Skocz do zawartości

Tomek 3.0 v6

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomek 3.0 v6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomek 3.0 v6

0

Reputacja

  1. Okazało się, że winę ponosił prawy przedni kat, który zatkał główny. Teraz jeszcze lewa strona, a samochód zbiera się dużo lepiej. Czytałem o prawie o takich samych problemach, z tym ,że na cylindrach 4,5,6. Tutaj winowajcą jest też zapchane kat
  2. Czy powtarzajace się wypadanie zapłonu tylko na cylindrach 1,2,3 i szarpanie, zamulenie silnika w dolnych obrotach to zaje. .. katy? Cewki przekladane że strony na stronę w raz ze świecami i to samo.
  3. Podepne się,bo mam tezę do uwierzytelniania. Poci mi się silnik,widoczny jest olej przy kole pasowym na dole. Mechanik mówi, że to z drugiej miski, bo ten silnik ma dwie podobno. Teraz żeby to zlikwidować jego zdaniem trzeba by rozbierać z pół silnika. Czy tak jest naprawdę, że mam dwie miski i gdyby by to była ta pierwsza to ok a tak to lipa?
  4. Pytanie z innej beczki, czy jeśli przy wymianie oleju nalali mi go tyle, że na bagnecie jest 0.5 cm powyżej maksa, czymś to grozi? Powiedzieli mi,że jeśli szybko jeżdżę to olej powinien być przynajmniej na pół bagnetu z 5 min po zgaszeniu i tak jest. Boję się żeby mi się nierozszczelnił od dużego ciśnienia Dodam, że olej sprawdzam na zimnym
  5. Ja u siebie mam taką różnicę ,że mam napis 98/95na klapce , a to oznacza zalecane 98 i w razie czego można zalać 95. Po laniu 98 może 0.5 l mniej paliła a co do najlepszego to też v power Racing na shellu, zauważalna różnica
  6. Powinno być przynajmniej sekundę lepiej jeśli to manual
  7. Dzięki Powiem wam szczerze, że po wymianie tego wałka mam wrażenie jakby mi prawie 20 koni przybyło, przedewszystkim czuć lepsze przyspieszenie od dołu obrotów, to tak jakbym miał ileś niutonometrow więcej, a więc polecam mieć sprawny ten element
  8. W środę będę zmieniał rozrząd, to się trochę mechanik dobierze i będę wiedział więcej. Powiedział, że to niby nie popychacze i, że one są cicho i to coś z kolektora, ale jak tak piszesz to już nie wiem. Po dotknieciu silnika przy dodawaniu gazu czuć delikatnie jakby metaliczne terkotanie z nad kolektora lub coś na tej zasadzie Ten warkot lub terkotanie to było jednak w kolektorze. Ten wałek był ukrecony, po wymianie jest tak jak trzeba, czyli nic nie słychać
  9. Tomek 3.0 v6

    Brak mocy

    Dzisiaj odbieram samochód po wymianie rozrządu,wałka z gruszkami w kolektorze, wężyków podciśnień, uszczelek pod pokrywami i jeszcze kilkoma pierdolami, ale jest problem na zasadzie wypadającego zapłonu po odpaleniu go i po 30 min wypadanie, mechanik mówi, że to przez te katy, ale wcześniej pojawiało się to raz na 2 miechy,boję się, że to przez źle ustawiony rozrząd. Goscio już robił to w tym silniku, więc myślałem, że będzie ok. Po odbiorze i przejechaniu dobrej drogi dam znać czy warto polecić gościa na forum
  10. Tomek 3.0 v6

    Brak mocy

    Acha,rozumiem, że ty robero wywaliles wszystkie katy i pewnie tak byłoby najlepiej i tak też w bliższej przyszłości pewnie zrobię
  11. Tomek 3.0 v6

    Brak mocy

    A jaki efekt samych puszek, dużo głośniej?
  12. Tomek 3.0 v6

    Brak mocy

    A ktoś może polecić jakiegoś dobrego człowieka do usunięcia tych informacji o katach z kompa w okolicach Radomia,albo jak juz to może z wawy? Wolałbym zrobić z tym porządek za wczasu niż później się w k....ćwiczenia.
  13. A jaki jest numer części tego wałka, może ktoś wie, bo mam szanse go ogarnąć z aso audi przez kumpla ale muszę mieć ten nume.
  14. Tomek 3.0 v6

    Brak mocy

    A mógłby ktoś wrzucić schemat wezykow podciśnień, kolega Machu w innym temacie wrzucał zdjęcia ale po skopiowaniu są nieczytelne,może na maila. Chcę je zmienić i dlatego prośba
  15. Jeśli dobrze kojarzę to ja miałem taką sytuację przy walnietym czujniku płynu chłodzącego. Najlepiej pod kompa a jeśli to on to będzie błąd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...