Skocz do zawartości

traktorek_tdi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O traktorek_tdi

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia traktorek_tdi

0

Reputacja

  1. Witam. Od kilku miesięcy od strony kierowcy leci tylko zimne powietrze. Idzie zima więc nie da się tak już jeździć. Czy ktoś z warszawy lub okolic nie podjął by się naprawy ,albo dał namiary na kogoś co się tym zajmuje . Pozdrawiam
  2. Witam , pojawił się wyciek z pompy vacum. Mechanik twierdzi ,że to spod tego dekielka a nie z uszczelki pomiedzy pompą a silnikiem. Do wymiany pompa czy pomędzy tym deklem jest jakaś uszczelka którą da się wymienić ?
  3. "Patrzcie jaki uczciwy....znam uczciwszych..." (cytując z "Misia" ) Jak będziesz sprzedawał swoja igłę to daj znać bo pewnie dajesz 24miesiace gwarancji dodatkowo. I licz się ze słowami . Sugerujesz zamienić lekko przytarty wałek na nówkę sztukę i wtedy sprzedać? Pomimo tego ,że mechanik stwierdził ,że on by tego nie ruszał. Zresztą czytając odpowiedzi tych co wymienili bliższy jestem opinii żeby jeździć aż już naprawdę(!) będzie się o to prosiło. Poprawa nie zawsze jest oczywista po wymianie patrząc na włożoną kasę. Myślę , że gdyby ktoś kupił kilkunastoletnie b6 tdi w rozsądnej cenie i jedynym problemem byłby lekko wytarty wałek to można pogratulować okazji.
  4. tak przypadkiem trafilem na ten post szukajac przyczyny jak mi sie wydaje buczenia /dudnienia czy jak to nazwac (?) /po r6 w benzynie to odgłosy silnika 1.9 tdi to dramat nawiasem mówiąc/ no i wizyta w warsztacie u mechanika , zdjał czapke z silnika i stwierdził ze jeszcze dramatu nie ma... i tu nasuwa sie pytanie ??? czy Wy nie przsadzacie ? czy nie szukacie dziury w całym na siłe ? nasze klekoty maja juz min 10 lat i nowego z tego nie zrobi . czy jazda na przytartym lekko wałku moze doprowadzic do katastrofy w ruchu ladowym ? skoro jest taki problem to od razu trzeba sie pozbywac klekota skoro juz wsadzilo sie w to pare tysi w zawieszenie , turbo i cos tam jeszcze ? poprosze kilka słow optymizmu od expertow z forum bo jak nie to sprzedaje traktorek bedac w plecy 8tys i szukam bmw r6 .... niech pali dwa razy tyle ale przynajmniej jest czego posłuchac
  5. Wymienić wałek na nowy i nie jeździć ! Będzie służył latami ! Taką mam koncepcje .
  6. Witam , wczoraj wymieniłem złącze elastyczne. Stare było oryginalne jeszcze i wyraźnie poszarpane choć nie było "przedmuchów ". Po wymianie czuć poprawę(!) choć klekot jest kilkunastoletni (uświadomcie to sobie) i o ciszy jak w nowym CR czy we wcześniejszym benzynowym R6 można tylko pomarzyć ehhh ;-).... Złącze nawet jak nie jest uszkodzone to z czasem traci swoja elastyczność i już nie spełnia swojego zadania. Pewnie może być jeszcze lepiej (ciszej i mniej wibracji) i można pokusić się o wymianę poduszek , dwumasowego ,wałków , szklanek i czegoś tam jeszcze ... Jeżeli ktoś chce inwestować dla niewielkiej poprawy kilka dobrych tysiaków w kilkunastoletnie auto to można się bawić... ale końcowy efekt może rozczarować ( "po co mi to było"). Jeżeli masz zamiar wymieniać złączę elastyczne to jednak sugerował bym udanie się do serwisu zajmującego się układem wydechowym z doświadczeniem. W moim przypadku kosztowało to (warszawa) 250zł (niektórzy zaczynali od 350zł) wraz z uszczelka i plecionką . Cała operacja trwała 1godz i 30 min i widać było ,że gość zna się na rzeczy a nie zastanawia się od czego zacząć . Unikał bym raczej zakupu plecionki na allegro i oddawaniu a4 b6/b7 w ręce kogoś kto ma to robić pierwszy raz. W przypadku audi a4 trzeba wymontować początek układu wydechowego ze względu na umieszczenie plecionki na samym początku układu , i to niestety podnosi cenę całej operacji. No i masz gwarancje na usługę jeżeli zlecasz cała operacje jednemu warsztatowi...przynajmniej teoretycznie ;-)
