Skocz do zawartości

pwr79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pwr79

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pwr79

0

Reputacja

  1. Cześć, szukam skrzyni biegów (moja DWM) w etce widnieją 4 skrzynie o takim przełożeniu głównym: DWM, EEP, DWR, ENP. Z tego co sie dowiedziałem to skrzynia EEP jest od 1.9 więc przełożenia biegów będą zapewne krótsze. Jak ma się sprawa z DWR i ENP? To 1.8T? Czy przełożenia biegów będą takie same jak w V6? Dzięki za ewentualne podpowiedzi >>> Wstępnie wyszperałem dla skrzyń 35/9 DJJ i DWR , z tego co widać będą one trochę krótsze... A4 1.8T Quattro (B5) 3.778 2.176 1.429 1.029 0.838 Final Drive: 3.89:1 Gear Box Codes: DJJ, DWR (up to 2001.5) A4 2.8 Quattro (B5) 3.500 1.944 1.300 0.943 0.789 Final Drive: 3.89:1 Gear Box Codes: DJP, DJR, DWM dane pochodzą z http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6103540-gear-ratios-for-audi-trans-codes
  2. Odgrzeję temat... Panowie czy skrzynię DWM mogę zastąpić DWR? Wg etki przełożenia są takie same(35/9). Pytanie o np. średnica flanszy i inne różnice o których mogę nie wiedzieć.
  3. pwr79

    [a4 b5 apr] pwr

    Poniżej przedstawiam, kilka fotek mojego dupowozu:) Auto zakupione od 1 właściciela z przebiegiem 180tyś/km. Audi zakupione w ASO w Warszawie. Wersja 2.8 193KM, Quattro. Gdzie nie gdzie wybija ruda(drobne zarysowania zrobiły swoje), całość w oryginalnym lakierze. Na razie auto jest totalną serią, plany są na lekkie obniżenie i jakiś dyskretny wydech.
  4. Przyznam się, że zupełnie o tym nie pomyślałem. Ale przy takich spadkach napięcia na całej instalacji raczej takie spadki były by widoczne na światłach - chyba że się mylę... Sprawdzę dla pewności ale dopiero jutro dam radę. Napiszę co i jak. PS. Nie ma ktoś schematu elektryki do tego modelu?
  5. Witam, Panowie wczoraj podłączyłem miernik do wtyczki na (+) cewek i zaobserwowałem następujące objawy: Silnik chodzi na wolnych obrotach - napięcie 14,03, co jakiś czas spada na ułamek sekundy na 8, 11, 9 jest to również wyczuwalne w środku delikatnym szarpnięciem silnika. Podczas jazdy nie czuję spadku mocy ani szarpania. Pozdrawiam, Paweł.
  6. pwr79

    Ile pali oleju wasze v6:)

    U mnie na 10tyś. 1L - Ciekło jeszcze odrobinę spod dekla. Przebieg: 205tyś, olej: Mobil 5W50 Peak Life
  7. Witam, panowie czy istnieje jakiś zamiennik tej podpory - chodzi mi o przednie mocowanie dyfra. Wiem, że łapę można kupić w ASO w całości, ale może jest opcja zakupienia i wprasowania samej poduszki/tulei? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdr. Panowie, czy faktycznie nikt nie przerabiał tego tematu? Zdjęcie zaczerpnięte z internetu. Dokładnie chodzi mi o taką poduszkę.
  8. pwr79

    zanikanie zapłonu.

    Dokładnie, najlepsze, że padła zupełnie na dzień przed rodzinnym wyjazdem, zakupiłem na szybko używkę (ori) i jak narazie auto śmiga:)
  9. pwr79

    zanikanie zapłonu.

    Udało się wygospodarować odrobinę czasu na diagnostykę... i mam błąd: 17802 Uzwojenie pierwotne cewki zapłonowej sekcja 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Pytanie czy cewka - czy to coś przed cewką...? Pozdr. ---------- Post dopisany 27-06-2014 at 11:14 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2014 at 22:11 ---------- Dla potomnych - kabel łączący cewkę ze sterownikiem lub końcówki mocy w cewce.
  10. pwr79

    zanikanie zapłonu.

    Niestety nie mam cewki do podmiany. Dziś może podepnę się i zobaczę czy nie wywaliło jakiś błędów...
  11. pwr79

    zanikanie zapłonu.

    Witam, chciałbym upewnić się czy moje podejrzenie jest słuszne... Zdarzyło mi się to już drugi raz, tzn. Jadę autem(silnik rozgrzany) i nagle jak by przestał pracować na wszystkich cyl. nie miałem możliwości na szybko sprawdzić czy wychodzi iskra z cewki. Za pierwszym razem trwało to jakieś 15 sek. po czym auto odzyskało moc i pracowało normalnie. Za drugim razem trwało to dłużej jakieś 5min. Po odczekaniu jakieś 1h auto znowu normalnie pracuje. Zastanawiam, się czy jest to objaw kończącej się cewki - czy np coś z zasilaniem wtrysków. Dodam, że auto posiada instalację gazową(nowa - przejechane jakieś 2-3tyś). Objaw występował i na gazie i na benzynie. Gazownik który ustawiał wszystko, powiedział mi, że nie podoba mu się spalanie - i dawał do zrozumienia, że może być coś nie tak z układem zapłonowym. Przewody WN nowe, świece nowe - kupowałem i wymieniałem przed montażem instalacji LPG. Jeżeli jesteście mnie wstanie pokierować czego szukać i gdzie będę wdzięczny... no chyba, że ewidentnie cewka daje o sobie znać. Pozdrawiam, Paweł.
  12. Dzieki za info. zastanawiałem się nad przełożeniami z TDI pewnie były by inne ale może dało by radę z 2,7BT - tam chyba były 6 biegowe skrzynie...
  13. Witam, czy ktoś z Was przerabiał może ten temat? Moja skrzynia ma wywalone łożyska i zastanawiałem się czy nie dało by rady umieścić tam od razu skrzyni 6bieg z A6.
  14. Witam wszystkich, od soboty jestem szcęśliwym posiadaczem A4 B5 Avant 2.8Q. Autko kupiłem od pierwszego właściciela w PL. Autko jest jeszcze na czarnych blachach:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...