Skocz do zawartości

fishu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fishu

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Mszczonów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fishu

0

Reputacja

  1. Przeanalizowałem te schematy i podłączyłem PIN 1 lusterka pod zasilanie homelink PIN 5 - kabel czarno biały. PIN 2 masa do masy w lampce podsufitki i PIN 6 do PIN 6 też w lampce. Nie mam systemu start stop i wydało mi się bez sensu ciągnąć kable do przekaźnika a przekaźnik pod bezpiecznik. Homelink jest podłączony pod ten sam bezpiecznik co idzie do przekaźnika i prąd ma tylko po zapłonie. Jak myślicie może tak być? Wszystko działa, jedynie kabel co idzie do homelink jest trochę cienki, chyba 0,35 da radę uciągnąć obie rzeczy? Homelink nie używam więc prąd bierze jak mi się wydaje tylko do podświetlenia przycisków to dodatkowe lusterko powinno uciągnąć na tej żyłce 0,35. Dobry jest mój tok rozumowania bo nie jestem elektrykiem?
  2. Upolowalem lampy, jak swirowały to na vcds zobaczyłem wskazania i tylny czujnik skakał z wartościami raz 70% a raz 0% więc to wina jego, teraz jakoś go wyjąć i oczyścić albo wymienić
  3. Może to być od soli? Teraz zima to może dostało się i dzieją się takie cyrki. Muszę zacząć od vcds i sprawdzę te czujniki
  4. Kompa podpinalem i brak błędów, czasami jadę w trasie trzy godziny i jest okej a czasami odpalam samochód i już widzę jak światła latają gora dół. Gdzie znajduje się sterownik od xenon?
  5. Witam, od paru dni mam problem z światłami. Dostają jakiejś głupawki i wariuja góra dół. Podczas jazdy potrafi byc to jeszcze mocniejsze, skaczą od góry do dołu, zatrzymują się w różnych pozycjach. Czym to może być spowodowane? Czasami jest wszystko okej a czasami latają jak szalone. Dołączam film podgladowy
  6. fishu

    2.0 TFSI wodorowanie silnika

    Czy ktoś miał doczynienia z wodorowaniem silnika? Jak to działa, czy opłaca się w 2.0 TFSI? Ktoś już to robił? Chciałbym poznać opinię
  7. Ostatnio byłem na wymianie szyby przedniej i zauważyłem ze od tego czasu nie działa mi lusterko wewnętrzne. Przed wymianą wszystko działało a teraz nie reaguje na przycisk i dioda na lusterku nie świeci się. Dodatkowo zauważyłem ze podczas wrzucenia wstecznego zapala się dioda. Mam wrażenie ze źle podłączyli mi to lusterko i chciałbym się dowiedzieć jak powinno być podłączone oraz jak się dostać do kostki. Czy istnieje możliwość źle podłączyć wtyczkę, nie wiem odwrotnie czy coś? Szybę mam z czujnikiem świateł i wycieraczek. Jak bezpiecznie dostać się do kostki od lusterka żeby zaraz nie wstawiać nowej szyby.
  8. fishu

    2.0T błąd sondy?

    Wykrecilem i była oryginalna sonda audi Bosch. Założyłem druga identyczna tylko zastanawia mnie to czy powinna być na takim kolanku. Pierwsza jest bezpośrednio w katalizatorze a ta druga w takim kolanku 90°
  9. fishu

    2.0T błąd sondy?

    dziś zrobiłem małą próbę wymiany i tam jest strasznie ciasno, jeszcze ta sonda jest na takim kolanku, tak powinno być?
  10. fishu

    2.0T błąd sondy?

    Co masz na myśli, to nie jest potrzebna? Vcds coś zdziala czy trzeba lepszy sprzęt żeby ją wyrzucić?
  11. fishu

    2.0T błąd sondy?

    Która to będzie sonda? Ta co ją widać jakby na wierzchu za turbina? Jaką sondę kupić?
  12. fishu

    2.0T błąd sondy?

    Witam Od jakiegoś czasu borykam się z błędami w moim TFSI. Wczoraj wyskoczył check i dziś rano po podpięciu vcds'a pokazały się dwa błędy. Po usunięciu przejechałem się i praktycznie od razu wrócił błąd lecz kontrolka się nie zapaliła. Spadku mocy nie czuję, jedzie normalnie. Jest to moje pierwsze TFSI, nie znam się za bardzo na tych silnikach, zawsze jezdziłem TDI. Liczę na jakieś podpowiedzi co zrobić. Perwszy skan: 008598 - Sonda lambda 1; zespół 1 P2196 - 004 - sygnał mieszanki za bogatej - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 233725 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 3988 /min Obciążenie: 99.2 % Prędkość: 150.0 km/h Temperatura: 90.0*C Temperatura: 47.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 13.462 V 000054 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0036 - 004 - przerwa - Sporadyczny - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 233725 km Wskaźnik czasu: 0 Drugi skan po małej przejażdżce: 000054 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0036 - 004 - przerwa - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 233812 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 953 /min Obciążenie: 24.7 % Prędkość: 19.0 km/h Temperatura: 81.0*C Temperatura: 22.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 14.097 V
  13. W poniedziałek miałem pierwsze oględziny, tego samego dnia oddałem auto do mechanika, który rozebrał je i wyszły kolejne uszkodzenia. Tegoż dnia zostały zgłoszone i czekał 6 dni roboczych na ponowne oględziny, w tym czasie dzwoniłem dwa razy na przedłużenie auta zastępczego i gość był zdziwiony bo drugie oględziny już dawno powinny się odbyć i z wielką łaską przedłużał auto. Co do tych opon to czytając forum jest napisane żeby opony i rozmiary były identyczne i zmieniać osiami dla równomiernego zużycia. Stąd wywnioskowałem ze jedna nowa opona może negatywnie wpłynąć na mechanizm różnicowy i potrzeba wymienić komplet. Tak czy inaczej kupiłem już nowe Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 i temat opon pozostawiam zamknięty. Co do tej lawety to dzwoniłem i pytałem się czemu po ponad dwóch tygodniach nadal nie dostałem zwrotu to pani powiedziała ze mają miesiąc na rozpatrzenie tego wniosku o zwrot i po miesiącu okaże się czy dostanę kasę czy nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...