Skocz do zawartości

xelu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xelu

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

569 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xelu

0

Reputacja

  1. Panowie, takie szybkie pytanko. Obecnie jeżdżę na Motul 8100 X-Clean FE 5W-30. Szykuje mi się serwis i chciałbym zmienić olej na bardziej gęsty. Czy tak jak w postach wyżej - Motul Specific 5W-40 - będzie dobrym wyborem? https://sklep-oleje.pl/pl/p/MOTUL-SPECIFIC-VW-505.01-5W-40/231 Na liczniku mam ok. 310k km, ale wiem, że był kręcony, więc załóżmy, że jest ok. 370-400k km.
  2. Witam, Mogę serdecznie polecić serwis skrzyni biegów w Krasnem. http://www.leja-serwis.pl/ NAPRAWY / REGENERACJA / DIAGNOSTYKA / WYMIANY Z tego co usłyszałem zajmują się każdą marką samochodów. Posiadają szeroki asortyment na swoim magazynie. Serwis jest czynny: poniedziałek - piątek, godz: 7-15. Dane kontaktowe: Antoni Leja tel. (017) 77-11-980 kom. 608-874-991 Adres: Krasne 1056 (maps google) --- Moja historia w skrócie. Po poślizgu na mokrej nawierzchni zaczęły się problemy ze skrzynią. Nie za każdym razem wskakiwały mi biegi (najczęściej 1. bieg i wsteczny). Pojechałem do serwisu, zostałem samochód na przegląd skrzyni. Skrzynia została rozebrana, przeszła diagnostykę, została wyczyszczona, dostała nowy olej. Po oględzinach i serwisie okazało się, że skrzynia już ma swoje lata, da się jeszcze na niej pojeździć, ale za jakiś czas trzeba będzie zastanowić się nad wymianą. Przyczyną problemów z biegami okazało się mocno zużyte sprzęgło. Został zakupiony komplet LUKa (sprzęgło + koło dwumasowe). Części zostały założone i moja Audiczka zaczęła śmigać jak dawniej. Za całość zapłaciłem: - demontaż skrzyni - 400 zł - diagnostyka/serwis skrzyni - 400 zł - komplet (sprzęgło + dwumasa, części z hurtowni InterCars) - 2200 zł - olej do skrzyni - 150 zł Razem: 3150 zł. Może dużo, ale jestem zadowolony! :-)
  3. W nawiązaniu do: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39704-all-nowy-warsztat-janusza-i-wojtka/page-2#entry4851345 Dziś byłem po odbiór swojej A4'ki (wymiana tarcz i klocków na tylnej osi) i zastałem taki widok: https://www.dropbox.com/s/kvbe37t87ylff31/2016-06-09%2016.58.55.jpg?dl=0 Pozdrawiam właścicieli stojących tam Audiczek :-) -update: I taki mały bonusik:D https://www.dropbox.com/s/bxtbwm46shbjhyj/2016-06-09%2020.13.02.jpg?dl=0
  4. Hej, minął rok od ostatniego posta. Czy Panowie na Mokrej 2a wciąż mają tam warsztat? Wczoraj miałem przykry incydent na zakopiance (wpadłem w poślizg, auta nie rozbiłem, choć mało brakło..) i mam wrażenie, że coś się stało albo ze skrzynią albo ze sprzęgłem.. Potrzebuje dobrej diagnozy i rozwiązania problemu.. --update: Dzwoniłem dziś rano, umówiłem się na wizytę na po południu. Warsztat jest czynny od 9 do 17 i jak twierdzi Pan Janusz - pracuje na pełnych obrotach :-)
  5. Hej, dziś zamierzam pojawić się na spocie, ten pierwszy raz Od której strony (jakiej ulicy) wjeżdża się na ten parking? :-)
  6. Pozdrawiam kolegę z A4 B6 Avanta widzianego na Tischnera stojącego w korku na światłach, jakieś pół godziny temu. O ile dobrze pamiętam to tablice: KR z cyferkami 4 7 5 i literką V, nie pamiętam kolejności
  7. No to moje rejony Od poniedziałku zaczynam pracę w Krakowie, a co za tym idzie myślę, że będę pojawiał się na spocikach
  8. Czy to jest to skrzyżowanie? https://www.google.pl/maps/@50.005136,19.94325,3a,75y,142.6h,74.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBAvKIarW1fh2esN9p8xZGA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl:-)
  9. No to chyba coś jest nie tak z moim autkiem Jak mogę dojść co? Od czego zacząć sprawdzanie, od hamowni? Niedawno wymieniałem tarcze i klocki z przodu. Mechanik mi sprawdzić rownież tył, klocki nie trą po tarczy. Ponadto zleciłem szczegółową diagnozę - wyszło tylko, że płyn chłodniczy kapie z króćca i faktycznie, bo płynu ubywa. Turbinka trochę świszczy, a tak poza tym wszystko z porządku
  10. Cześć. Przez chwilę zastanawiałem się czy napisać tego posta w dziale z kołami/oponami czy tutaj ;p Mam A4 B6 Avanta w Quattro, 130KM. Mam dwa komplety kół: - Michelin 225/50/r17 na aluskach (letnie) - Goodyear Ultragrip 8 195/65/r15 na stalowych (zimowki). Niedawno zmieniłem oponki na letnie i odnotowałem wzrost spalania i to w cholerę duży. W zimie jak latałem na zimówkach to przy prędkościach 130 km/h udawało mi się uzyskać spalanie na poziomie 6.5-7.0 l. Przy szybkiej jeździe na A4 (tj. 170-180 km/h) auto paliło ok. 9l. Na letnich przy spokojnej jeździe mam ok. 10l, a wracając ostatnio z Krakowa do Rzeszowa przy prędkości 140-160 km/h poniżej 12l nie schodziło. Jak myślicie, czy profil moich letnich opon może mieć aż tak duży wpływ na spalanie? Jestem ciekaw jakie spalanie jest u Was? Zdaję sobie sprawę z tego, że Quattro trochę więcej pali niż ośka, nie płaczę z tego powodu, tylko wydaje mi się, że to jest trochę za dużo. Auto nie było chipowane - myślę o tym, żebym oddać ją na profesjonalną hamownie w celu uzyskania lepszej dynamiki jazdy. Obecnie mam nastukane ok. 297k km.
  11. Kurde siedziałem cały dzień w domu - i jakoś nie pomyślałem o spocie, bo bym wpadł ten pierwszy raz..
  12. A do A4 B6 AVF 1.9TDI 130KM Quattro też będzie ok? :-)
  13. No to ładnie, ładnie. Pozdrawiam kolegę z czarnej A4 B6 Avant, który czmychnął mi dzisiaj przed oczami, gdy wychodziłem z pracy, na ul. Ciepłowniczej koło 15:30 - zdążyłem zobaczyć tylko klubowe ramki i numery RLA 5xxxx... :-)
  14. Tak też robię. Quattro to quattro, za napęd na przód bym nie wymienił W tym m-cu ostatnia ratka za moją A4, poza tym wymienię w niej tarcze i klocki, zrobię serwis, pouzupełniam płyny, wyczyszczę EGR.. Następnie przed wyjazdem do Krk zatankuje do pełna i na miejscu doleje do pełna, podliczę i dam znać jak to jest z moim spalaniem i jak to się ma do FIS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...