MireXs

Pasjonat
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MireXs

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      MireXs
    • Lokalizacja
      Podkarpacie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB
    1. Ja nie polecam. Naprawiłem tam kiedyś skrzynkę w Peugeocie i po wydaniu 2500zl z diagnostyką i naprawą skrzynia rozleciała się po przejechaniu 15tys kilometrów. Po rozmowie z warsztatem ta sama osoba po raz kolejny wycenia demontaż i diagnostykę w cenie 500zl. Stwierdzialem, że drugi raz na mnie nie zarobią. Podziękowałem za taką usługę i kupiłem skrzynie używana. :/ Nie polecam! Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    2. Napinacz - skoro już się uparłeś że zamontujesz z tzw "fazatorem" czyli ze wtyczką wg ETKi ma nr 058109088K i tak powinieneś szukać możesz np kupić taki https://aparts.pl/clientcatalogue/058109088k,23-1-vag-----058109088k.aspx?gclid=CjwKEAiA0pDBBRCFtoPyguTh8AUSJADNWeuxNGL4fquwti5gfHmOLqE3lzeE6CBHhQDaSLWy2d3TfhoCGlXw_wcB ale do końca nie wiem co to za producent i mam poważne graniczące z pewnością podejrzenia, że to produkt PRC Nieznacznie droższe są te od firmy VAICO np tu http://www.czesciauto24.pl/vaico/7531504 - ale wciąż podejrzewałbym (choć może niesłusznie) produkty VAICO o "PerCowatość" U know what I mean TU masz od SWAGA - i to już raczej jest produkt EU sam napinacz np http://www.czesciauto24.pl/swag/7026149 tu cały zestaw od SAWGA http://www.czesciauto24.pl/swag/7989998 a na koniec zestaw OEM od FEBI BILSTEIN http://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/7995458 a tu sam napinacz od FEBI B https://aparts.pl/partscatalogue/37119-febi-bilstein-zawor-sterujacy-ustawienie-walka-rozrzadu,11-37119-0101-03826--37119~2FEB.aspx Its ure choice... pozdro Wylye... serdeczne dzięki za pojaśnienie. ) Pojade do innego majstra bo przez telefon doradził mi wymiane samego "fazaratora", który jest przykrecony na dwie śruby do napinacza. Twój problem opisany jest tu http://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat-b5-discussion/417409-anyone-ever-replace-n205-2-8-atq.html Wprawdzie dotyczy to silnika 2.8 ale to ten sam napinacz co w silnikach 1.8 i 2.0 Nie przerabiałem tego problemu osobiście, ale pamiętam, że stary napinacz "pocił" się we wtyczce. Kiedy miałem opisywane wcześniej problemy kupiłem nawet na aledrogo sam solenoid ale niczego to wówczas nie zmieniało. Błąd nadal świecił aż znalazłem przyczynę. Kupisz je na allegro za parę złotych http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=c271300702&search_scope=category-50822&bmatch=base-relevance-floki-5-aut-1-5-1025 pozdro PS A majstra pochopnie nie zmieniaj bo widzę, że chyba dobrze "kompinuje" co ci szkodzi - spróbuj... Fazarator (cewka) została wymieniona i faktycznie wtyczka była ukręcona i lał się z niej olej (mam ją w domu). Wcześniej jak wspominałem napinacz wymieniałem na zamiennik i cewka była koloru srebrnego, majster wymienił na brązową. Olej się nie leje ale wyskoczył mi błąd 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent I teraz pytanie do was... czym to jest spowodowane i czy można tak jeździć??
    3. Witam, ostatnio przestał mi działać kierunek w lampie przedniej. Okazało się, że styk między żarówka a blaszką sie wypalił (dziura w blaszce). Ktos wie jak to naprawić? Z gory dzięki za pomysly.