  7. Witam , czy ktoś ma jakieś doświadczenie z oliwą Millers do PD http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/xf-longlife-5w40/
  8. http://sprawdz.auto.pl/przeladowanie-turbiny/
  9. U mnie nadal buczy,huczy i drży itp ... generalnie porażka , ale skoro chciało się "premium" z klekotem to teraz się ma ;-) Nie mam teraz możliwości żeby odstawić klekota na kontrole przez kumatego fachowca ... PS. taka moja uwaga ap-ropo słynnej już oliwy do PD ... kupiłem z "kartką" castrol 5w30 , zalałem motulem specyfic 5w40 - był lepiej - klekot nieco ucichł ... idąc za ciosem ;-) postanowiłem zalać niby wypasem millers oil do PD i tu ...ból w moich uszach....
  10. Tak to jest jak się kupi niby nie zniszczalny traktor (tez uległem opinii nieśmiertelnego tdi) ...sledze ten watek bo sam chyba mam podobny problem i dochodzę do wniosku ,że chyba nie macie poważnych problemów w życiu.... odpuszczam temat aż mi auto przestanie jechać bo szkoda czasu ,nerwów i kasy. klekoty maja już słuszne przebiegi i chcecie z nich zrobić nówki sztuki ??? Ma min 300tys przebiegu to tylko się cieszyć ze jeździ a nie szukać dziury w całym ,że jakieś wałki troszkę się przytarły , że pompka sobie wtrysnęła ciut za dużo itd itp. Kupcie sobie dobry rower , narty czy coś ....może jakaś benzynę bmw r6 i wtedy można w to inwestować a nie w jakiś traktor co ma telepie całym autem . Pozdrawiam i życzę wszystkim jeszcze więcej optymizmu w Nowym Roku ;-)
  11. Mam podobnie ...próbuje polubić tego mojego klekota ale jakoś nie idzie się zaprzyjaźnić jedyna zaleta porównując do poprzedniego benzynowego r6 że mało pali to trochę za mało ...
  12. hmmm a dlaczego jak auto postoi w garażu (jest cieplej) w pracy 9h to problemu nie ma przy starcie?
  13. Witam , silnik 1.9 tdi avb. Dziwne szarpanie... telepanie ...jakby ktoś się uczył jeździć ;-) Problem pojawia się tylko po nocy (szczególnie jak zrobiło się chłodniej) i przy porannym starcie na pierwszym biegu. Na kolejnych biegach wszystko ok. Po kilku startach problem znika i już przez resztę dnia wszystko ok.
  14. Witam ,założyłem podobny wątek ale ze względu na brak reakcji opisze swój przypadek tu bo problem wydaje się podobny -silnik ten sam - avb. W zakresie obrotów silnika 2200 - 2600 pojawia się rezonans basowy jakby ktoś napier.... w jakaś tubę . Słychać to generalnie w tym zakresie obrotów bez względu czy przyspieszam , utrzymuje czy tez obroty schodzą w dół przy odpuszczeniu powiedzmy z 3tys i trafiam na ten zakres. Jest to słyszalne najbardziej na 4 i 5 biegu. Słychać to wyraźniej po rozgrzaniu i w dłuższej trasie- najczęściej używany zakres obrotów w sumie . Auto przyspiesza normalnie ,nie dymi itp .... na zimno jednak potrafi trochę nasmrodzić przy porannym odpaleniu ale dymu nie ma ....no chyba ze jest zimno i wilgotno (pewnie para). Plecionka trochę się pruje ,ale mechanik stwierdził ,że czarno nie jest wiec nie puszcza i by tego nie ruszał na razie... Tylko ten basowy dźwięk jest jednak irytujący. Czy wymiana na coś takiego to dobry pomysł ? http://allegro.pl/katalizator-audi-vw-passat-a4-a6-b5-1-9tdi-kat-i4731402580.html ...a może to jednak nie jest wina tej plecionki...
  15. Witam , w zakresie obrotów silnika 2200 - 2600 pojawia się rezonans basowy jakby ktoś napier.... w jakaś tubę . Słychać to generalnie w tym zakresie obrotów bez względu czy przyspieszam , utrzymuje czy tez obroty schodzą w dół przy odpuszczeniu powiedzmy z 3tys i trafiam na ten zakres. Jest to słyszalne najbardziej na 4 i 5 biegu. Słychać to wyraźniej po rozgrzaniu i w dłuższej trasie- najczęściej używany zakres obrotów w sumie .... Auto przyspiesza normalnie ,nie dymi itp .... na zimno jednak potrafi trochę nasmrodzić przy porannym odpaleniu ale dymu nie ma ....no chyba ze jest zimno i wilgotno. Będę wdzięczny za pomoc bo jednak audi taka przypadłość nie przystoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...