był SACHS 558 299 wersja SUPER TOURING - nacisk osi do 823 kg, niestety tych już nie ma w sprzedaży. Natomiast sprężyny mam OJF czyli klasa wagowa 6, przy zawieszeniu 1BE jest to waga 824-860 kg , wiec patrząc na to, te amortyzatory Sachs 558 297 powinny jak najbardziej pasować do tego zawieszenia, jednak przód z pewnością będzie trochę sztywniejszy niż był w oryginale.
-
Akcja zbiorowa - rozkminiamy zawieszenie 1BA vs 1BE ( kat. mas osi)
walus81 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam, tak jak kolega michcio1985 napisał wyżej - przy oryginalnych zawieszeniach tył w audi stoi niżej i u mnie też tak jest przy zawieszeniu 1BE przód 65,5 tył 63 oczywiście mierząc do nadkola, ale mierząc do podwozia a konkretnie do rantu na podnośnik przód i tył jest na identycznej wysokości. Czy nie jest tak, że to auto tak właśnie ma stać, a przednie nadkole jest po prostu trochę wyższe do skrętu koła? -
Jak wyglądają cewki zapłonowe oryginalnie montowane na 1 montaż w fabryce?
walus81 odpowiedział(a) na Buchcio080 temat w 1.8T
Czy ktos moze wie czy cewki o takim nr beda wymienione ( 06B905115L, BREMI 12496ESM, L2 589F 2 35/03 ) to nie sa cewki orginalne z mojego auta, a moje auto jest z 2002 roku. Z tego co sie orientuje to w a4 b5 nie wymieniali, a tam tez chyba byly zakladane m.in. 06B905115L