    4. Napinacz - skoro już się uparłeś że zamontujesz z tzw "fazatorem" czyli ze wtyczką wg ETKi ma nr 058109088K i tak powinieneś szukać możesz np kupić taki https://aparts.pl/clientcatalogue/058109088k,23-1-vag-----058109088k.aspx?gclid=CjwKEAiA0pDBBRCFtoPyguTh8AUSJADNWeuxNGL4fquwti5gfHmOLqE3lzeE6CBHhQDaSLWy2d3TfhoCGlXw_wcB ale do końca nie wiem co to za producent i mam poważne graniczące z pewnością podejrzenia, że to produkt PRC Nieznacznie droższe są te od firmy VAICO np tu http://www.czesciauto24.pl/vaico/7531504 - ale wciąż podejrzewałbym (choć może niesłusznie) produkty VAICO o "PerCowatość" U know what I mean TU masz od SWAGA - i to już raczej jest produkt EU sam napinacz np http://www.czesciauto24.pl/swag/7026149 tu cały zestaw od SAWGA http://www.czesciauto24.pl/swag/7989998 a na koniec zestaw OEM od FEBI BILSTEIN http://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/7995458 a tu sam napinacz od FEBI B https://aparts.pl/partscatalogue/37119-febi-bilstein-zawor-sterujacy-ustawienie-walka-rozrzadu,11-37119-0101-03826--37119~2FEB.aspx Its ure choice... pozdro Wylye... serdeczne dzięki za pojaśnienie. ) Pojade do innego majstra bo przez telefon doradził mi wymiane samego "fazaratora", który jest przykrecony na dwie śruby do napinacza.
    5. Tzn. czy chinczyk to na 100% pewny nie jestem bo mechanik zamawial ale na fv kosztowal 690zl. Napinacz SWAG jest do 1.8t AVJ 150km? Bo jak widzę zdjęcia to on nie ma wtyczki.
    6. Swag wchodzi do 1.8t AVJ 150km? Bo z tego co zaobserwowałem to on nie ma wtyczki.
    7. Panowie pytanie. Dzisiaj wracam od mechanika bo mam wyciek. Okazuje sie ze cieknie z napinacza (nie z pod napinacza). Powiedział ze jest wyciek z okolic wtyczki i wtyczka jest luzna. Kasyfikuje sie do wymiany. Wymienialem napinacz 27 miesiecy temu na chinczyka bo ori klepał na rozgrzanym silniku. :/ Pytanie do was -mozliwy jest taki wyciek? -wymieniac na kolejnego chinczyka czy używke (przebieg niby 17tys ale raczej malo wiarygodny) Nowy w salonie 2020zl Pomóżcie i doradzcie mi.
    8. Nie ma możliwość włączyć/wyłączyć zasilania w Vagu? Albo mi sie wydawało albo gdzieś o takie opcji czytałem. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
    9. U mnie problem rozwiązany!! Powodem były dziurawe węże od odmy i zaworki pod kolektorem ssącym. Wysłane z mojego SM-G900F
    10. Ok. Dzięki za wyjaśnienie. Jutro sprawdzę jak to będzie się miało w praktyce A teraz idę w kimono. Dobrej nocki Wysłane z mojego SM-G900F Aktualizacja... Po przejechaniu około 50km tylko i wyłącznie na PB problem nadal się pojawił. Więc nie jest to problem instalcji LPG. Wysłane z mojego SM-G900F
    11. Niebieska kostka to właśnie tylne głośniki Wysłane z mojego SM-G900F
    12. Wysokie tzn? Jaka jest skala? I co jesli na gazie i na benzynie beda inne?Dodam ze autem jeżdżę tylko w weekendy bo mam auto służbowe i robie bardzo mało kilometrow. Wysłane z mojego SM-G900F
    13. Tak dokładnie ten sam problem Wysłane z mojego SM-G900F Zdjecie po krotkiej żwawej wycieczce. Wysłane z mojego SM-G900F Na benzynce nie sprawdzalem. Wysłane z mojego SM-G900F
    14. Ja równie mam od jakiegos czasu podobny problem... Silnik nagrzany... Wysłane z mojego SM-G900F Dodam ze instalacje lpg mam rok i nie było wcześniej żadnych problemów. Wysłane z mojego SM-G900F
    15. Oczywiście że głośniczek wysoko tonowy. Tak ma grac. Wysłane z mojego SM-G900F